C70 - injector faulty signal

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 456
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#1 C70 - injector faulty signal

Příspěvek od Laurel »

Zdar, poslední dobou se mi v C70 (MY2000, B5244S, instalovaný LPG Prins, už tam pár let je, koupil jsem to s ním, instalováno v německu) rozsvěcí grilovaný kuře, po připojení diagnostiky mi to vždy píše ECM-2310 Injector cyl 2 - Faulty signal. Motor však běží bez problému. Když se to stalo poprvé, chybu jsem vymazal a na několik měsíců závada zmizela. Mezitím jsem měl nějaký missfiry, byly popraskané některé cívky tak jsem je vyměnil a taky dal nový svíčky, tím jsem missfiry vyřešil. Při tý příležitosti jsem i prostříkl kontaktolem konektory na benzínových vstřikách a taky jsem vycvakl velký konektor z toho, co si myslím, že je řídící jednotka od LPG a taky jsem jej prostříkl. Takže jak říkám, pár měsíců pohoda, a pak opět grilovaný kuře a zase ECM-2310. Vymazal jsem to, a za pár dní se kontrolka rozsvítila znova, ale pak zase zhasla, tak jsem to mezitím nepřipojoval. Podotýkám že motor stále běhá bez vynechávání či jakéhokoli jiného problému. A dnes se to rozsvítilo opět, takže jsem připojil, a opět ECM-2310, a tentokrát i ECM-2320 Injector cyl 3 - Faulty signal. No takže jsem prostříkl opět vstřiky kontaktolem ale předpokládám, že tím se problém jistojistě nevyřeší. Podle diagnostiky to bude někde v drátech, tak se chci zeptat, zda nemá někdo typ, v kterém místě problém hledat? Moc se mi to samotnýmu hledat nechce, protože jak ty svazky drátů vidím, dělá se mi nevolno, ale pokud by byl nějakej tutovej typ, tak ho vyzkouším. Nejradši bych to asi dal nějakýmu elektrikářovi, jenže o nikom spolehlivým nevím. Motor jinak ale fakt problémy nedělá :x
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2907
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#2 C70 - injector faulty signal

Příspěvek od Vapik »

Ještě než bych začal hledat chybu v drátech ujel bych pár km jen na benzín,jestli ti tam náhodou necháte vidle LPG jednotka. Pokud bych měl hledat chybu v drátech zaměřil bych se na svazek hned u vstupu a jeho část u hlavy, tam to bývá hodně vyhřáté, taky to chce projít napojení LPG svazku na vstříky, někdy je to uděláné na prasáka a po nějaké době to začne zlobit.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 456
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Horní Slavkov
Vůz: S60 2,4T 2001

#3 C70 - injector faulty signal

Příspěvek od Laurel »

Díky, zkusím :good:
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“