Kódování vstřiku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 656
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

1) Dá se nakódovat nový vstřik přes VDASH Llite verzi nebo musím k někomu, kdo má verzi Pro? Případně umí to VIDA?
2) Pokud se dá, tak je třeba mít vyčtený PIN pro ECM a pro CEM?
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Kódování vstřiku

Příspěvek od hajnej »

Umí to základní VDASH a pin netřeba. Konej!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 656
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

Díky :thumbup:
Už jsem to dohledal.
Nevěděl jsem, že si musím nejprve aktivovat verzi Small, než budu moct pokračovat.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 656
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

Je možné, že by vstřik vynechával jen a pouze při otáčkách 1000-1100 a v ostatním spektru chodil normálně?
Klepe se mi v tomhle rozpětí motor. Nevypadá to na vibrace od převodovky apod.(uložení motoru), ale jako by šel na čtyři válce. Zkusím dneska odpojovat konektory u jednotlivých vstřiků, jestli nezjistím, který to dělá (pokud je to vstřikem).
Když je pod nulou, první start jede dvě-tři vteřiny koktavě (jeden válec vynechává), ale naskočí vždy napoprvé i v -15. Projev jak s jedním horším žhavičem, ale ty jsem proměřil a jsou OK. Druhý start je už na 100%.

Budu dělat za 14 dní vířivé klapky, tak bych když tak horší vstřik zrovna vyměnil, když budou venku. Při testu ve VIDĚ na volnoběh ukazuje 4-tý vstřik mírně vyšší hodnoty oproti ostatním, ale jen o cca 1,5mg, což by mělo být stále v normě (do 4mg). Ale v otáčkách, kdy motor koktá (1000-1100) se korekce srovnají a všech 5 dává +- stejně, což mi přijde divné, protože to koktání klepe s celým interiérem. Dřív jsem si toho nevšiml, protože v těchto otáčkách se motor defakto při jízdě nevyskytuje.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Macek08
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 1 rok 6 měsíců
Bydliště: Doubrava
Vůz: Volvo S60 D5 151kw

Kódování vstřiku

Příspěvek od Macek08 »

Zdravím jak jste to vyřešil to vynecháváni na studeny start mám stejný problém

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 656
Registrován: 4 roky 8 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Kódování vstřiku

Příspěvek od Majkl1 »

Nějak jsem přehlédl. Vyřešeno prodejem auta (bohužel). Nikoli kvůli startům, ale kvůli manželce. Sveřepě odmítala jezdit s automatem. Vyměněno za audi A4 B6 quattro. Ale už zase pokoukávám po Volvu. Ten pětiválec a nekompromisní pevnost karoserie mě prostě uchvátili. A to jsem manželce koupil Touarega 3.0 TDI, ale nějak jsme si spolu nesedli. XC70 byla pro mě o míle dál. Takže v budoucnu se tu zase ukážu, tentokrát s XC60 8)
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]