stala se mi o víkendu taková věc, předjíždím se svým Volvo C30 D2 o víkendu na dálnici, a najednou se mi aktivoval protiskluz, auto začalo hrozně vibrovat, a rozsvítila se kontrolka motoru, tak jsem zastavil a připojil si diagnostiku, a vidím, že jeden vstřik má zkrat, a dva mají offset learning at maximum. O víkendu žádný servis nefunguje, tak jsem hledal na internetu a oprava se ani nezdá tak složitá, jen výměna vstřikovače, tak jsem si nechal auto odtáhnout na ulici před dům

Ten jeden vstřikovač má s největší pravděpodobností zkrat na cívce, tak jsem objednal nový.
Ty dva staré vypadají jen jako zanesené, takže jsem je dal na vyčištění a snad by měly být ok.
Taky jsem se divil, proč mi vstřikovače aktivovali protiskluz, ale je to tím, že silnice byla trochu mokrá, a jak se motor přepnul do havarijního režimu, tak to udělalo neplechu a kola asi trochu proklouzly.
Po namontování toho nového bude potřeba vstřikovač naprogramovat, jde to udělat pomocí ELM327 jako u některých jiných aut nebo jen přes Dice? Pokud jen přes Dice, tak nenašel by se někdo v Praze nebo okolí, kdo by mi to mohl za příplatek naprogramovat?
Když tam nechám původní nastavení, tak dá se s tím trochu jezdit, nebo vůbec?
Někde jsem se ještě dočetl, že kromě programování/kódování se nechávají vstřikovače "naučit". Jakože se projede nějaká testovací trasa v různých otáčkách a řídící jednotka změří chování těch vstřikovačů a nějak se k nim přizpůsobí. Toto je také potřeba provést, a jak se takový testovací režim aktivuje, nebo je auto "samouk" a udělá si to automaticky?:)
Díky moc za rady, už jsem měnil dost dílů na podvozku, ale tam to bylo jednoduché, jen odšroubovat a namontovat nové, ale oprava motoru to už je trochu jiná liga
