Mám takové všetečné otázečky
1) Jak je u 480 ovládaná spojka? Lankem nebo hydraulikou?
2) Proč u většiny nefunguje tachometr? Vysvětluji, že možná není pravda, ale potkal jsem 3 a u 3ech nefungoval.
3) Co to docela často mlátí na zadní nápravě? To jsou nějaké silentbloky nebo co? Tak moc jsem to nezažil v žádném jiném autě.
Kdyby se někomu chtělo utrousit nějakou odpověď, děkuji předem.
480 závady
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 10
480 závady
_________________
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
Volvo 740 | D24 | 1986 | SOLD
-
Offline
- Příspěvky: 1843
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
480 závady
1) lankoAmn píše:Mám takové všetečné otázečky
1) Jak je u 480 ovládaná spojka? Lankem nebo hydraulikou?
2) Proč u většiny nefunguje tachometr? Vysvětluji, že možná není pravda, ale potkal jsem 3 a u 3ech nefungoval.
3) Co to docela často mlátí na zadní nápravě? To jsou nějaké silentbloky nebo co? Tak moc jsem to nezažil v žádném jiném autě.
Kdyby se někomu chtělo utrousit nějakou odpověď, děkuji předem.
2) přetechnizovaná elektronika Studené spoje na přístrojovce, vadné čidlo na převodovce, možná i propojovací kabel nebo CEM, ale to si nejsem jistý.
3) Nic mi nemlátí a ani na bývalé nic nemlátilo. Bude to tím, že ji mám v dobrém stavu Když se někdo nestará, tak pak raději auto prodává......
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Souhlasim s Lukašem a k ty zadni napravě mě taky mlatila na ESku a dělal to vybitej silemblok v rameni za ten co to drži v kastli...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Tak tak. rameno stoji 500,-Kc. Nebo koupil nekdo levneji?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 670
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
480 závady
2) Mě tachometr nefungoval jen u jedné ze 4 a byl to problém se snímačem u převodovky - někdo ji vyměnil za typ, který neměl elektronický snímačAmn píše:Mám takové všetečné otázečky
2) Proč u většiny nefunguje tachometr? Vysvětluji, že možná není pravda, ale potkal jsem 3 a u 3ech nefungoval.
3) Co to docela často mlátí na zadní nápravě? To jsou nějaké silentbloky nebo co? Tak moc jsem to nezažil v žádném jiném autě.
3) Nejčastější příčinou jsou vymlácené "kosti" od stabilizátoru - taková malá esíčka, měnil jsem to u 3 ze 4...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1843
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1024
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
JJ třeba vzádu uprostřed střechy sem měl díru (asi na anténu) zaselpenou takovou gumovou zátkou, která samozřejmě moc netěsnila.LukášM píše:Nejhorší na 480kách je zatékání vody do interiéru
Tak sem ji vyndal, díru zkontroloval vyčistil a na tu zátku sem natočil instalaterské těsnení asi nějaký silikon a zacvakl těď už tam neteče.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Se zatekanim vody se taky peru zateka kolem zadniho skla jako by to těsneni bylo nizky vyměnil sem ho za jiny ze 120 skodarny z předniho kufru bylo to chvilku lepši napouštěl ho silikonem a teče mi tam min ale pořad....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 1024
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Dozadu mi zatékalo díky tomu kabelu co napájí vyhříváni okna a stěrač, jak se dveře(sklo) zavřely, tak se přimáčkl mezi sklo a gumu a kolem krásně zatýkalo.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
No. Mne tam taky tece a uz delsi dobu se na to chystam. Zataka podle mne pres tesneni kolem zadnich svetel. Mam ho rozpraskany a vubec. Takze to bude prvni misto na ktery se zamerim.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1843
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Jo kolem zadních světel teče dost, prakticky všechna voda ze zadního skla. Kolem kabelu napájení vyhřívání skla teče taky. Pokud je guma již slehlá je možné nalepit voděodolné těsnění na okna na dosedací plochu zadního skla, udělal jsem to u bývalé 480 a byl klid. U některých 480 prý teče i kolem zadních bočních skel
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé