dlouho jsem vybiral, co za auto poridim .. mezi mazdou 929 coupe, Saab 2,0 turbo a sedmickovou/devitkovou radou volva. Ackoliv jsem hodne premyslel nad benzinem, nakonec vyhrala lakava sedmicka s repasovanym motorem a po celolaku.
Trosku jsem se skubal kvuli stavu interieru.. Dost veci chybi nebo nefunguje. A ackoliv pilne studuji materialy z googlu, budu se v tom chtit i trosku orientovat.
Nejdrive ale neco k autu.. podle dokladu to nevyctu, ale melo by to snad byt TDiC. Tzn.90kW. 4 rychlosti a ovedrive, ktery -zatim- funguje. Vybava asi klasika - el. predni okna, stresni okno, vyhrivane sedacky, el.zrcatka, central. Je to spravnej chrochtal a mam z nej radost

Ale k problemum, ktere budu chtit a muset resit..
- vyřešeno - rozpadlý držáček bovdenu a chybějící bílá čepička, díly už mám neustale topi do interieru (nema A/C, koleckama se ovlada teplota, smer atp..tak snad klapka.. jinak ze me v lete bude parek)
-vyřešeno -vlastne fungoval, jen v kazdych dverich jina chybka - tahlo, chybejici sroubek...nejde central (el. ve dverich ridice -zlamany kablik)
-vyřešeno - chyba byla v konektoru na zadní nápravě, ukazuje ale méně než je realita- vymeneny motorek i s el.nejde otackomer/pocitadlo (kolecko? )
-částečně vyřešeno - stačí zapojit el. motoruneumim otevrit sibr nenasel jsem el. tlacitko a misto klicky je krytka.. rozeberu a uvidim co s tim.. Kde vubec ma byt tlacitko, pokud je el.?
-vyřešeno - koupeno, rozebrano, navleceno a nainstalovano chybi predni cerna venkovni lista pod okno takze asi neco z ciny.. osvedcilo se nekomu neco?
-vyřešeno - výměna kovové konstrukce za novoustredovy panel se sype jednotlive vrstvy se pri vibracemi vysouvaji, nedrzi na miste.. proste je to splacane a nelibi se mi to
-vyřešeno - kontakty v konektoruprave el.zrcatko umi jen polovinu prikazu ovladanim se da jen vytocit smerem od auta, zpet nereaguje (kontakt?)