MOTOR: Teplota oleja

  • Autor
  • Zpráva
herman
Offline
Příspěvky: 109
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: praha

Teplota oleja

Příspěvek od herman »

Jano píše:Ahojte,
pre tych kt. to zaujima mam aj vysledok mojej anabazy, aj napriek istej nedovere voci napadom co mi chalani napisali, som hodil auto do svojho servisu nech vycistia chladic, vymenia chladiacu kvapalinu event. precista chladiace okruhy.
Za pokus to urcite stalo.
Ked to pozreli zistili, ze medzi 1. a 2. chladic sa uz dalsia muska nevojde, tak ich pekne poslali na musi cintorin. MEdzi 2. a 3. bolo vsetko OK.
Cize naozaj prkotina a kolko s tym bolo starosti, ventilator sa uz absolutne nepusta a rucicka teplaty ani po dost drsnej zatazi nejavila znamky pohybu.

Chcel by som sa touto formu velmi podakovat borcom co mi hodili svoje postrehy, lebo som uz naozaj nevedel co robit.
J.
jojo, ja jsem se svym mazlem podobne problemy zaregistroval a z v lete v horach - plne nalozeny - nahoru dolu a trochu jsem si uzival serpentiny .... a pak to dojelo .....
kdyz se vse zchladilo, zase sem jezdi l..... a no a u mary pak vymontovali chladic, strikli wapkou a od te doby vse v poradku ...
az ted - odesel - asi - ventilator vnitrniho prostoru nebo jak to nazvat :-) - klima je funkcni, topit taky umi akorat to nefouka .... :-(
H.
_________________
je: volvo c30 2.0D 120kW, white, 7/2007
bylo: saab 9-3 Tid SC, hirsch / 01/2006 / S70 2.5D 103kW, BLUE, 09/2000 pinocchio / V70II 2.5D 103kW, BLUE, 12/2000 - "ké" / V850 2.5 TDi 103kW, BLACK, 02/1996 - "cyril" / V40 1.9D, 85kW, black 08/2000 / 480 ES 1,7 75kW, white 05/1992 / A4 1.8T chip, 95 / 80 avant 2.0, 93 / 80GT 1.8, 88

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Teplota oleja

Příspěvek od wickey »

to je zvlastni - ventilator vetsinou svuj odchod do vecnosti hlasi nejdriv nesnesitelnym piskanim loziska.. Ale treba to u tebe rovnou preskocil :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

MOTOR: Teplota oleja

Příspěvek od jogin3 »

jinak pokud to dotycnemu dela stale. Je to cidlem teploty me to na V40 zacalo uplne stejne az se to totalne pomatlo a ukazovalo kraviny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé