Automat u 240

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 240

#1 Automat u 240

Příspěvek od Kabi »

Zdar vsem,
u mé 240, r88, b230f s AT mi behem posledni jizdy prislo, ze at zejmena na 3 kvalt a zpatecku jakoby pribrzduje. Tezky to popsat. 1 a 2 po sundani nohy z plynu jede volne, ted se tomu rika moderne plachteni 😂 ale na 3 po sundani plynu treba v 90 je citit ze auto brzdi. U zpatecky neco podobneho, dam kvalt, auto vice mene stoji a kdyz pomuzu plynem, je zase citit ze je tam odpor. Hadal bych zadni brzdu, ale to by dělalo i na nizsi kvalty.
Ano, volič kvaltu by chtěl poladit, aby nemel tak velkou vuli..
Setkal se nekdo s podobnym chovanim u at? Nez to budu zas objednavat do Branika, co by to mohlo byt? At mam predstavu.
Najeto to ma pul zemekoule. Olejovy servis vseho pred 1tis.

pozn.: pohravam si s tim, ze se necha udelat proplach a nova napln. Zajima me ale nazor zkusenych.

Diky,
Kabi
_________________
240, 2.3i cat, b230f, at, rok 88, původ USA/Can

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 Automat u 240

Příspěvek od Urvanej »

Vůbec nevím, co tam máš za skříň... máš na páce řazení 123... nebo máš tlačítko na overdrive?
Koukni, jak se chovaji otáčky při "plachtění" nebo při "tom špatném brždění". Podle mě to je vlastnost, protože ZF22 má zámek na všech, nebo aspoň 3. a 4. kvalt, kdežto AW70 nemá vůbec žádnej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 240

#3 Automat u 240

Příspěvek od Kabi »

Omluva, neupřesnil jsem. Myslim si, že aw70 . Mam tam 1 a 2 i tlacitko overdrive .
Otáčkoměr mi tam zapomněli dát :)
_________________
240, 2.3i cat, b230f, at, rok 88, původ USA/Can

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Automat u 240

Příspěvek od Urvanej »

tak AW klouže na všechny kvalty...
Heverem zvednout a protočit ručně kola na nezabržděnym autě je jediná možnost, kterou to rozlouskneš. Zatuhlý pístky brzd jsou běžnou závadou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 1 rok 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 240

#5 Automat u 240

Příspěvek od Kabi »

Rozumím, zkusim. Jen ty brzdy mi tam moc neladěj, když to na 1 i 2 plachtí. Jen 3 a R je horsi.
_________________
240, 2.3i cat, b230f, at, rok 88, původ USA/Can

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Automat u 240

Příspěvek od Urvanej »

Ono ti to může připadat, že plachtí, ale tuten motor i na volnoběh má celkem slušnou sílu a tak ve spojení s nízkým převodem může dost klamat. Mě se na rovině rozjede cca na 30km/h jen na volnoběh.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“