Ahojte, som vlastník tohto auta už 2 roky. Medzitým som na ňom najazdil cca 50tis. km, dá sa povedať bez závad. Ale poslednú dobu začína čoraz viac mierne šklbať pri miernom zaťažení zhruba do 2500tis. otáčok. Nad nimy to prestane robiť. Robí to aj na tempomate.Není to závislé na teplote motora. Robí to aj hneď po štarte ale aj po prejdení 20km. Proste toto na to nemá vplyv. Vonkajšia teplota má na to trocha vplyv. V zime to robí viacej. DPF je menené pred zhruba 55tis. km ešte bývalým majiteľom. Takže netuším, čo tam dali. Ale auto pri ňom jazdilo do volvo servisu. Takže predpokladám, že tam nedali nejaký črep. Diag nehlási žiadnu chybu, čo sa týka motora. Čo som pozeral live dáta počas jazdy, tak EGR ventil sa zatvorí maximálne na 1,97%. Čo som pozeral zbežne na nete, tak do 2% je to v pohode, ale aj tak si to veľmi nepáči. Ale čo som si všimol, hodnota EGR position sensor sa vôbec nemení. Stále ukazuje 0,0V, prípadne 0,1V. Inú hodnotu som tam nikdy nevidel. Ani počas jazdy.
Neviete prosím Vás, na čo sa zamerať? Kľudne aj niečo konkrétne alebo by pomohlo, že na čo sa mám zamerať na live dátach cez diagnostiku. Rád by som vedel, že čo mám sledovať počas jazdy, čo je pre mňa dôležité. Nemám potom problém poskytnúť fotky grafov.
Vďaka zatiaľ za rady.
