Dobrý den vespolek. Několik let řeším problém se svým autem; převážně v horkých dnech (ale není to pravidlem) mi auto začne cukat, na volnoběh pak motor chcípne. Občas spadne do nouzáku, pak stačí auto "vypnout a zapnout" a jede se dál. Motor má pak ale znatelně hrubší chod. Zajímavé bylo zjištění na dálnici, kdy jsem jel na tempomat, po jeho vypnutí auto začalo cukat a po opětovném zapnutí tempomatu (bez zastavování, normálně za jízdy) jelo zase normálně.
VDash mi hlásí chyby ECM-P048387, výkon ventilátoru, selhání sběrnicového signálu a ECM-P217300, řídící systém ovladače škrtící klapky- detekováno vysoké proudění vzduchu. Dále pak ještě ECM-P053300, snímač tlaku chladiva klimatizace A obvod vysoký výstup. Sahary jsou měněné, tuším za značku NRF. Původní už točily ztuha a jeden kondenzátor v nich byl KO. Škrtící klapka taky měněná za Bosch, přehrána u dealera Volvo. Měněn byla i ECM, klon dělal pan Žídek (kterému tímto děkuji za jeho čas a ochotu). Kabeláž proměřena, mezi škrtící klapkou, saharou a ECM by neměl být problém. Když jsem saharu po čase kontroloval, zjistil jsem, že víčko její řídící jednotky se odlepuje, pro jistotu jsem ji nechal v létě na slunku vysušit, vizuálně ten tišťák vypadal ok, myšleno žádné stopy po vniku vody tam nebyly. Víko jsem zatěsnil červeným silikonem a pojistil několika bindery. Jinak sahary normálně točí, ale přijde mi, že mimo logiku okolní teploty. V autě jsem už měnil kde co, mělo ho v rukách už dost "Volvo specialistů" na doporučení a zkušenost víceméně katastrofální.
Auto bylo kdysi napadeno myší, měla hnízdo pod ECM, přehryzala dráty do bufíku a ke spínačce světel. Tohle bylo opraveno, nainstalován ultrazvukový plašič s nášlapnými pastmi a od té doby je klid. Jinak je ještě v pěkném stavu, byla by škoda ho "pustit ze skály"
Předem moc děkuju za podněty, auto už nikomu svěřovat nechci, ty zkušenosti mám fakt hodně špatné. Dokopalo mě to pořídit si diagnostiku a začít se v tom hrabat sám, ačkoliv jsem tohle nikdy nechtěl dělat.
V70 cukání motoru
850 a novější modely řad C/S/V/XC
1 příspěvek
• Stránka 1 z 1
- Autor
- Zpráva
-
RomanSOffline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Roštín
- Vůz: V70 D5244T14 ´10
V70 cukání motoru
Příspěvek od RomanS »
1 příspěvek
• Stránka 1 z 1
Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“
Přejít na
- DŮLEŽITÉ ODKAZY
- ↳ Volvoklub České republiky, z.s.
- SRAZY A JINÉ AKCE
- ↳ Srazy připravované klubem
- ↳ Srazy v zahraničí
- ↳ Termínový kalendář
- ↳ Srazy místní a regionální
- ↳ Proběhlé klubové srazy
- ↳ Švédské Plechy 2008
- ↳ Proběhlo - Volvosrazy
- ↳ Legendy 2019
- ↳ Jiné automoto akce
- ↳ Legendy
- DISKUSE K MODELOVÝM ŘADÁM
- ↳ Veterán
- ↳ 200
- ↳ 300 / 400
- ↳ 700 / 900
- ↳ C30 / S40 / V40 / V50
- ↳ V40 NEW - 2013 ...
- ↳ 850, S / V70 (-00), C70
- ↳ S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90
- ↳ S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)
- ↳ S/V/XC 90; V/XC 60
- ↳ TRUCKS
- OPRAVY DLE MODELOVÝCH ŘAD
- ↳ Veterán - opravy
- ↳ 200 - opravy
- ↳ 300 / 400 - opravy
- ↳ 700 / 900 - opravy
- ↳ C30 / S40 / V40 / V50 - opravy
- ↳ FAQ - Jak na to
- ↳ 850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy
- ↳ FAQ - Jak na to
- BAZAR
- ↳ Prodej dílů, nabídka služeb - Profi prodejci
- ↳ r-speed
- ↳ Švícko
- ↳ PRODEJ
- ↳ Prodej - Auta
- ↳ Prodej - Díly
- ↳ Co neprodávám já
- ↳ KOUPĚ
- ↳ Koupě - Auta
- ↳ Koupě - Díly
- ↳ PŘÍSLUŠENSTVÍ, prodej-koupě
- ↳ Pneumatiky, disky...
- ↳ Audio, navi a vše okolo
- ↳ Zdarma nebo výměna
- ↳ Ostatní prodej / koupě
- ↳ Varování aneb ušetřete si cestu ...
- OPRAVY A TUNING
- ↳ Jak co opravit???
- ↳ Jak co vyladit???
- ↳ Nezávislé topení a el.předehřev
- ↳ Audio, video, navigace, telefony a ostatní komunikace
- ↳ LPG + CNG + E85 a ostatní
- ↳ Galerie uživatelů
- ↳ Firmy & kontakty
- ↳ o všem možném :-)
- ↳ Zajímavé odkazy na internetu
- ↳ Video
- ↳ Foto
- VOLVOKLUB ČR
- ↳ Volvoklub ČR informuje
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé