XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Mám D4 140 kW, 2017, najeto 72000 km, dovoz SE letos. Po zaparkování a vypnutí motoru palubka občas hlásí, že není zařazeno "P". Posledních pár dní vždy po ránu nejde volič automatu z pozice "P". Je třeba nechat motor cca 10 minut běžet a poté se volič automatu uvolní. Žádná hláška na palubce, v diagnostice nic není. Poradí někdo? Díky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) JardaCerny dne 25 lis 2022 11:09, celkem upraveno 4 x.
-
Offline
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Sundej boční plast z levé strany tunelu a uvidíš na volič. Je tam elektromagnet a takový přesuvník směrem dozadu. Tak zkoukni zda se to neseká. Jiná detekce tam není. Jinak ta nemožnost řadit má zas na starosti zatuhlý mechnizmus směrem dopředu. Ten elektromagnet se odjištuje mačkáním pojistky na voliči, tak zkoukni zda a jak se hýbe při mačkání pojistky.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Ahoj, díky za radu. Já jsem levý, takže zkusím kamaráda mechanika 

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Kubo, ty 2 věci spolu nesouvisí?
-
Offline
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
ta pojistka na voliči asi není jediná, co o tom rozhoduje. když jsem měl vybitou baterku a snažil se nastartovat (s80 p3, takže ten samý volič), tak potom, co to "spadlo" a znova naběhlo, mi to taky psalo ať zařadím "P", a mačkání nepomohlo. začalo to fungovat, až to zas celé po chvíli najelo.
ono je tam štelování pro to lanko do převodovky a když mu něco nesedí, poloha na převodovce + pozice snímaná tím halovým snímačem, co je právě vidět z levé strany, tak to asi začne dělat tohle, aby to zabránilo nějakému nepovolenému zařazení v blbou chvíli.
rozhodně to jde dycky přepnout pomocí té skryté štěrbiny za středovým panelem pod tím gumovým krytem (je to přesně díra na klíč od dveří). když se to odjistí, dá se "D", pak "P", tak to pak pochopí hned.
ono je tam štelování pro to lanko do převodovky a když mu něco nesedí, poloha na převodovce + pozice snímaná tím halovým snímačem, co je právě vidět z levé strany, tak to asi začne dělat tohle, aby to zabránilo nějakému nepovolenému zařazení v blbou chvíli.
rozhodně to jde dycky přepnout pomocí té skryté štěrbiny za středovým panelem pod tím gumovým krytem (je to přesně díra na klíč od dveří). když se to odjistí, dá se "D", pak "P", tak to pak pochopí hned.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Ahoj, super a díky za tip. Takže mít sundaný kryt a sáhnout tam, když bude třeba a do doby, než to někdo spraví
Podle mě ty 2 věci spolu budou souviset. Začaly se objevovat ve stejnou chvíli

Podle mě ty 2 věci spolu budou souviset. Začaly se objevovat ve stejnou chvíli

-
Offline
- Příspěvky: 513
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Ahoj, máš XC60 platformy P3 ktorej výroba/predaj skončil v roku 2017, takže žiadny predfacelift
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Ahoj, asi ano, ale to je pro řešení této závady jedno 

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 2 roky 7 měsíců
- Bydliště: Dlouhopolsko
- Vůz: XC60 D4 140kW
- Bydliště: Dlouhopolsko
XC60 D5 140 kW AT po zařazení "P" hlásí zařaďte "P" (čidlo?).
Nevite nekdo, kdo by se do toho mimo autor.servisu pustil? Jeste me napadlo, nedavno jsem dostal pecku zezadu na Jizni spojce, passat slusne pomackany, u me jen trochu promackly blatnik. Nemuze to s tim souviset?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé