850 t5 prestala startovat

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Prague
Vůz: Volvo 850 T5 '94

#1 850 t5 prestala startovat

Příspěvek od vejusqin »

Cau kluci. Dneska jsem dostal od t5 rok 94 nemile prekvapeni. Sadnu, startuju a motor toci ale nechytne. Cez vikend sem menil vetrak topeni, auto uz pres tyden stoji na miste, tak nevim jestli to ma souvislost. Nakej problem ale nastal protoze led samodiagnostika v pozici A2 porad sviti, po zmacknuti tlacitka ale vic. Projel sem narychlo relatka a pojistky ale nic. Nesetkal se s tim nekdo z vas? Mozna jo a usetrite mi praci se schematami a merakem.

Dekuji za kazdu radu

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#2 850 t5 prestala startovat

Příspěvek od peter cz »

Palivový čerpadlo je slyšet po zapnutí klíčku?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 231
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

#3 850 t5 prestala startovat

Příspěvek od tiktak »

Máš tam ten "tyčinkovej" vsouvací imobilizer? Pokud ano, nevím co odpojuje, ale u T5 se mi tohle stalo asi 3x - že imobilizer nespínal, v autě vše funkční, startér točil, ale asi odpojené čerpadlo či co a auto nestartovalo.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Prague
Vůz: Volvo 850 T5 '94

#4 850 t5 prestala startovat

Příspěvek od vejusqin »

Čerpadlo slyším i když se mi zdá že krátce. Immo nemám možná v klíči, nevím jak se to pozná. Klasickej klíč. Nereaguje ale ani na druhej klíč. Děsí mně spojitost s ledkou na diagnostike. Všecko šlapalo, zásuvka taky, vždy bez uložených chyb. Na autě se loni dělala generálka motoru, k tomu nové čidla, rozdělovač, váha, atď..

Spoměl sem si že pri výměne větráku sem měl rozpojený velký (nejvěčší) černý konektor za kastlíkem na strane b sloupku, možná pri tom byli zaplé klíčky...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“