Od doby
- co jsem rozebíral audio (a sundaval kryt řadící páky a trochu jí zvnějšku očistil)
- nebo myl motor (a s něčím u řadičky pohnul nebo něco začlo korodovat)
- měnil brzdovku (vč. odvzdušnění spojky)
- asi 2x se mi stalo že jsem na parkovišti pustil prudce spojku s rychlostí a zataženou ruční brzdou po zaparkování (že by to něco ohlo)
tak mi jde ztuha zařadit 1, 2, R. Ostatní rychlosti jdou zařadit jedním prstem.
Co přesně za to může netuším, ale dřív tyhle rychlosti šlo zařadit snadněji.
Aktuálně je stav takový, že rychlosti 1, 2, R jdou napoprvé zařadit celkem těžko. Musí se celkem použít síla. Pokud vyřadím, stejnou rychlost tam dostanu snadno. Potom ujedu kousek s jinými rychlostmi a problém je zpět.
Zároveň bych řekl, že (až na první minutu po studeném startu, kdy je olej opravdu pocitově hustčí) jde 1, 2, R řadit stejně ztuha i po zahřátí motoru.
Kultivovanost převodovky je po zařazení perfektní.
Výměna oleje v převodovce ničemu nepomohla a vytekl celkem pěkný olej s opravdu minimem kovových nečistot.
Tipuji že jsem s něčím u řazení pohnul nebo je potřeba něco promazat.
V70II M66 - těžké zařazení rychlostí 1, 2, R
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
V70II M66 - těžké zařazení rychlostí 1, 2, R
Jedno táhlo řazení v kloubku na převodovce promazat/zkontrolovat nasazení?
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
V70II M66 - těžké zařazení rychlostí 1, 2, R
Já si nepamatuju, jak jsou ty táhla stavitelný, ale extrémy, tzn. 1,2 a R spoléhá na přepákování z L/P pohybu na předo/zadní, takže by to mělo pod řadičkou jít snadno identifikovat. Možná si to přepákování někde přiohnul a teď ho máš jakoby krátký.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé