Ahoj,
prosím máte někdo zkušenost, jestli se vyplatí si zaplatit servisní plán na 5let nebo 200tis km za myslím, že to stojí 150.000Kč na XC60polestar na zcela nové auto?
Předpokládám, že za 5 let se bude měnit olej, filtr, destičky, možná kotouče, baterka, olej v v automatu a možná rozvody.
Ale nějak si nedokáži spočítat, kolik to může být a jestli se to vyplatí?
Prosím jestli má někdo zkušenost, dejte vědět.
Děkuji
Alu
Edit: nájezd za rok 15-20.000km
Servisní plán 5let vyplatí se?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 T8 Polestar
Servisní plán 5let vyplatí se?
Naposledy upravil(a) Alucard dne 26 zář 2024 18:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12912
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Servisní plán 5let vyplatí se?
Obecně, tyhle servisní plány se nabízí kvůli flotilám, kdy většinou mají prachy na nákup, ale blbě pak v rozpočtu shání prachy na servis, takže se to zahrne už při koupi a pak je klid. Pro osobu, nebo malou firmu, tohle podle mě nemá vůbec žádnej smysl.
Taky myslim, že tam je trochu jiná daňová sazba/odpočty a nevim co ještě, když to platíš s autem jako příslušenství a když to pak platíš jako službu.
Taky myslim, že tam je trochu jiná daňová sazba/odpočty a nevim co ještě, když to platíš s autem jako příslušenství a když to pak platíš jako službu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Servisní plán 5let vyplatí se?
osobne by som si dal zvlášť naceniť každú ročnú prehliadku s rozpisom všetkých prác - napríklad či je zahrnutá pravidelná výmena oleja v prevodovke a výsledné číslo porovnal v tvojou ponukou. Dôležitá vec si s nimi prejsť, čo obsahuje ten balík, batéria tam podľa mňa zahrnutá nebude...
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Servisní plán 5let vyplatí se?
Já bych si hlavně zjistil co v tom je a jaký to má limity. A pak si taky řekl jak s tím chceš jezdit. Protože třeba na S60 PE udělat komplet brzdy je cca kilo. Na XC60 to bude ještě o kus víc. Takže 150 mi nepřijde uplně blbý.
Já jsem tou cestou nešel, protože chci ( a chodím ) na servis každých 15 - 20 tkm a třeba teď mam 50 a nechám určitě udělat olej v převodovce a v tom zadním diferáku a ještě se nějak servisuje ten elektromotor nebo co. Což samozřejmě není předepsaný úkon, takže bych to platil stejně...
Já jsem tou cestou nešel, protože chci ( a chodím ) na servis každých 15 - 20 tkm a třeba teď mam 50 a nechám určitě udělat olej v převodovce a v tom zadním diferáku a ještě se nějak servisuje ten elektromotor nebo co. Což samozřejmě není předepsaný úkon, takže bych to platil stejně...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
Servisní plán 5let vyplatí se?
Olej se mění v ERAD což je zadní diferenciál a elektromotor v jednom. Doporučuji udělat už klidně dřív. Co mám ověřené info z autorizáku tak poslední dobou ERADy docela padají. Oprava v autorizáku je kolem kila jen za opravu té převodovky v tom. Elektromotor samotný je spolehlivý.
Takto vypadal olej v ERAD u mě po 60tis km.
Jinak v případě plnotučného Polestaru bych si ten servis přikoupil přesně jak píše Lukaso.
Takto vypadal olej v ERAD u mě po 60tis km.
Jinak v případě plnotučného Polestaru bych si ten servis přikoupil přesně jak píše Lukaso.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klentnice(Palava) Mikulov
- Vůz: XC70 136kw 2008
Servisní plán 5let vyplatí se?
SA5 se už asi ani nenabízí,
V SA5 maly servis byl mot.olej ,filtr,pyl.filtr - 30000km
V SA5 velký servis byl mot.olej,filtr,pyl filtr,vzduch.filtr palivový filtr(nafta),svíčky (benzín)-60000km
Když je rozdíl mezi servisy 14000km tak stěrače.
Každý druhý rok brzdova kapalina.
Olej v AT se nedělá-je to doporučená výměna.
Brzdy se dělají jenom když máš SA5+
A rozvody ti nevijdou(nafta se už nedělá) a benzín je po 180000km
V SA5 maly servis byl mot.olej ,filtr,pyl.filtr - 30000km
V SA5 velký servis byl mot.olej,filtr,pyl filtr,vzduch.filtr palivový filtr(nafta),svíčky (benzín)-60000km
Když je rozdíl mezi servisy 14000km tak stěrače.
Každý druhý rok brzdova kapalina.
Olej v AT se nedělá-je to doporučená výměna.
Brzdy se dělají jenom když máš SA5+
A rozvody ti nevijdou(nafta se už nedělá) a benzín je po 180000km
_________________
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
Bylo S80 2.5 TDI (13roků)
Je XC70 2008 136kw
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Servisní plán 5let vyplatí se?
150 tisíc, to máš ale napočítanou extended warranty + servisní plán na 5 servisních prohlídek ne? To podle ceníkovky vychází na cca 163tis. Samotných 5 servisních prohlídek na XC60 podle ceníkovky stojí 120tis.
https://www.volvocars.com/cz/l/servisni-smlouvy/nove-vozy/#overlay-servisni-ukony
V tom plánu PLUS je navíc výměna kotoučů a destiček nebo startovací baterie, pokud je nutná. Pokud auto plánuješ nechat dlouho a třeba kolem 100tkm budeš měnit brzdy, tak by se to asi vyplatilo, jinak bych se na to vykašlal a vzal max tu záruku navíc.
https://www.volvocars.com/cz/l/servisni-smlouvy/nove-vozy/#overlay-servisni-ukony
V tom plánu PLUS je navíc výměna kotoučů a destiček nebo startovací baterie, pokud je nutná. Pokud auto plánuješ nechat dlouho a třeba kolem 100tkm budeš měnit brzdy, tak by se to asi vyplatilo, jinak bych se na to vykašlal a vzal max tu záruku navíc.
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Servisní plán 5let vyplatí se?
Ještě jeden postřeh. Pokud máš v plánu na autě dělat nějaké úpravy ať už jakékoliv - třeba například odstranění rychlostního limitu tak ti záruku okamžitě seberou. Zatímco když si záruku dokoupíš externě ( car guarantee ) tak jim to je šumák...
Edit: nejsem si teda jistej jestli jde dokoupit externí záruka u novýho auta na první dva roky - kdy samozřejmě každý auto je v záruce od výrobce
Edit: nejsem si teda jistej jestli jde dokoupit externí záruka u novýho auta na první dva roky - kdy samozřejmě každý auto je v záruce od výrobce

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 44
- Registrován: 1 rok
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V60 T6 recharge
Servisní plán 5let vyplatí se?
Car guarantee je v podstatě pojištění. Pojistné podmínky jsem nestudoval, ale většina z nich má vyloučené škody, které nastanou v době trvání záruky na pojištěnou věc a tím pádem za ně ručí výrobce. Tohle by bylo dost zajímavý, kdyby výrobce řekl, že jeho záruka neplatí a car guarantee by se točilo na tom, že auto v záruce má být. Asi bych nechtěl být v situaci mezi importem a pojišťovnou s potkaným motorem třeba
.

-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 T8 Polestar
Servisní plán 5let vyplatí se?
ok tak vyřešeno, servisní plán na polestar už není za 150tis, to už Volvo nenabízí a to z důvodu toho, že v tom byly i brzdy... no škoda.
nabízí jen servisní plán (plus ne) a je v tom podstatě vše, krom brzd a oleje do převodovky https://www.volvocars.com/cz/l/servisni-smlouvy/nove-vozy/#overlay-servisni-ukony
cena za 5 let je 89.990 s dph
jestli se to vyplatí vám řeknu za pár let...
nabízí jen servisní plán (plus ne) a je v tom podstatě vše, krom brzd a oleje do převodovky https://www.volvocars.com/cz/l/servisni-smlouvy/nove-vozy/#overlay-servisni-ukony
cena za 5 let je 89.990 s dph
jestli se to vyplatí vám řeknu za pár let...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé