Na motor se tu zrovna ódy na spolehlivost nepějou. Myšleno čistě na naftový VEA motor. Všichni doporučují když, tak v benzínu. Já s ním ale třeba problém nemám. Rozjezdy s mild-hybridem jsou dle mého akorát tak marketingový tah. Rozdílu jsem si nevšiml, jediné co je fajn, je že už to nemá startér s ozubem ale startérgenerátor, takže ten motor se tak nějak nevědomky rozeběhne a člověk o tom ani neví zatřesením se auta jako při klasickém startování. To je dle mého názoru fajn.
Na volvistovi může být cokoli, nejenom auta z Čr, ale i dovozy musí mít nějaký status "kvality a jistoty", že Ti na to dají záruku na 12 měsíců. Dovoz z Německa samozřejmě rizikový být může.
Na neduhy je to dost mladé auto, ale když teď bude všechno fungovat, tak je to v pohodě. Pak už jenom dětské nemoci v podobě nefunkčních páček, zaseknuté navigace, zaseknutého zámku řízení a případně toho nejhoršího jako je prasklý blok či kouřící auto jako starý mercedes
Co chceš slyšet? Že je to super auto? Super auta už tady byly na přelomu milénia, teď už je to jenom utahování šroubů a snaha prodat zákazníkovi navoněné hovínko (navrch huj, uvnitř fuj). Ale to je dané dobou, emisními požadavky a přáním zákazníků - raději velký displej a apple car play než kotouče 320mm namísto 280mm, které přece postačí. I přesto ano, je to dobré auto, v porovnání s konkurencí.
Nechci aby to znělo nějak vytržené z kontextu, celé téma je obsáhlé a je to vlastně jenom volba uživatele, které auto si koupí a já bych to nazval v dnešní době 'které nejmenší zlo' si pořídí. Myšleno ve vztahu k tomu, že už se nedělají auta, která najedou 500t km s běžnou údržbou, ale to už jsem úplně mimo téma...tak třeba alespoň trochu rozvíří diskuzi
