Nenalezený klíč
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V90
Nenalezený klíč
Hoj , mám takový problém. Mám volvo V90 2019. Auto na dálku normálně odemknu, klíček dám do kastlíku,nastartuju,jedu. Po pár km mi auto hlásí nenalezený klíč. Klíč sem si vzal za pár dní náhradní a s rezervním klíčem to samé. Baterie sem ještě neměnil,ale že by byli vybité bat. v obou klíčích zároveň, nevím. Zkusím vyměnit. Ale když auto odemykám na opravdu velikou dálku, bez problémů tak si myslím že bat. to nebude. Kde by mohl být problém? Případná oprava? Děkuji za případné odpovědi
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Nenalezený klíč
Ahhoj, spoj se s [smention u=15961]Jakub Svoboda[/smention].
Más ho někde poblíž...
Más ho někde poblíž...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvky: 5893
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Nenalezený klíč
Se obávám, že ani já takto netuším. Ale chtělo by to změřit reálné napětí baterie. To, že se nastartuje, by mělo být proto, že IMO baterii nepotřebuje. Ale pro komunikaci s vozem jiz ano.
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V90 D4 AWD
Nenalezený klíč
Mně se to děje na V90 2018 podobně, už ale od startu,klíčem párkrát pohnu, spojí se to a nastartuje, tak vyměním baterií a je to v pohodě, vydrží to 2-3měsíce. Pro jistotu vozím náhradní baterku s sebou.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Petr 91