Zdarec,
prosím vás, co všechno si můžu vylepšit sám, když mi dorazila funkční diag a vše vypadá že s vidou i vdash funguje 100%
češtinou asi začnu, to jsem našel, ale co další věci, uvedené zde https://d5t5.com/article/vdash-volvo-diagnostic
konkrétně například:
- časovač odvětrání
- zvýšení výkonu D5
- detekce manipulace s kilometrovým stavem
- monitorování blížící se technické kontroly
- vyčtení PIN ECM
Do Prahy daleko...
Další věc, kdo už mě tu trochu zná, pochopí:
Co všechno můžu posrat?
Díky
Cim lepsi diagnostika, tim toho muzes vic 'posrat'...... Takze nejdriv sbirej informace a vsechno co udelas si znamenej aby jsi to popripade mohl dat zpet......
Tohle má asi každej jinak. Já VDASH používám jen na nahrání optimalizovaných Stage 3 (v1 až v5) případně na nahrání logů z jízdy, když chci aby mi v Hilton Tuning optimalizovali mapu. Jinak mě nějaké nastavování doby svícení po vystoupení z vozu apod. nechává zcela chladným. Bufík nemám.
To co tebe bude zajímat nejvíce: Čeština a zvednutí výkonu, za to stejně musíš zaplatit. Čeština stávala kdysi asi 800kč, teď už asi více. Stage 1 a 2 jednotky tisíc. Já měl kdysi v jedné V70 od Volvo Cesky Stage 2 a tehdy to stálo tuším asi 3000kč (rok cca 2013-2014)
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
no naštěstí to budu posílat dál, známému mechošovi, ale myslel jsem že si s tím teda víc užiju )
jestli tomu teda dobře rozumím, tak si můžu nějaké úpravy přes VDASH zaplatit, ale nemusím na to být fyzicky u nich? nebo jak.. např tu češtinu mi tady někdo psal že vklidu nahraju přes VDASH
Na změnu češtiny, nebo zvýšení výkonu u P2 ti stačí ve Vdash dobít kredit na požadovanou částku (bacha ceny jsou bez DPH) a úpravy provést.
Pokud by jsi chtěl měnit konfiguraci auta, tak už musíš mít odemčenou CEM a to sám nedáš. Je na to potřeba ofiko Vida, nebo nějak zjistit pin.
Chtěl jsem si ve Vidě změnit, tak jako u předchozích aut, intervaly výměny oleje na rozumné hodnoty, ale vyjela hláška, takže bych asi musel do autorizáku.
To enable programming of distance conditions, time conditions or engine hour conditions, the service interval for Driver information module (DIM) must be reset to User Defined. This only needs to be done once and takes place with a software download.
raolsa píše: 07 úno 2024 22:06
Jj, však jsem to psal, že pro změnu konfigurace auta to potřebuješ. A bufík změna konfigurace je.
no já časovač bufíka mám a používám, zajímá mě to přepínání na vyvětrání v létě...
Odvětrávání v létě v P3 nefunguje/nelze zprovoznit časovač. Pokud máš ventilované sedačky, potom auto při odemčení sepne na nějakou chvíli ventilátor do té doby než otevřeš dveře, toť vše.
lze to, ale nevím jak, aktivovali mi to kdysi v autorizáku, ale pak mi to v D5T5 deaktivovali nahrátím časovačů bufíka myslím
má to jedno úskalí, že odemykat musíš ručně, což mi nevadilo, takže kdybys na to přišel, dej vědět...
Přidáno za 2 hodiny 11 minut 3 sekundy:
ještě jsem si vzpomněl, že tato funkce by měla jít aktivovat dlouhým podržením zamykacího tlačítka (toho vnitřního na dveřích), ale u mne to nefunguje
_________________ D5T5 ST2, egr off + dongle VIN YV1TS796961433633