PODVOZEK: Zadné tlmiče
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 521
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Mám stejný problém jako Igor. Neustále v na zádi něco boucha. Silentbloky jsou nové, uložení v pořádku, tlumiče jako nové. Dle vašich rad asi zkusím jet bez rezervy a klíče v kufru, třeba to bude tím. Občas mi Teda připadnw, že to jde někde z pravé zadní části. Je to asi blbost, ale už jsem přemýšlel, jestli neklepe hrdlo nádrže o karoserii.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12502
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Mě se takto projevovaly mrtvé nivomaty, po výměně za klasické tlumiče s jinými pružinami se zadek zvednul o 5 cm.zetor25K píše:Chlapi,meli jste někdy problém se zadními tlumiče a pery?dál jsme nové přední tlumiče a zadek najednou leží na zemí.řešil to někdo?aby byl zadek vyšší,a auto vypadalo z profilů normálně,na jako naložené!![]()
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
PODVOZEK: Zadné tlmiče
U nivomatu bych to chapal,já mám ale v40 s klasickejma pruzinama,lety unavenejma,bojím se koupit nový aby nebyli stejně vysoký jako ty stary.o to mi jde
_________________
4184S2 01´
4184S2 01´
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Nové zadní péra na V40 nejsou tak moc drahé, navíc se dají koupit od několika výrobců a v různých výškách a tvrdostech, takže stačí jen vybrat. Ovšem pokud jsou moc tvrdá, tak je záď sice vysoko, ale auto je jak žebřiňák pokud jede prázdné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Takže před objednanim vyndat a rozebrat,změřit výšku a pak teprv objednat,počkám jak bude teplejc aby se dalo jezdit na skútru,teď je ráno ještě zima.zatím díky 

_________________
4184S2 01´
4184S2 01´
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Nemusíš je před kupováním vyndávat, staré jsou obyčejně stejně unavené a tím i kratší. Je lepší vybírat podle toho, jestli jezdíš spíše prázdný, nebo naložený.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 84
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Ahoj,pružiny jsem měnil cca před půl rokem,kupoval jsem přez http://www.mroauto.cz , chtěl jsem od lesjoforsu, bohužel je neměli, ale za stejnou cenu mi poslali Kayaby, který jak tak koukám už nevedou. Za přední i zadní jsem platill cca 5100 kč. Divný mi jen přišlo, že ač kodově seděj s lesjoforsem , maj jen 10 spirál místo 11 ti. Počítal jsem ,že budou jen technologicky jinak udělaný a proto maj o jednu míň, ale myslím, že bych měl mít zadek o kus výš. I porovnání nového se starým pérem vycházelo tak, že bylo jen neznatelně delší tak 0,5 cm. Jednalo se o standartní typ, ne zesílený,ne snížený. Na druhou stranu i při zatížení maj kola dost místa tak to neřešim. Jen jsem tím chtěl říct aby jsi vybíral obezřetně
. Já jsem alespoň před koupí sundal kolo přeměřil průměr drátu, průměr pružin a počet spirál abych to mohl porovnat s daty. Nějaký údaje jsou na stránkách Elitu (cena znatelně vyšší) ,a pak jsem koukal ještě přímo na stránky Lesjoforsu na potvzení kompatibility http://www.lesjofors-automotive.com/springs-catalouges/catalogues.asp (dáš online katalog) . Případně se zeptat na http://www.automedik.cz jestli je nevedou, maj taky dobrý ceny. Být tebou bych jiné nekupoval.
din

din
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
PODVOZEK: Zadné tlmiče
Ahoj, lesjoforsy jsem dával na zadek někdy před 6ti lety a oproti původním mi to taky drobet kleslo - někde jsem to tu řešil. Je to asi fakt těžký ...din píše:... Divný mi jen přišlo, že ač kodově seděj s lesjoforsem , maj jen 10 spirál místo 11 ti. Počítal jsem ,že budou jen technologicky jinak udělaný a proto maj o jednu míň, ale myslím, že bych měl mít zadek o kus výš. I porovnání nového se starým pérem vycházelo tak, že bylo jen neznatelně delší tak 0,5 cm. Jednalo se o standartní typ, ne zesílený,ne snížený. Na druhou stranu i při zatížení maj kola dost místa tak to neřešim. Jen jsem tím chtěl říct aby jsi vybíral obezřetně. ...
din
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé