Cau kluci. Dneska jsem dostal od t5 rok 94 nemile prekvapeni. Sadnu, startuju a motor toci ale nechytne. Cez vikend sem menil vetrak topeni, auto uz pres tyden stoji na miste, tak nevim jestli to ma souvislost. Nakej problem ale nastal protoze led samodiagnostika v pozici A2 porad sviti, po zmacknuti tlacitka ale vic. Projel sem narychlo relatka a pojistky ale nic. Nesetkal se s tim nekdo z vas? Mozna jo a usetrite mi praci se schematami a merakem.
Dekuji za kazdu radu
850 t5 prestala startovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 850 t5 prestala startovat
Palivový čerpadlo je slyšet po zapnutí klíčku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#3 850 t5 prestala startovat
Máš tam ten "tyčinkovej" vsouvací imobilizer? Pokud ano, nevím co odpojuje, ale u T5 se mi tohle stalo asi 3x - že imobilizer nespínal, v autě vše funkční, startér točil, ale asi odpojené čerpadlo či co a auto nestartovalo.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: Volvo 850 T5 '94
#4 850 t5 prestala startovat
Čerpadlo slyším i když se mi zdá že krátce. Immo nemám možná v klíči, nevím jak se to pozná. Klasickej klíč. Nereaguje ale ani na druhej klíč. Děsí mně spojitost s ledkou na diagnostike. Všecko šlapalo, zásuvka taky, vždy bez uložených chyb. Na autě se loni dělala generálka motoru, k tomu nové čidla, rozdělovač, váha, atď..
Spoměl sem si že pri výměne větráku sem měl rozpojený velký (nejvěčší) černý konektor za kastlíkem na strane b sloupku, možná pri tom byli zaplé klíčky...
Spoměl sem si že pri výměne větráku sem měl rozpojený velký (nejvěčší) černý konektor za kastlíkem na strane b sloupku, možná pri tom byli zaplé klíčky...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek