Motor nechce zažehnout, když je teplo. S70 2,5 TDi '97

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Casso
Vůz: S70 TDI 2.5l '97

Příspěvek od Casso »

Zdravím, se startováním vozidla jsem měl problémy už minulosti a bylo to zřejmě palivovým čerpadlem, viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78270.
Nyní mám vyměněné čerpadlo paliva za repasované, vyměněný startér, ale občas se autu prostě nechce startovat. Motor se protáčí, ale nezažehne. Stává se mi to hlavně když je teplo a auto je zaparkované na slunci, nebo když jsem někam jel a pak nechal auto třeba hodinu a půl odstát. Jinak při nižších teplotách naskočí a když je motor žhavý, tak naskočí taky. Nedávno jsem do toho investoval tak 40k i s rozvody, tak mi to trochu leží v žaludku, že na to není spolehnutí. Byl jsem u mechanika, ten mi tam nastavoval předstihy a větší dávku paliva, ale stále bez uspokojivého výsledku.

Můžete mi poradit, kde hledat příčinu?

jirka87
Sponzor fóra
Vůz: Džaponský

Příspěvek od jirka87 »

1.9tdi je v zasade jen mensi identicky motor.

Me to delalo to,ze za studena to chytalo jak Japonec a za tepla jsem to musel drzet treba 7-10sec. Typicky dojezd na benzinku a z ni se odjizdelo uz jedine s dlouhym startem.

Videl to mechanik a rika - slaba baterie, nebo uz pridrenej starter. Tomu jsem se vysmal a resil startovaci davky apod. Baterie totiz startovala i po 3 tydnech stani zcela presvedcive a starter rovnez nevykazoval zadne vady.

Byla to baterie. Po vymene uz zadne dlouhe teple starty.

Zkus teply start napojeny na jine auto kabelama a uvidis

z-d-e-n-a
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Jestli máš startér nový, tak jak píše Jirka - zkus tu baterku a hlavně přejdi všechny kostřící body a plusák na startéru.
Jestli se ti někde cestou ztrácí proudy tak by se to mohlo změřit i tak, že si změříš napětí přímo na baterce a pak přímo na startéru a porovnáš.