Ahoj,
po návratu z dovolené kdy auto jelo 3 dny za sebou každý den cca 600km po dálnici v minimálně 30stupňových vedrech nám při couvání na příjezdovou cestu v kopci začalo šíleně kopat. Jedná se o XC90 2003 2.4 120kW automat, kopání mi připomíná přeskakování rázového utahováku když dosáhnete maximálního momentu ale s o něco delším intervalem. Samotný problém je vidět i vizuálně při pohledu na přední nápravu, kola se zasekávají, ale auto po kouskách jede. Navíc je zvláštní to, že to dělá jen občas a na rovinkách při couvání problém nepozoruji. Nesetkal se tu s tím už někdo? Předem díky za veškerou snahu
Nezapomeň, že olej se měří při nastartovaném motoru a po prořazení stupňů.
Co se té ručkonožky týče, tak tam se právě stává, že odrezne obložení z pakny a pak to dokáže zablokovat kolo.
raolsa píše: 22 srp 2023 21:39
Nezapomeň, že olej se měří při nastartovaném motoru a po prořazení stupňů.
Co se té ručkonožky týče, tak tam se právě stává, že odrezne obložení z pakny a pak to dokáže zablokovat kolo.
Ahoj, takže kotouče sundány, během sundavání nic nevypadlo nebo neuvolnilo. Hladina oleje končí přesně za nápisem cold. Nějaké další nápady? Všimnul jsem si, že za studena to nedělá. Nemůže být špatný olej? Přiznám se, že jeho výměnu jsme zanedbávali. Žil jsem očividně v mylné představě, že když se olej historicky neměnil je lepší do něj nesahat, nedávno mi tenhle omyl byl vyvrácen
A ten olej si měřil za studena a s nastartovaným motorem? Asi bych tam trochu dolil, aby byla hladina na horní rysce buď COLD při studené převodovce, nebo HOT při teplé.
Přidáno za 3 minuty 28 sekund:
A olej je nad riskama cold. Nejdriv je na merce 5 carek pak napis cold za kterym koncil olej chvili prazdno pak zase 4 carky a napis hot. I presto trvas na tom ze bych mel dolit?