Loupání od přední nápravy V70 P3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo V70 III 2.0
Loupání od přední nápravy V70 P3
Ahoj Volvisti, potřeboval bych prosím buď rozkres dílů uložení tlumičů a nebo poradit co s tím. Trochu rozepíši celý můj příběh, aby se bylo od čeho odpíchnout. Předem uppzorňuji, že rozumím elektrice, ale autům opravdu ne. A proto jsem se obrátil na známého v práci, který automechanik je. A teď k mému problému. Jednoho dne jsem zjistil, že mi něco šíleně kovově mlátí od pravého kola, když přejedu jakoukoliv nerovnost. Ten mechanik zjistil, že je dole prasklá čtvrt otáčka pružiny. Není prý problém vyměníme. Tak a začla výměna. Po výměně pružin předek auta dost zvedlý. Prý si to sedne a bude to OK. No nakonec jsem zjistil, že do auta namontovali přední pružiny na XC70 II a ještě na diesel. Já mám benzín. Omluvil se svedl to na prodejce a namontoval pružiny správné ( KYB RH3054 ), dále vyměnil i tyčky řízení, čepy, uložení ( 3x ). Nicméně auto při nerovnosti od nápravy loupalo. Zvuk bych přirovnal jako když se otevírají dveře od auta a loupne v nich ten pant, který otevře dveře na maximum ( do druhé polohy ). Vyměnil i tyč řízení - pořád stejné. Tak, že jsou vadné tlumiče. Tlumiče jsou SACHS. Jenže pořád žádná změna. Auto loupe při malých nerovnostech dál. Je jedno jestli jsou kola rovně a nebo v jakémkoliv rejdu. Když jsem mu to říkal, tak mi na to rekl, ze pod baterkou je nejaky kryt a ze to dela on a nebo šroubek? . Já se ptám, zdali tam není něco jako nejaká vymezovací guma, nebo tak nějak. Rekapitulace vyměněných dílů: pružiny, tlumiče, uložení, čepy řízení a tyčky stabilizátoru, tyč řízení. Děkuji za jakoukoliv radu a nebo navedení, kam se dál ubírat.
Volvo V70 III, rv. 2009, 2.0 benzín
Volvo V70 III, rv. 2009, 2.0 benzín
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13683
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Loupání od přední nápravy V70 P3
Co se dávalo za značku horního uložení? Ono tam toho moc není co by se mohlo porouchat. To co popisuješ zní jako vadná ložiska, která jsou součástí uložení.
Jsou uložení správně namontovaná? Musí být zarovnané značky.
Jsou uložení správně namontovaná? Musí být zarovnané značky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Loupání od přední nápravy V70 P3
Tak si kup bohužel origo tlumiče a budeš mít pokoj. Pohledej můj problém zde na fóru s tlumiči na XC70 MY2010 a to samé řešil Tom0 na V70 MY2014.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo V70 III 2.0
Loupání od přední nápravy V70 P3
Děkuji ti za schema. No, říkal mi, že tam dával originál uložení. Ale jestli to dal správně a jestli jsou zarovnané značky, to nevím. Ale zeptám se ho. Děkujiraolsa píše: 16 srp 2023 20:35 Co se dávalo za značku horního uložení? Ono tam toho moc není co by se mohlo porouchat. To co popisuješ zní jako vadná ložiska, která jsou součástí uložení.
Jsou uložení správně namontovaná? Musí být zarovnané značky.
Tlumič.jpg
Přidáno za 51 sekund:
Ok, mrknu teda na to. DíkyJakub Svoboda píše: 16 srp 2023 21:09 Tak si kup bohužel origo tlumiče a budeš mít pokoj. Pohledej můj problém zde na fóru s tlumiči na XC70 MY2010 a to samé řešil Tom0 na V70 MY2014.
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Loupání od přední nápravy V70 P3
Uložení je kus gumy, tam se fakt nemá co posrat. Ložisko klepat těžko bude, když jej tlačí pružina.
Zde je vidět to zarovnání na značky.
Jen na foto je Bilstein než jsem dal pak origa.
Zde je vidět to zarovnání na značky.
Jen na foto je Bilstein než jsem dal pak origa.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13683
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Loupání od přední nápravy V70 P3
Píše, že mu to loupe a to dělávají přidřená ložiska, kdy se pružina napruží na otoč a pak, při dosažení určité síly, to povolí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Loupání od přední nápravy V70 P3
Já jsem měl mimo značku a nic jsem nepoznal- přišel jsem na to az nahodou při výměně pružin. Mé sachs neorigo po pár desítkách tis zatím ok.
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Loupání od přední nápravy V70 P3
Že by se kuličky přidřely v plastu, no to snad nee.raolsa píše: 17 srp 2023 09:37 Píše, že mu to loupe a to dělávají přidřená ložiska, kdy se pružina napruží na otoč a pak, při dosažení určité síly, to povolí.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13683
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Loupání od přední nápravy V70 P3
Bohužel jo a je to nejčastější příčina praskání pružin. Pružiny totiž nejsou dělané na to, aby se pootáčely, mají pouze pružit nahoru dolů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Loupání od přední nápravy V70 P3
Musím souhlasit s Jakubem. Vlastně až jejich vlákna s Tomem mě nasměrovaly správným směrem. Po výměně tlumičů (Sachs) lupání. Bylo to až tak, že to šlo do řízení (na to už v autorizáku čekám od března). O vůli v řízení vím, ale tohle se k tomu přidalo. Po výměně za originály najednou klid.
_________________
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Loupání od přední nápravy V70 P3
Já to nechápu. U mne sachs vše ok, ale na xc60 tak možná tam se povedly víc.
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Loupání od přední nápravy V70 P3
Ja taky ne, nez jsem to dal na svoji XC70, namontoval jsem je na 3 auta a taky vpoho. Proto ja osobne jine nez origa jiz nikomu nemontuji. Nestoji mi zato pak resit, ze to nekomu klepe apod.
Origa maji proste jiny(vetsi) prumer pistnice a jinou (lepší)charakteristiku tlumeni nez Aftermarket.
Origa maji proste jiny(vetsi) prumer pistnice a jinou (lepší)charakteristiku tlumeni nez Aftermarket.
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Loupání od přední nápravy V70 P3
A při pomalé jízdě po panelce je z originálů slyšet jak jakoby odfukují, ze Sachsů nic takového slyšet nebylo.
Je to lákavé koupit tlumič za méně než polovinu, ale fakt to nestojí za to...
Mě teď už dost klepe 206cc hlavně za studena (jsou tam originály 250tkm a 22let) a úplně se bojím cokoli koupit aby to nebylo jak na V70.
A originál je cenová raketa v poměru k hodnotě auta.
Je to lákavé koupit tlumič za méně než polovinu, ale fakt to nestojí za to...
Mě teď už dost klepe 206cc hlavně za studena (jsou tam originály 250tkm a 22let) a úplně se bojím cokoli koupit aby to nebylo jak na V70.
A originál je cenová raketa v poměru k hodnotě auta.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: V90 D3 ; V70 D4 ; S80 3,2 LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: V90 D3 ; V70 D4 ; S80 3,2 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Loupání od přední nápravy V70 P3
Na xc60 byly rozměrově identické a auto má stejnou charakteristiku pružení tj udrncané je to stejně. 70tka je pohodlnější a má zřejmě lepší tlumiče origo než 60ka. Uvidíme co sachs vydrží.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha 13
- Vůz: Volvo V70 III 2.0
Loupání od přední nápravy V70 P3
Začíná to loupat víc. Tak jsem otevřel kapotu, rozhoupal jsem rukama levou stranu a bylo slyšet krásné ťukání / loupání ze shora, kde je uložení. Totéž jsem udělal i na pravé straně a tam je to dobré. Takže se přikláním k tomu, co píše Jakub Svoboda a Tom0, že ty nové tlumiče od Sachs asi nebudou to pravé ořechové. Ale proč je pravá strana ready a levá dělá bordel
-
Offline
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Loupání od přední nápravy V70 P3
A oba jsme je úspěšně reklamovali s vrácením peněz.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: V90 D3 ; V70 D4 ; S80 3,2 LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: V90 D3 ; V70 D4 ; S80 3,2 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2062
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Loupání od přední nápravy V70 P3
Protože to ta druhá bude dělat za chvilku . Je pravda že dle jejich čísla ty mé sachs na xc60 měli jít i na xc70 což se mi nezdá dle jiného charakteru obou aut takže to je fakt špatně.PavelsNikol píše: 22 srp 2023 12:04 Začíná to loupat víc. Tak jsem otevřel kapotu, rozhoupal jsem rukama levou stranu a bylo slyšet krásné ťukání / loupání ze shora, kde je uložení. Totéž jsem udělal i na pravé straně a tam je to dobré. Takže se přikláním k tomu, co píše Jakub Svoboda a Tom0, že ty nové tlumiče od Sachs asi nebudou to pravé ořechové. Ale proč je pravá strana ready a levá dělá bordel
-
Offline
- Příspěvky: 3251
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Loupání od přední nápravy V70 P3
zkus pro jistotu zkontrolovat utažení té horní matice na uložení tlumiče, u mne se neustále jedna strana povolovala (i když samozřejmě já P2...)
-
Offline
- Příspěvky: 5493
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Loupání od přední nápravy V70 P3
To nepomuze, pac je to jina konstrukce nez u P2, takze i skoro plne povoleni by nemlatilo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé