S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 TDI 2.5l '97
#1 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Mám dlouhodobý problém se svým turbotraktorem S70 2,5 TDi z roku 97. Když má dobře rozjetý motor a potřebuju na chvilku zastavit, tak mi pak nejde nastartovat. Musím otevřít kapotu, nechat to vyvětrat tak 10-15 minut a po ochlazení to pak to zase startuje. Děje se tak zvláště v horké dny, po jízdě v kopcích nebo po svižné jízdě po dálnici. Občas mě to ale překvapí, že se problém dostaví random. Dá se s tím žít, ale žena pak s autem bojí jezdit, aby s děckama nemusela čekat na nevhodném místě, než se motor ochladí.
Už jsem to řešil dva roky zpátky: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=72542
Od té doby to dvakrát bylo u mechanika. Mechanik tvrdil, že předchozí majitel nastavoval u vstřikování suboptimální množství paliva (zřejmě aby to míň žralo), tak mi to nastavil na defaultní úroveň a pak to nějakou dobu přestalo dělat problémy. Po čase se problém objevil znovu, tak mi tam mechanik opět nastavil trochu více paliva, ale mám dojem, že to už nezabralo.
Mám také dojem, že se to časem trochu zhoršuje.
Máte nějakou radu, kde bych ještě mohl hledat zakopaného psa? Jako by mi tam degradovala nějaká termosonda či co.
Už jsem to řešil dva roky zpátky: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=72542
Od té doby to dvakrát bylo u mechanika. Mechanik tvrdil, že předchozí majitel nastavoval u vstřikování suboptimální množství paliva (zřejmě aby to míň žralo), tak mi to nastavil na defaultní úroveň a pak to nějakou dobu přestalo dělat problémy. Po čase se problém objevil znovu, tak mi tam mechanik opět nastavil trochu více paliva, ale mám dojem, že to už nezabralo.
Mám také dojem, že se to časem trochu zhoršuje.
Máte nějakou radu, kde bych ještě mohl hledat zakopaného psa? Jako by mi tam degradovala nějaká termosonda či co.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2925
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#2 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Podle mě odcházející vstrikovaci cerpadlo. Běžně i u jiných značek se to řešili zvyšováním dávky paliva (kompenzuje to vnitřní úniky na tlakové straně). Jakmile to nebude chtít startovat polij čerpadlo vodou z petky. Pokud to pomůže máš viníka.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Jj, přesně jak píše Vapík, zkus polít čerpadlo studenou vodou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 TDI 2.5l '97
#4 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Díky za tip. Můžete mi ještě prosím poradit, kde to čerpadlo najdu? Leccos už pod tou kapotou identifikovat dovedu, ale čerpadlo jsem ještě vědomě nehledal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Není to přímo z tvého auta, ale i identifikaci to stačí.
.
.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 TDI 2.5l '97
#6 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Mohli byste mi prosím poradit, co si mám objednat za náhradní palivové čerpadlo?
Mám motor 2.5 TDi (S70 1997)
Tady koukám na dva produkty, které se mi zdají v podstatě stejné, ale jeded je desetkrát dražší, než ten druhý. Co mi uniká?
Mám motor 2.5 TDi (S70 1997)
Tady koukám na dva produkty, které se mi zdají v podstatě stejné, ale jeded je desetkrát dražší, než ten druhý. Co mi uniká?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#7 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Nevím jak jsi na to přišel ale tohle nemá s tvým autem vůbec nic společnýho.
Tvoje naftový čerpadlo vypadá takto: Řeší se to repasem v dieselservisu. Použitý stojí nějakých 3-5tkč, repase 15tkč+
Tvoje naftový čerpadlo vypadá takto: Řeší se to repasem v dieselservisu. Použitý stojí nějakých 3-5tkč, repase 15tkč+
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#8 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Svete div se,me tohle na 1.9Tdi kod AFN,coz chte nechte je pribuzny motor delal autobaterie. Ale ne random. Stale
Mechanik mi jasne rikal-hele to bude asi starter nebo baterka-to jsem si myslel svoje a odjel. Auto studene startovalo jak japonsky diesel a vydrzelo stat klidne 3tydny a nasledny start na otoceni. Teply to ale chytat za boha nechtelo. Klidne i 10sec toceni motorem.
Na superVagu se zvedla startovaci davka dakt vysoko a nebylo to o nic lepsi. Po vymene baterie vse v poradku. Tak nejlevnejsi pokus by mohl byt za tepla to napichnout z jine baterky kabelama treba.
Mechanik mi jasne rikal-hele to bude asi starter nebo baterka-to jsem si myslel svoje a odjel. Auto studene startovalo jak japonsky diesel a vydrzelo stat klidne 3tydny a nasledny start na otoceni. Teply to ale chytat za boha nechtelo. Klidne i 10sec toceni motorem.
Na superVagu se zvedla startovaci davka dakt vysoko a nebylo to o nic lepsi. Po vymene baterie vse v poradku. Tak nejlevnejsi pokus by mohl byt za tepla to napichnout z jine baterky kabelama treba.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Tdi nema podavacku jen pro jistotu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S70 TDI 2.5l '97
#10 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
V zimě jsem se startováním problém vůbec neměl (když nepočítám občasné problémy se starou baterkou), ale jak teď začlo teplejší počasí, tak už jsem zase zůstal trčet na benzínce. Po vylití půllitrové petky přesně na čerpadlo jsem to hned natočil a ušetřil si tak minimálně 15 minut čekání. Takže díky za radu, ale opravdu to bude to čerpadlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#11 S70 2,5 TDi nestartuje s rozehřátým motorem
Hlavně nekupuj žádnou rozdělovací hlavu z Ebay/Ali. Prostě si objednej originál za 11k, buď seženeš a nebo jestli se to nechá vyrobit, myslím že tam byla čekačka přes měsíc. Případně jetá v dobrým stavu.
Určitě NE neorigo.
Určitě NE neorigo.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 40 Odpovědi
- 5641 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od POWERDIESEL
-
- 29 Odpovědi
- 861 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od honzakubel
-
- 3 Odpovědi
- 638 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kamov
-
- 3 Odpovědi
- 355 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur