V40 2015 - žere olej

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar

#1 V40 2015 - žere olej

Příspěvek od XC60_Bjorn »

Ahoj,

známá mi dneska volala ke své V40, 2015, D4204T8, 88 kW s automatem, že musí co cca 1.500 km dolívat cca 0,5 l oleje. Přijde mi, že je to docela hodně, když jsem nikdy na žádném autě nedolíval. Mohlo by to myslíte mít nějakou jednoduchou příčinu, nebo nemáte tip kdo by to zvládl okolo Zlína / Brna zdiagnostikovat?

Díky moc
_________________
XC60 D4 AWD, Polestar, AT, MY16 Obrázek

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5121
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#2 V40 2015 - žere olej

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Amen, asi jiny motor. Nedavno to same resil R.Trojan a skoncilo to vymenou motoru.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#3 V40 2015 - žere olej

Příspěvek od David Patočka »

Nikoliv, norma udávaná výrobcem je max.1Litr na 1000 km, takže je to zcela v normě.
Pokud je auto užíváno v režimu studeného motoru při krátkých trasách, nebo v nadměrné zátěži při vysokých dálničních rychlostech, tak je to
běžný jev. Pokud se však spotřeba oleje začne náhle zvyšovat, a předtím nebyla téměř žádná, jsou pravděpodobně už zapečené pístní kroužky, a
nebo se začíná zadírat některý z pístů .........

Kroužky se zapečou díky přetaženým intervalům výměny oleje v motoru........30tis.km je předpis, někdo mění po 20.tis km, někdo klidně po 40tis. 8)
Píst se bohužel zničí ukapávajícím vstřikovačem, což pozná pouze uživatel ze staré školy, laik nemá šanci to podchytit.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 55
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2016 D4 AWD Polestar

#4 V40 2015 - žere olej

Příspěvek od XC60_Bjorn »

Díky moc :) Prý je to asi ten "lepší" případ
_________________
XC60 D4 AWD, Polestar, AT, MY16 Obrázek

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 425
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

#5 V40 2015 - žere olej

Příspěvek od lkopcansky »

Ako sa daný problém vyriešil?
_________________
XC60 D4 AT8 Summum-E, MY2015, 130 000 km, Mobil 0w-20
Obrázek
S60 D3 AT6 Summum, MY12, 236 000 km, Ravenol SSV 0W-30 - tatko
Obrázek
XC60 D3 AT8 Dynamic, MY17, Castrol 0w-20, 180 000 km - mamka
S60 2,4i B5244S, FWD, MT, MY2004, 249 000 km, Mobil 5W-50 - sestra
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „V40 NEW - 2013 ...“