Blow off ventil na 850 R

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
RAEDON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 17 roků
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

Blow off ventil na 850 R

Příspěvek od RAEDON »

ZDRAVIM VSECHNY.NEDAVNO JSEM SI KOUPIL VOLVO 850 R.CHTEL BYCH TAM KOUPIT BLOW OFF VENTIL ABY TO PEKNE ODFUKOVALO,ALE NEVIM KAM HO PRESNE UMISTIT.URCITE AUTO UZ SERIOVEJ VENTIL MA,ALE KDE?NEMATE S TIM NEKDO ZKUSENOSTI?DIKY ZA ODPOVEDI
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

Příspěvek od sejra »

1) vypni si ten capslock, je to trapny
2) umistuje se tesne pred skrtici klapku a vahu vzduchu
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

RAEDON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 17 roků
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

Příspěvek od RAEDON »

sejra píše:1) vypni si ten capslock, je to trapny
2) umistuje se tesne pred skrtici klapku a vahu vzduchu
NO DOBRE ,ALE MA TEN MOTOR I SERIOVY VENTIL?
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

Příspěvek od sejra »

Myslim, ze nema. Proc taky. A vypni si ten caps, uz jsem ti to rikal.
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

DejFe
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 284
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC70 D5 AWD
Bydliště: Brno

Příspěvek od DejFe »

Zajímavé a ja na sve 960 při správnem rozpoložení okolního hluku a svižneho řazení slyším blow effect, tajže tam takonějáke šiditko asi je :wink:

Stejnak tam ale dám věčí 8)
_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5

sejra
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 110
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V40 1.9D 85kW 2003

Příspěvek od sejra »

Teoreticky nejakej blow off to potrebuje, ale nenasel jsem jedinou zminku na netu o tom, ze by to tam melo bejt. Kupodivu se to ani nikomu nerozbilo :-D
_________________
Je: Volvo V40 1.9D 85kW r.v. 2003 - Vovín
Bylo: Volvo V40 1.6 r.v. 1998 - Vovve - v blinkavě červené barvě
Bylo: Volvo 850 T5 r.v. 1995 v měřítku 1/43

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

vzhledem k tomu, ze tenhle ventil ma i B200FT, tak u modernejsich motoru bych jeho pritomnost dost predpokladal :wink:
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1035
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Příspěvek od Sibr »

Jo taky mi ta T5 pětka pěkně fouká :lol: hlavně jak to foukne tak každej venku čumí :lol:
Hlavně ty looseři s vytuněnejma Škodkama kterejm jejch laďák dělá 3x větší brodel na semaforu, než mě na vytočenou trojku :D
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Amn
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 47
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od Amn »

bidak píše:vzhledem k tomu, ze tenhle ventil ma i B200FT, tak u modernejsich motoru bych jeho pritomnost dost predpokladal :wink:
Myslím že by o tom tady promluvil někdo povolanější, ale jste si jisti že myslíte všichni ten stejný ventil? Není Blown off jako Waste Gate...Blown off není nutný k provozu turba, slouží jenom proto, aby se nezastavilo turbo tak markantně při řazení, ale když se pozastaví, tak se nic neděje ( nic mechanického se neškodí ) a jenom se potom déle roztáčí, kdežto waste gate je nutnost! Myslím že je i rozdíl mezi Pop off a Blown off, ale to už bych kecal a nechce se mi to hledat.
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

Amn píše:
bidak píše:vzhledem k tomu, ze tenhle ventil ma i B200FT, tak u modernejsich motoru bych jeho pritomnost dost predpokladal :wink:
Myslím že by o tom tady promluvil někdo povolanější, ale jste si jisti že myslíte všichni ten stejný ventil? Není Blown off jako Waste Gate...Blown off není nutný k provozu turba, slouží jenom proto, aby se nezastavilo turbo tak markantně při řazení, ale když se pozastaví, tak se nic neděje ( nic mechanického se neškodí ) a jenom se potom déle roztáčí, kdežto waste gate je nutnost! Myslím že je i rozdíl mezi Pop off a Blown off, ale to už bych kecal a nechce se mi to hledat.
nemam osobni zkusenost, ale bylo mi mechosem sdeleno, ze B200FT ma blow off ventil (blown off neznam)
ten ventil jsem nevidel ani nemel v ruce
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

RAEDON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 17 roků
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

Příspěvek od RAEDON »

bidak píše:
Amn píše: Myslím že by o tom tady promluvil někdo povolanější, ale jste si jisti že myslíte všichni ten stejný ventil? Není Blown off jako Waste Gate...Blown off není nutný k provozu turba, slouží jenom proto, aby se nezastavilo turbo tak markantně při řazení, ale když se pozastaví, tak se nic neděje ( nic mechanického se neškodí ) a jenom se potom déle roztáčí, kdežto waste gate je nutnost! Myslím že je i rozdíl mezi Pop off a Blown off, ale to už bych kecal a nechce se mi to hledat.
nemam osobni zkusenost, ale bylo mi mechosem sdeleno, ze B200FT ma blow off ventil (blown off neznam)
ten ventil jsem nevidel ani nemel v ruce
Tak ze ho tady nikdo jeste nemenil za nejaky tuningovy,kterej odfukuje hlasiteji co?
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 503
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

Příspěvek od drewid »

RAEDON píše: Tak ze ho tady nikdo jeste nemenil za nejaky tuningovy,kterej odfukuje hlasiteji co?
Chceš s tím jezdit, nebo za každou cenu dělat dojem? Sis měl pořídit bawora na tohle. 8)
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

RAEDON
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 17 roků
Vůz: Volvo 850R,187kW,Rok 96/97,210 000 km
Bydliště: Brno

Příspěvek od RAEDON »

drewid píše:
RAEDON píše: Tak ze ho tady nikdo jeste nemenil za nejaky tuningovy,kterej odfukuje hlasiteji co?
Chceš s tím jezdit, nebo za každou cenu dělat dojem? Sis měl pořídit bawora na tohle. 8)
Chci s tim jezdit a delat dojem.Bavorak neni auto.A starsi bavorak nema turbo.Tak nevim kam bych ho tam daval.To maji az ted 335.
_________________
VOLVO 850 R,250 k,r.v96.

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Zeb