start stop
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Umí někdo vypnout nebo přepnout vyp/zap start stop?
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvky: 807
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
start stop
A jestli mohu poprosit,dej treba sem vedet,ze se povedlo a pres koho. V ofiko servisu s usmevem odmitli,ze to nemuzou...Ne ze by to neslo

_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Tak dle Volva to nejde.
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
Na internetu je , že odpojením kontroly baterie se toto odpojí.
Zkoušel to již někdo?
-
Offline
- Příspěvky: 1337
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
start stop
Já to mám odpojené od D5T5 - společně s navýšením výkonu - původně 133 kW, nyní 177 kW, EGR Off, aktivace nezávislého topení pomocí klíčku, aktualizace veškerého SW a několik dalších věcí, které si teď nevybavuji. S tím odpojováním od baterky bych byl opatrný - ať si nezmršíš BMS (battery monitor system).
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
Perfektní práce, jsem naprosto spokojen, dlouhodobá průměrná spotřeba 5,6 L/100km (najeto nějakých 25 tis. km za 10 měsíců).
Jen je trošku náročnější "uhnat" kluky z D5T5.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
Prosím kolik stálo to odpojení start stopu a to navýšení výkonu atd..?
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo XC60 D5 '14
x 1
start stop
Když si na jejich stránkách D5T5.com zadáš svůj VIN, tak ti to nabídne co by mohli udělat a kolik to stojí. V součtu jsem pak zaplatil o něco méně - dohoda na místě
.
Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.

Jo a ještě jsem si nechal přenastavit servisní interval - z původních 30 tisíc km na 15 tisíc km.
Mám motorizaci VEA D4204T5, převodovka je osmikvalt TG-81SC.
_________________
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
Volvo XC60 D5 Summum (MY2014, automat, poladěno od D5T5 na 184 kW)
Mazda MX-30 (BEV)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4939
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
start stop
Pokud ma volvo tlacitko fyzicky na start stop resim to relatkem z ali.odpojovat kontakt z baterie neni idealni
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 142
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
start stop
XC60 2018 právě nemá tlačítko. Dnes jsem to zkusil odpojit a dobíjení kleslo z 14.3V na 14-14.1V.
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Jen jsem udělal chybu a znovu to zapojil při běžícím motoru a naskákali mi chyby ruční brzdy a zablokoval se mi ovladač převodovky, nešlo to chcípnout a ani řadit.
Naštěstí to šlo smazat diagnostikou.
Jsou tam dva drátky podle mě ten jeden hlídá to odpojení, ale který to je?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé