1) Dá se nakódovat nový vstřik přes VDASH Llite verzi nebo musím k někomu, kdo má verzi Pro? Případně umí to VIDA?
2) Pokud se dá, tak je třeba mít vyčtený PIN pro ECM a pro CEM?
Kódování vstřiku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Kódování vstřiku
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Kódování vstřiku
Umí to základní VDASH a pin netřeba. Konej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Kódování vstřiku
Díky
Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.

Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Kódování vstřiku
Je možné, že by vstřik vynechával jen a pouze při otáčkách 1000-1100 a v ostatním spektru chodil normálně?
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.
Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.
Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Doubrava
- Vůz: Volvo S60 D5 151kw
Kódování vstřiku
Zdravím jak jste to vyřešil to vynecháváni na studeny start mám stejný problém
-
Offline
- Příspěvky: 656
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Kódování vstřiku
Nějak jsem přehlédl. Vyřešeno prodejem auta (bohužel). Nikoli kvůli startům, ale kvůli manželce. Sveřepě odmítala jezdit s automatem. Vyměněno za audi A4 B6 quattro. Ale už zase pokoukávám po Volvu. Ten pětiválec a nekompromisní pevnost karoserie mě prostě uchvátili. A to jsem manželce koupil Touarega 3.0 TDI, ale nějak jsme si spolu nesedli. XC70 byla pro mě o míle dál. Takže v budoucnu se tu zase ukážu, tentokrát s XC60 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]