Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
- Autor
- Zpráva
#1 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Dneska jsem nemohl nastartovat sedana. Az po dlouhé době se podařilo.. motor chvíli běžel a pak zhasl.. Zjistil jsem,ze tam asi někdo zapojil čerpadlo,aby běželo pořád pri zapnutém klíčku. Zkusil jsem jen otočit klíčkem a načíst závady. Na čísle 6 byla chyba 1-4-4 a na čísle 2 byla chyba 1-2-1. Jak jsem měl otočený klíček,tak jsem v motorovém prostoru kromě neustálého bzučení čerpadla slyšel takové cvakání.. jako kdyby snad zkrat.. ale nevšiml jsem si žádného kabliku,ze by byl narušený. Zkusil jsem znovu nastartovat, chytlo to hned.. chvilku běželo, rozsvítila se kontrolka lambda sondy a motor hned zhasl.. Několikrát jsem to zkoušel a nechal motor i běžet a naposled běžel v pořádku. Ale takto a tim nemůžu nikam vyjet,abych někde nezůstal s autem. Napadá někoho, co by to mohlo být?
Ze by to dělala jen váha vzduchu? Nebo řídící jednotka?
Děkuji
Ze by to dělala jen váha vzduchu? Nebo řídící jednotka?
Děkuji
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#2 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Nikoho nic nenapadá a neporadí?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html#EZK116IgnitionFaultCodes
1-4-4 - špatné relé palivové pumpy nebo kabeláž mezi LH/EZK
1-2-1 - váha vzduchu
S odpojenou váhou je nějaký rozdíl? Relé si kontroloval (to dvojité vlevo)?
1-4-4 - špatné relé palivové pumpy nebo kabeláž mezi LH/EZK
1-2-1 - váha vzduchu
S odpojenou váhou je nějaký rozdíl? Relé si kontroloval (to dvojité vlevo)?
#4 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Dneska to nastartovalo normálně a žádné chyby.. Ale vyndal jsem to relé a někdo to v minulosti asi upravoval.
Co s tim teď? Koupit nové nebo to oddělat a preletovat?
Co s tim teď? Koupit nové nebo to oddělat a preletovat?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#5 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Vyndal jsem stejné relé z druhého auta a dal ho tam. Chová se to stejně v tim smyslu,ze po otočení klíčku čerpadlo pořád hučí. Nevypne se. Rád bych,aby se to chovalo,jak má. Ale asi se v tom někdo kdysi vrtal.
Ale nevím,jestli to souvisí s tim startováním. Dneska se to chová normálně at uz je tam to druhé relé nebo to opravované původní.
Ale nevím,jestli to souvisí s tim startováním. Dneska se to chová normálně at uz je tam to druhé relé nebo to opravované původní.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5937
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#6 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Zastav se za mnou ve Zlíně. B230FB mám taky, tak si můžeš poslechnout, co to při čem dělá
#7 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Oddělal jsem kryt počítače a našel jsem tam další relé. Nevíte,k čemu by mělo být? Nepřipadá mi to jako originální připojení... Děkuji
Podle čísla jsem na internetu našel,ze to relé se používá k palivovému čerpadlu. Ze by to souviselo s tím,ze to čerpadlo jede pořád po otočení klíčku?
Podle čísla jsem na internetu našel,ze to relé se používá k palivovému čerpadlu. Ze by to souviselo s tím,ze to čerpadlo jede pořád po otočení klíčku?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Je to obecné relé, a překvapivě ho někde používají jako relé pro palivovou pumpu. Patří do toho malýho kaslíčku vedle ECU, co? Zkontroluj ho, jesi funguj, tzn. propinovat, proměřit.
Evidentně palivový z brambory. A jesi se projevuje tak jak píšeš (bzučí furt), tak může bejt v loji.
Evidentně palivový z brambory. A jesi se projevuje tak jak píšeš (bzučí furt), tak může bejt v loji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#9 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Díky. To připojení toho relé se mi moc nelíbí. Myslel jsem,ze relé čerpadla je to bílé za popelnikem,co jsem vytáhl. Takže tady je ještě další. Vede z něho pět černých drátů,z toho jeden je napojen na hnědý a hnědočerný drát, který vede z jednotky vstřikování.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Myslim, že tohle relátko totiž vysvětluje to spraseninu na bílém origo relé...
Takže buď šémátko, a hledat, nebo telefon Standovi a domluvit se s ním.
Takže buď šémátko, a hledat, nebo telefon Standovi a domluvit se s ním.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#11 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
A toto je v pořádku,ze tady je díra a není tam žádné relé?
- Přílohy
-
- image%3A31868 (1).jpeg (113.97 KiB) Zobrazeno 841 x
-
- image%3A31867.jpeg (110.12 KiB) Zobrazeno 841 x
-
- image%3A31870.jpeg (74.89 KiB) Zobrazeno 841 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#12 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Díval jsem se na obrázek a je tam napsané not used, takže to je asi ok
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
jj, něco je na naftu, něco podle výbavy apod... nejsou obsazené všechny. Nikdy jsem je všechny neviděl plný, i když taková pěkně vybavená B230FT manuál 91-94 nebo automat by skoro mohla... jen ty aux lights nevim k čemu přiřadit. Asi ty přídavný mlhovky pod nárazníkem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#14 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Zajímalo by mě,jak to souvisí s tou váhou vzduchu.. když to zlobilo,tak vždy vyskočila kromě 1-1-4 i chyba signálu z váhy vzduchu 1-2-1. Kdo ví,co tam je předělané a propojené. Blbě se to zjišťuje, když to teď nezlobí.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2924
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#15 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Mě se u takových dobastlených elektro zapojení osvědčilo vystříhat vše co tam bylo navíc, dodělávané spoje, propojky a dráty skoro vždycky poznáš a následně vše dát do stavu originálního dle schématu. Podle fotek a obrázků si dovolím tvrdit, že to dohromady nedáš.
Váha vzduchu může být chyba, která vůbec nesouvisí s problémem a může to být jen nějaký bludný signál z té předělávané elektriky.
Nepostoval jsi nějaký rok zpátky, že jsi v autě našel zapojenou nějakou krabičku, která souvisela s neorigo alarmem nebo IMO? To by totiž mohlo souviset i s touhle předělávakou.
Váha vzduchu může být chyba, která vůbec nesouvisí s problémem a může to být jen nějaký bludný signál z té předělávané elektriky.
Nepostoval jsi nějaký rok zpátky, že jsi v autě našel zapojenou nějakou krabičku, která souvisela s neorigo alarmem nebo IMO? To by totiž mohlo souviset i s touhle předělávakou.
#16 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
To je na druhém autě ta krabička a k tomu jsem se také nedostal. Na zahradě šest aut a není čas ani na barák ani na auta..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
S tou váhou, zkus jí sem vyfotit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#18 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Myslíš vyfotit,jak vypadá uvnitř? Jinak jo Bosch 016.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
No já podobný chování zažil, když tam byla váha z Kelly, tak jsem chtěl vidět, jesi je to origo bosch.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#20 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Tak váha z Kelly Starline byla v devítce s B234F, který ještě musím také pořešit. Tam byl utržený drátek na tom čidle a to tam nebyla dlouho.. Je tam teď váha VEMO. Ale taky se to chová divně. Na volnoběh se otáčky zvednou na 1500 a nejdou níž.. Ale nedělá to vždy. Někdy jsou zase moc nízko..
Jaké jsou spolehlivé náhrady za váhy Bosch?
Jaké jsou spolehlivé náhrady za váhy Bosch?
Naposledy upravil(a) e.w.i.n.g.1 dne 24 kvě 2022 11:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#21 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Chtělo by to vzít nějak od začátku.
* To, že Ti palivová pumpa (máš asi ještě dvě pumpy stejně jako u mojí devítky '91, viď?) běží nepřetržitě s klíčkem, je špatně. Často odchází samotný výstup v ECU a tohle je nejjednodušší způsob řešení (než jsem na to přišel u svojí dovezené devítky, taky jsem to tak udělal, abych vůbec mohl nastartovat). Neříkám správný. Existuje opravná sada - krabička velikosti zápalek, která se dvěma vývody napájí na piny ECU, schová se do plechové skříňky jednotky a čerpadlo funguje tak, jak má (tzn. 3-5 sekund po zapnutí klíčku a pak vždy během protáčení, a když běží motor). Imrija umí dodat opravnou sadu
* Měl bys tam mít jen to dvojité bílé relé. Jak jsi tady zveřejnil fotku toho, co máš v pojistkovce, to je něco dodělávaného. Nejlépe kdybys tam dal jen to samotné relé a vyzkoušel. Když se Ti nesepne pumpa po zapnutí klíčku, nejspíš Ti odešel ten výstup ECU, viz výše.
* To, že Ti palivová pumpa (máš asi ještě dvě pumpy stejně jako u mojí devítky '91, viď?) běží nepřetržitě s klíčkem, je špatně. Často odchází samotný výstup v ECU a tohle je nejjednodušší způsob řešení (než jsem na to přišel u svojí dovezené devítky, taky jsem to tak udělal, abych vůbec mohl nastartovat). Neříkám správný. Existuje opravná sada - krabička velikosti zápalek, která se dvěma vývody napájí na piny ECU, schová se do plechové skříňky jednotky a čerpadlo funguje tak, jak má (tzn. 3-5 sekund po zapnutí klíčku a pak vždy během protáčení, a když běží motor). Imrija umí dodat opravnou sadu
* Měl bys tam mít jen to dvojité bílé relé. Jak jsi tady zveřejnil fotku toho, co máš v pojistkovce, to je něco dodělávaného. Nejlépe kdybys tam dal jen to samotné relé a vyzkoušel. Když se Ti nesepne pumpa po zapnutí klíčku, nejspíš Ti odešel ten výstup ECU, viz výše.
#22 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Dal jsem tam z druhého auto relé - neupravované a chová se to stejně. Čerpadlo jede pořád po otočení klíčku a nevypíná. Teda aspoň to pod řidičem - to je slyšet hezky.. Budu spíš ještě muset zjistit, co to druhé relé, které jsem našel u řídící jednotky vstřikování, jak je tam připojeno na ten hnědý a hnědočerný drát. Začnu se v tom vrtat a už asi neodjedu, jak to znám.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#23 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Dneska jsem si hrál s 16V a zjistil jsem,ze ten volnoběh a divný chod způsobovala být zánovní váha vzduchu značky VEMO. To auto mam od strýca a kdysi tam dal Starline,tu asi po chvíli výměnil za dražší VEMO a stejně na dvě věci. Dal jsem tam z bílého 8V Bosch 016 a je to rozdíl. Volnoběh to drží normálně.
Takže asi opravdu jen shánět starší váhy Bosch,nic jiného. Nebo máte jiné zkušenosti s vahana vzruchu?
Da se to nějak repasovat neno existuje adekvátní náhrada kvalitní?
Takže asi opravdu jen shánět starší váhy Bosch,nic jiného. Nebo máte jiné zkušenosti s vahana vzruchu?
Da se to nějak repasovat neno existuje adekvátní náhrada kvalitní?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#24 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Ještě jsem oddělal kastlik,abych se podíval,co tam bylo napojené.. To pridělané relé je napojeno takto: viz foto
Jeden černý drát vede někde dopředu, kam přesně to jsem ještě nezjistil. Teď co s tím,aby se neudělala ještě větší škoda?
Jinak to upravované rele normálně funguje i v druhém autě,tak nějak nerozumím tady té úpravě a přidání dalšího relé.
Jeden černý drát vede někde dopředu, kam přesně to jsem ještě nezjistil. Teď co s tím,aby se neudělala ještě větší škoda?
Jinak to upravované rele normálně funguje i v druhém autě,tak nějak nerozumím tady té úpravě a přidání dalšího relé.
- Přílohy
-
- image%3A31897.jpeg (115.27 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- image%3A31901.jpeg (101.38 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- image%3A31900.jpeg (112.43 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- image%3A31897 (1).jpeg (115.27 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- IMG_20220524_201723_9.jpg (105.01 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- image%3A31899.jpeg (81.88 KiB) Zobrazeno 731 x
-
- image%3A31898.jpeg (112.72 KiB) Zobrazeno 731 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
#25 Chcipa motor - Volvo 940 sedan,1991,B230FB
Tak jsem zjistil,ze ten jeden černý drát od toho pridělaného relé vede do motorového prostoru k cívce. Zbytek drátů je napojeno na dráty z řídící jednotky. Mam to zkusit odstrihat ty dráty? Je to v těch spojkách nacvakane. Jak to nejlépe oddelat, abych nepoškodil něco? Případně jak správně postupovat,aby to bylo v původním stavu? Tak jak má být.
- Přílohy
-
- IMG_20220526_202646_4.jpg (125.08 KiB) Zobrazeno 700 x
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 494 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od imrija
-
- 2 Odpovědi
- 461 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 21 Odpovědi
- 1016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 181 Odpovědi
- 16906 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 22 Odpovědi
- 2364 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.