Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1
Registrován: 1 rok 5 měsíců
Bydliště: DE
Vůz: Vlv

#1 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Banato »

Zdravím všechny,
Jsem velmi blízko od koupi nove ojetiny. Konkrétně jde o Volvo v40 20 100kw, více info tady v inzerátu https://auto.bazos.cz/inzerat/160697356/prodam-volvo-v40-20.php
Budu přecházet z Peugeotu 307sw 2.0hdi, který mě celé dva roky děsně stval a moc mi nevyhovoval. Píšu Vám sem proto, protože bych se chtěl zeptat, jestli není hloupost kupovat takové starší auto. Podle majitele je v pořádku a nic na něm nezlobí. Příští týden jedu na prohlídku a zkusím se v něm projet. Na co bych si měl dát bacha a na co se zaměřit?
Má vůbec cenu kupovat tak staré auto?
Volvo se mi vždy líbilo, ale všichni mě od něj odrazovali. Nyni mám možnost Volvo vlastnit a myslím si, že je nejlepší se zeptat právě volvistu.
Pisu Vam sem proto, protože doufám, že budete upřímní a nebudete si se mnou brát zadne servítky.
Dekuji všem za komentáře.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Urvanej »

V40 této generace hnijou, takže kouknout po korozi spodku, blatníků, lemů...
Motory od volva u V40 umí žrát olej, ale zrovna 100kW je myslim přímovstřik od mitsubishi, který bych si dobrovolně nevybral. Volváckej dvoulitr má myslim 103W, ale už je to dávno, taxe mi to třeba popletlo.
Jinak já ty auta mam rád, už jsem měl 2...
A jestli je to hloupost nebo neni, to ti neřeknu, to má každej jinak. Určitě je blbost takhle starý auto, pokud si neumíš základní servis udělat sám.
Na tomhle konkrétním autě mi nic kromě zasraných sedaček nezarazilo. Ale ty lze celkem dobře vytepovat.
Jo, rok výroby, dělaly se snad jen do 2003. Z vinka to půjde dekodovat správně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#3 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Nosound89 »

Nene, Mitsubishi byly pouze 1,8 :wink:
100 i 103kW benzíny jsou Volvácké, lišily se pouze předface 103kW a poface 100kW.
Tento 100kW jsem v bývalé poface V40 měl a byl to hodně příjemný motor.

Každopádně po S/V40 bych se určitě nedíval a raději koupil S60/V70 kde jsou lepší 5 válcové motory a hlavně lepší antikorozní ochrana + ty auta jsou celkově trošku jinde :)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Urvanej »

No vidíš, já myslel že jsou dvě miší jendotky a jsou, ale obě 1,8 (SM a SJ). Takže děkuji za ochytření :-)
Mě zase velikost polovolv S/V40 vyhovovala, S60 neřkuli S80 už mi přišlo jako moc nabubřelý velký auto. Ale bezpečnost a koroze je jasně lepší u celých volv :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#5 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Nosound89 »

Jako P2 S80 je už dost nemotorné auto (oproti S60/V70), P3 S80 je dle mě mnohem lepší a nestěžuji si :)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#6 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Můžu porovnat, akorát pežot byl 1.6hdi
  • Menší kufr a horší využitelnost u v40.
  • V pežotu se sedí víš, je tam víc místa vzadu. Ve v40 se sedí hodně dole a má lepší sedačky.
  • Pežot skoro nerezne.
  • Protože je v40 z půlky japonec, tak výrazně lépe jezdí, myslím tím "sportovější" podvozek.
  • Zpracování a materiály je u pežotu trochu víc fórovější, ale vrzat bude spíš volvo :-D
  • Specifické díly budou levnější na pežot, hlavně toho bude víc na vrakáči
Dát ale přes 30tyček za v40 mě přijde jako nesmysl.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

f.e.e.t
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1358
Registrován: 7 roků 11 měsíců
Bydliště: Ronov nad Doubravou
Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998

#7 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od f.e.e.t »

Pokud správně vidím, tak v inzerát je za 60k. A pak do toho stejně vrazit ponákupní investici.

Možná bych se sám sebe zeptal co tě sejří na tom P307?

Už jen kvůli tomu riziku koroze bych šel do té V40 jen kdyby byla za mrzký peníz, aby mě to pak nemrzelo.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1290
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

#8 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od xSam »

Taky bych doporucil koukat po plnohodnotnem volvu, bude za stejne penize a dostanes vice auta.
Tato konkretni v40 mi neprijde jako auto, sednout a jezdit..

OT: zahledl jsem tu v prispevkach vulgaritu, styd se ty dotycnej
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Urvanej »

Jako jo, 60 je na polovolvo celkem dost, ale může být v extra dobrém stavu kastle a pak to má smysl, protože to auto vydrží ještě dlouho jezdit. Pamatuju si, že jediný, co tyhle auta posílalo na vrakáč, byla právě koroze. Motor, co jsem měl 2,0 103kW, tak si bral cca 0,5l/1000km a byla otrava dolejvat, ale jinak jel furt velmi dobře. 1,8 co jsem měl chvíli, tak jsem po výměně ujel asi 3000km a neubyla ani kapka. Za mě ty auta jsou nedoceněný a haněný právě pouze kvůli korozi, ta u aut nemá co dělat, nikdy a nikde. A pak kvůli velikosti, která je ovšem otázkou preference každého soudruha.
OT:
xSam píše: 29 lis 2022 06:59 OT: zahledl jsem tu v prispevkach vulgaritu, styd se ty dotycnej
Hele nestydim, protože to jinak nazvat nejde. Já už jsem to pruzení vzdal alespoň co se označení defekace a exkrementu týče, páč bych nedělal nic jinýho. :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#10 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

60K je nesmysl, za skoro stejnou cenu jsem kupoval S40 2003 před 8 lety a pokud si nebude LPG sám servisovat, tak to vidím jako přítěž. Navíc nevidím důvod, proč by to za dva roky pořádně nerozkvetlo, pokud se autem bude jezdit v zimě. A potom to za ty peníze testojí.

Update: A už tam vidím slevu o 10K.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#11 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Giew »

60 je dost, to je pravda, na druhou stranu jde o facelift, kterej rozhodne tolik nerezne jako verze do roku 2000. Navic jde o rocnik 2004, coz znamena hezci (novejsi) budiky, novejsi (hezci) maska. Pokud jde tazateli o v40, tohle je proste pekna v40, ktera nema spatnou vybavu (vyhrivane sedacky, vsechna okna v elektrice, tempomat) a celkem solidni volvi motor. V ramci v40 je tohle pekny auto. Pravda, 60 bych za to asi nedal, myslim, ze za pul roku se takovy auta budou prodavat v klidu za 40.

Ale uprimne, asi dva mesice nazpet jsem videl hodne peknou vinovou v40 z roku 2001 s 1.9TD 85kw, ktera mela i elektricky sedacky a xenony a inzerovana za 60 000 byla snad do tydne pryc. V ty dobe jsem si rikal, ze sedesat tisic je proste za v40 moc, ze to by to musela byt vymazlena T4, ale rozhodne zmizela rychle.

Tak to je jen na zvazeni. Pokud stojis o v40, tohle je dobra volba (i kdyz asi zbytecne draha). Pokud Ti nejde o v40, koukni, co za ty penize muzes dostat jinde.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4181
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#12 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Nosound89 »

Já nevím, z venku možná vypadá pěkně, ale nevěřím, že prahy a blatníky nebudou zevnitř u skoro 20 leté V40 zežrané.
Ještě jsem takového jednorožce neviděl.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#13 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Giew »

Ono asi hlavně záleží, kde to jezdilo. Co jsme měli 2004 z Holandska s 400 na tachu, tak ta v podstatě zrezlá vůbec nebyla, ale z Čech nebo severu to může být jiný, to je pravda.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#14 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Život není fér. Někdo ti to trochu naboří měsíc po koupí, třeba po tom, co tam uděláš rozvody a další servis. Protože je to volvo, tak to pojišťovna dá jako totálku a ocení třeba na 40K, pochybuji že dá víc. Čistá ztráta od 30% pořizovací ceny. Přeplatit auto se nevyplatí, není to veterán.

Do mě před rokem trochu nacouval pošťák, nacenily opravu na 25K, auto na 35K, takže totálka. Já koupil akorát světlo a poladil výztuhu kladivem, auto mi teda "vydělalo", ale většina lidí to pustí do aukce :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#15 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Giew »

No půl roku zpátky bejvalce nabořili zaparkovanou V40 co mám v podpisu. Blatník a přední nárazník, snad i kapota zmuchlaný. Nicméně dostala 39 tisíc z pojišťovny (totálka), že prý zbývající hodnota auta na výkup cca 6tis. No tak to snad za 15 nechala opravit + dát nový díly (z vrakáče samozřejmě, takže jí nesedí barvy, za lakování neutrácela) a 25 si nechala, že se jí to zrovna hodí. Auto jezdí bez problémů dál - a já jsem byl dost překvapenej, že ho nacenili na 45. (elek. okna, tempomat, vyhřívaný sedačky, rok 2004, to jo, ale stejně mi to přišlo hodně, když to má 400 na hrbu. Nicméně v tý době stály auta nesmysl, takže i pojišťovna to nacenila na 45 :) )
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#16 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Teď šly auta v inzerci nahoru, tak asi proto. Nicméně nevím, jestli pojišťovna bere netovární zástavbu LPG jako přidanou hodnotu.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#17 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od karelvolvo »

Mém jednu z posledních vyrobených V40 původ Čr od zdejšího uživatele dal jsem za ni v r. 2014 85 kkč po koupi zhodil plastové podběhy vše vyčistil vyhodil molitany v předu a koroze nikde i po dalších osmi letech vše cajk auto nemá chybu jen jezdí každy rok olej každy druhý zbytek filtrů, Myslím že je TOP v Čr !
DSCN3118.JPG
DSCN3118.JPG
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#18 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Jo, navíc je super, že na ten motor můžeš brát origo věci (když není druhovýroba) pod renault číslem za třetinové ceny, oproti volvu. Jenom to teda chce hledat.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#19 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Giew »

což se zadavatele dotazu netýká, jestli to tu vůbec ještě čte a nejezdí už v nově pořízené fabii :D
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#20 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Jarda S40 »

K té korozi u "polovolv" a velkých volv - Když vlezu pod jednu ze svých rodinných S40 r. 2000 a 2001 a kouknu na podvozek, tak bych ho chtěl mít takto zachovalý u své S60 r. 2008. Ty větší a novější celá volva jsou prostě bída s nouzí, některá místa na podvozku nejsou snad ani natřená.Co do protikorozní úpravy je snad z tradičních modelů lepší jen řada 850/V70I a myslím si, že bezpečností jsou srovnatelné. Je pravda, že je choulostivé místo na styku A sloupku a př. blatníku, ale problém tam mám jen na blatníku(sloupek je zdravý) a to ještě tam proběhla oprava v autorizovaném servise. Před cca 15 lety.

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#21 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Jarda S40 »

karelvolvo píše: 29 lis 2022 17:15 Mém jednu z posledních vyrobených V40 původ Čr od zdejšího uživatele dal jsem za ni v r. 2014 85 kkč po koupi zhodil plastové podběhy vše vyčistil vyhodil molitany v předu a koroze nikde i po dalších osmi letech vše cajk auto nemá chybu jen jezdí každy rok olej každy druhý zbytek filtrů, Myslím že je TOP v Čr !
Bomba :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#22 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Giew píše: 29 lis 2022 20:51 což se zadavatele dotazu netýká, jestli to tu vůbec ještě čte a nejezdí už v nově pořízené fabii :D
Zřejmě nečte, jeho chyba. Aspoň máme, jako majitelé, možnost obhájít pověst polovolva :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 6
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

#23 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od tonda chvojka »

Má stejné auto už 16.let, tudíž nabízím několik zkušeností:
motor: 1948 cm3, 100 kw, po faceliftu, rok výroby uvedeného auta je 2003, LPG by se vyhnul, motoru to nedělá dobře, do budoucna spíš problémy navíc.
koroze: po faceliftu už nerezne, parkuji na ulici a jezdím v zimě a stále bez koroze (týká se karoserie). Podvozek je potřeba očistit suchým ledem a nanést ochranou vrstvu, pak nerezne.
spolehlivost: auto je celkově spolehlivé, nicméně v tomto věku, je nutné počítat již s nutnými investicemi: postupně odchází brzdiče na kolech, aretace dveří, odlepuje se čalounění stropnice, bývá nutné vyměnit manžety poloos a manžety na modulu řízení, nicméně vše se hlásí postupně, auto mě nikdy nikde nenechalo. Velmi zaleží, jak se o něj předchozí majitelé starali, pokud na auto kašlali, tak to může být finančně náročné. Pokud natrefíš na opečovávané auto, tak je to v pohodě.
Naftovému motoru bych se rozhodně vyhnul, byl od Renaultu a nebyl moc spolehlivý.
V autě s tímto motorem je krásné svezení, má dost síly a vydrží. doporučuji měnit olej v motoru po 10t km, v převodovce po 60t km a svíčky po 40t km, pak funguje bezvadně.
Spotřeba benzín: dálnice 7,5 -8l, město 10,5-11l, kombinace 9l. Auto je relativně těžké, tudíž si člověk na spotřebě připlácí za bezpečnost.
Co bylo potřeba vyměnit: v průběhu 16 let jsem na autě měnil mimo výše uvedeného zadní pružiny, termostat, ložisko na levém zadním kole, aretaci pravých předních dveří, brzdič pravého zadního kola a samozřejmě všechny kotouče a destičky.
Průběžně jezdím cca 10000km/rok, celkový nájezd za 16 let 132000km.
Auto s tímto motorem, tohoto věku mohu doporučit, nicméně nějaké investice tam určitě budou.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat

Giew
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 411
Registrován: 4 roky
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

#24 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od Giew »

tonda chvojka píše: 30 lis 2022 10:32 Naftovému motoru bych se rozhodně vyhnul, byl od Renaultu a nebyl moc spolehlivý.
Zcela nesouhlasím. Vždy je to samozřejmě o údržbě, ale když se prodavají kousky s 500+ na tachu, tak to nebude úplná s***. Náš měl na tachu 400 a motor šlapal jako hodinky.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1214
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

#25 Volvo v40 2.0 benzín 100kw 2004

Příspěvek od labanos »

Souhlas, ten motor není špatný, samozřejmě může trpět na předchozího majitele. Navíc velká výhoda je, že ten motor stále jezdí, i když na tom půlka věci hlasí chybu nebo nefunguje korektně, protože ho řídící jednotka nedostaví, takže se dá dojet. A není specifický pro Volvo. Nikdy jsem neměl problém se stropnicí nebo aretací dvěří. Asi 40K km jsem najel s S40 2003 a zatím 144K km najeto s V40 2001 (aktuálně 316K km, ale je to italka, takže bych se divil).
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“