240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 816
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

Příspěvek od kishmick »

Zdravím všechny! Řešili jste někdo, prosím, aftermarket připojení hadic k origo olej. chladiči Setrab? Na chladiči je 2x závit 22 x1.5 - to by problém nebyl, ale ty origo kolínka mají úplně obrácené ty dosedací plochy, než se to teď dělá u těch moderních AN8 fitinek. Ten dosedací kónus je uvnitř-namísto vně.
Mám ho teď na prodej, ale většinou to chtěji lidi připojit po novu a ne kupovat origo hadice ve Skandixu i kvůli tomu druhému konci nalisovanému na hadicích. Ty kolínka bývají bohužel zrezlé na prach-na vyhození a samostatně se neprodávají. Díky za případné postřehy.
oil cooler.jpg
cooler2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3426
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

Příspěvek od Vapik »

na tyhle konce používám hydraulické hadice a fitinky a lisuju si to na míru v práci. Zajdi s chladičem do nějakého obchodu s hydraulikou a koncovky seženeš za pár korun.
Stejný systém a řekl bych i rozměr závitu jsem si teď chystal na lexuse pro přesun olejového filtru.

edit:
hadice a koncovky kupuju zde:
https://www.gms.cz/pobocky/praha-letnany?ved=2ahUKEwiqkuq30-KEAxX68wIHHVHlCIAQgU96BAgUEA0

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2200
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

Příspěvek od peter cz »

Přesně tak, já bych doporučil třeba Hansaflex, tam mají všechno a určitě něco vymyslí...
https://www.240turbo.com/oilcooler.html#setrabthreads
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 816
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

Příspěvek od kishmick »

Aha...dík. To vypadá zajímavě. Kouknu na to. :good:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 816
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

240 740 940 Turbo Olejový chladič připojení

Příspěvek od kishmick »

Tak jsem nakonec koupil krátké rovné koncovky s názvem: DKR 10 - 1/2" BSP(v akci 1kus asi za 90,-Kč.). Dobře se mi to pamatovalo, protože ta matice s kuželem 60°má stejný jméno, jako ta kapela BSP. A vzal jsem to na 10mm hadice vnitřní průměr-těch mám dost a je to asi i nejlepší na tlak oleje. Možná to v budoucnu napasuju na S60 T5. Přece jenom je to stále Setrab-značka. Sice letitý, ale originál kvalita. Byla by ho škoda.
BSP 10.jpg
.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé