Zdravím všechny,
navazuji na téma vibrací a ztrátě tahu při akceleraci...
udělal jsem jízdní data Vida a zjistil jsem že při zátěži nesepne čerpadlo v nádrži a dle mého motor nemá co žrát a začne jako kdyby tarokovat... nesetkal se někdo s něčím podobným
a taky to píše chybu v komunikaci CEM
Předem děkuji za reakce
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: xc70 D5 AT 04
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: xc70 D5 AT 04
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Jo a při startu čerpadlo normálně tlačí cca30sek
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Motor? Rok?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14420
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Motor si cucá sám co potřebuje, čerpadlo se spíná hlavně na přečerpávání paliva z jedné strany nádrže na druhou. Zátěž nemá na sepnutí čerpadla vliv.
Kdy jsi naposled měnil palivový filtr?
Kdy jsi naposled měnil palivový filtr?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: xc70 D5 AT 04
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Motor D5 2004 filtr před půl rokem
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 2 roky 10 měsíců
- Bydliště: Krnov
- Vůz: xc70 D5 AT 04
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Tohle je Google překlad jak to funguje:
Elektrické palivové čerpadlo (FP) Dodává palivo do nízkotlakého čerpadla: 80 sekund při každém otočení klíčku zapalování do polohy II. Když otočíte klíčem do polohy III, čerpadlo běží, dokud motor nenastartuje
při vysokém zatížení. Řídicí modul motoru (ECM) pošle požadavek na centrální elektronický modul, aby spustil čerpadlo.
Více na: https://www.to neznám/forum-tema/problem-s-precerpavanim-nadrzi-10855
Elektrické palivové čerpadlo (FP) Dodává palivo do nízkotlakého čerpadla: 80 sekund při každém otočení klíčku zapalování do polohy II. Když otočíte klíčem do polohy III, čerpadlo běží, dokud motor nenastartuje
při vysokém zatížení. Řídicí modul motoru (ECM) pošle požadavek na centrální elektronický modul, aby spustil čerpadlo.
Více na: https://www.to neznám/forum-tema/problem-s-precerpavanim-nadrzi-10855
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14420
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Není nic jednoduššího než vzít vidu na klín, nastavit si tlak na railu a jet se projet. Jestli ti tlak při zátěži prudce klesne a motor začne tarokovat tak je problém s palivem.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Podavacie cerpadlo pri D5 bezi stale po nastartovani. To co si vygooglil plati pri benzine s t5 po fl ,R, a V8,t6 po fl pri xc90 ktore maju dve podavacie cerpadla a snimac tlaku paliva.
U teba naopak je v cerpadle spatna klapka ktora umoznuje nasat si vysokotlakemu cerpadlu priamo nafttu z nadrze pri vyssom zatazeni. Preto palivovy system musi byt tesny (zvycajne je netesnost pri motore ked sa v tom niekto hrabal) Alebo netesnost pri palivovom filtry (uvolnena vyhrievacia podlozka nad filtrom).
Chyby su na diagnostike tlak paliva nizky a tlak paliva vysoky.
Pripadne to moze byt necistota v tej spatne klapke (kamienok ked sa niekto hlabal v nadrzi a bol prasa co nevie si najprv povysavat bordel)
Alebo posledna moznost bol uplne poskodeny vstrekovac... Vela zabavy a stastia
U teba naopak je v cerpadle spatna klapka ktora umoznuje nasat si vysokotlakemu cerpadlu priamo nafttu z nadrze pri vyssom zatazeni. Preto palivovy system musi byt tesny (zvycajne je netesnost pri motore ked sa v tom niekto hrabal) Alebo netesnost pri palivovom filtry (uvolnena vyhrievacia podlozka nad filtrom).
Chyby su na diagnostike tlak paliva nizky a tlak paliva vysoky.
Pripadne to moze byt necistota v tej spatne klapke (kamienok ked sa niekto hlabal v nadrzi a bol prasa co nevie si najprv povysavat bordel)
Alebo posledna moznost bol uplne poskodeny vstrekovac... Vela zabavy a stastia
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
V zátěži nesepne čerpadlo v nádrži
Riesil som podobny problem, pri akceleracii padol motor do nudzaku
vida pisala nizky tlak paliva
palivovy system tesny
vymenil cerpadlo v nadrzi za 50 € nepomohlo
preplachol vstreky, nic
na radu som vymenil vysokotlake cerpadlo za 80 € a problem prestal, D5 2004
vida pisala nizky tlak paliva
palivovy system tesny
vymenil cerpadlo v nadrzi za 50 € nepomohlo
preplachol vstreky, nic
na radu som vymenil vysokotlake cerpadlo za 80 € a problem prestal, D5 2004
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]