https://garaz.tv/player/VQJmQ63gWNx5PGAOyxFI?type=VIDEO
Pro předplatitele potom sdílel jak mu umřel LCD a vykopávání
Na LCD pomohlo "Vystoupit-Nastoupit"
Jinak nová T8 zajímavá:
Výkon 335 kW
Točivý moment 709 Nm
XC60 T8 - Garaz.tv
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1 XC60 T8 - Garaz.tv
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#2 XC60 T8 - Garaz.tv
jj, je to dobrý, hlavně to nová má rychlejší nabíječku takže to za 2-3 hodiny nabiješ a v S60 to ujede skoro 100km, což už mi nepřijde uplně blbý.
Jen je škoda, že prakticky nikdo nikdy nezmíní jak funguje ten elektrickej management. Sice tu je zmínka o využitelný kapacitě baterie, ale třeba já jako klasickej petrol head jsem žil dlouho v doměnní, že jak vybiješ baterku, tak je po výkonu a po AWD...
Jen je škoda, že prakticky nikdo nikdy nezmíní jak funguje ten elektrickej management. Sice tu je zmínka o využitelný kapacitě baterie, ale třeba já jako klasickej petrol head jsem žil dlouho v doměnní, že jak vybiješ baterku, tak je po výkonu a po AWD...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 XC60 T8 - Garaz.tv
Tam by to mohlo fungovat tak že ten starter-generator ti vyrobi elektřinu a pošle ji dozadu. Asi to nebude 100% vykonu, ale na nulu by to jit nemuselo
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#4 XC60 T8 - Garaz.tv
No zhruba tak. Funguje to na principu, že ti to auto nikdy nedovolí baterku vybít pod 1/3 celý její kapacity, takže jakmile se dostaneš pod tuhle mez tak ten generátor to začne ládovat do baterky. A protože nejde pořád potřebovat max výkon a nebo pořád pohánět zadní kola tak tu baterku prostě nejde vybít, takže máš vždy 100% výkonu a vždy možnost použít AWD. Dokonce jsem viděl nějakýho týpka co z toho udělal expediční auto, což mě teda přijde jako dost zvrhlý ale i tak v podstatě celý den potřeba AWD a bez problému.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 XC60 T8 - Garaz.tv
Jestli bych si měl vybral Haldex, nebo elektro, tak beru elektro. Nejde to uplně srovnavat, ale když jsem viděl 4x4 u Tesly co to dělalo za neskutečne věci... podle mě elektro lepe pohlida moment a dokaže to lepe davkovat. Ne T8 mi určitě přijde zajimava a souhlas, že dojezd je taky schopny. Neviš jakou to ma maximalku na elektro ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#6 XC60 T8 - Garaz.tv
Já si osobně myslím, že dojezd je na maximu toho co dává smysl. Jako za běžný den najedeš do 100km a o to přesně jde. Dojet do práce, na nákup, pro děti...Vyšší dojezd by byl vykoupenej větší a těžší baterkou a to prostě nedává smysl. Maximálku nevím, ale myslím že dálnice určitě uplně ok, ale to nedává smysl. Když s tím pojedeš 160 na baterku tak je po 20km KO. Tam je právě hezký co vysvětluje, že když si dáš do navigace trasu kde je 100km dálnice a 80km okresky, tak když najedeš na dálnici tak ikdyž budeš mít plnou baterku tak pojedeš na spalovák a jakmile z ní sjedeš tak jedeš na elektro, to mi přijde super.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1670 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ivanvanata
-
- 9 Odpovědi
- 2067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Deshi
-
- 1 Odpovědi
- 448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 107 Odpovědi
- 17312 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 53 Odpovědi
- 3972 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej