LPG-sekvence nebo podtlak ?

Všechno o sedmách a devítkách!

Moderátor: wickey

This topic is 13 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

LPG-sekvence nebo podtlak ?

Příspěvek od tompo »

Zdravím!
Po počátečním vychytávání much v motoru naše 9 už sice poslouchá, ale její rozežranost po Praze mně nutí implantovat LPG.
Jsem ale na vážkách, co se týče systému.
Někdo říká jedině sekvenci a někdo zase sekvenci nikdy. Je mi jasný, že pravda je někde mezi, ale zajímaly by mně názory dalších lidí a hlavně názory lidí, co maj nebo měli LPG ve Volvu konkrétně motor B200F nebo B230F.Konkrétně zvažuju sekvenci AC-Stag 300 nebo podtlak BRC.
Dále bych chtěl požádat o kladné i záporné zkušenosti s montážníma firmama nejlépe v Praze a okolí, protože kvalita zástavby bývá dost rozdílná:-(

Předem dík za informace!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 12 lis 2003 17:26
Bydliště: Praha

Re: LPG-sekvence nebo podtlak ?

Příspěvek od travex »

TomPo píše:Zdravím!
Po počátečním vychytávání much v motoru naše 9 už sice poslouchá, ale její rozežranost po Praze mně nutí implantovat LPG.
Jsem ale na vážkách, co se týče systému.
Někdo říká jedině sekvenci a někdo zase sekvenci nikdy. Je mi jasný, že pravda je někde mezi, ale zajímaly by mně názory dalších lidí a hlavně názory lidí, co maj nebo měli LPG ve Volvu konkrétně motor B200F nebo B230F.Konkrétně zvažuju sekvenci AC-Stag 300 nebo podtlak BRC.
Dále bych chtěl požádat o kladné i záporné zkušenosti s montážníma firmama nejlépe v Praze a okolí, protože kvalita zástavby bývá dost rozdílná:-(

Předem dík za informace!
priklanel bych se k sekvenci....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

umi Tvuj motor sekvencne vstrikovat? poptej se Martinopla, ma s tim svou zkusenost, tedy se sekvecnim LPG v motoru, kterej sekvencni vstrikovani neumi
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

I já se přiklánim k sekvenci, ale někdo straší se zanášením elmag.ventilků a s poruchovou elektronikou atd. Podle mně jsou to ale lichý obavy pramenící z dob, kdy se to ještě na zákaznících učili.
2 bidak: No máš pravdu, sekvenci to podle mně neumí. Myslim, že je to v podstatě jednobod s více vstřikovačema("simultánní vstřikování"?).
Nicméně ta LPG sekvence by podle mně měla jet podle benzínový ŘJ, takže by v tom neměl bejt problém.
Doufám:-)
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Vykašli se na sekvenci a nechej namontovat klasiku.Motor není turbo,takže sekvence nemá opodstatnění.Rozdíl v ceně je asi 13 tisíc a sekvence nemá co by dala navíc.Mám v turbíně sekvenci,ale už bych ji znovu nedával.V B230F jsem měl klasiku a absolutně bez problémů.

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

-Hmm a tu klasiku si měl s tim krokovym motorkem na bohatost, co je řízen lambádou nebo úplnou klasiku alias Fávo?
-Do tý sekvence bys znova nešel kvůli návratnosti nebo větší komplikovanosti a elektronice, protože sekvence vychází dráž asi jen o 6 tKč(samo, že né každá značka).
-Ápropos co Elpigaz? Jak maká?
-Jo a co značka tý klasiky? Někdo vychvaluje a někdo zase zatracuje BRC...? Potom je tu z těch známějších ještě Lovtec, ale tam kromě ceny moc výhod nevidim.?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

TomPo píše:-Hmm a tu klasiku si měl s tim krokovym motorkem na bohatost, co je řízen lambádou nebo úplnou klasiku alias Fávo?
-Do tý sekvence bys znova nešel kvůli návratnosti nebo větší komplikovanosti a elektronice, protože sekvence vychází dráž asi jen o 6 tKč(samo, že né každá značka).
-Ápropos co Elpigaz? Jak maká?
-Jo a co značka tý klasiky? Někdo vychvaluje a někdo zase zatracuje BRC...? Potom je tu z těch známějších ještě Lovtec, ale tam kromě ceny moc výhod nevidim.?
Měl jsem jak klasiku s krokovým motorkem tak sekvenci obě od elpigaz,a rozdíl byl 13000Kč.To sekvenční je mnohem více náchylné na zapalování ohřev a pod,navíc s klasikou jsem jezdil prakticky celý rok jen na plyn.

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

sekvence ma opodstatneni jen u motoru, kterej to umi, jinak jsou to vyhozeny prasule oknem
zas u motoru, kterej to umi, to dokaze jet stejne jako na benzin - u 850 s B5252S byl rozdil minimalni, u 960 s B6304S jsem rozdil nezaznamenal, snad jen ze na plyn to v nizkych rychlostech jde lip do otacek, ale to je asi jen muj dojem :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

Já bych dával tu sekvenci jen z toho důvodu, že s Volvíkem jezdí hlavně moje ženská, která do plynu moc žhavá nebyla a když by jí to někde buchlo a roztrhlo sání, asi bych těžko vysvětloval, že je to bezpečný :-)
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

TomPo píše:Já bych dával tu sekvenci jen z toho důvodu, že s Volvíkem jezdí hlavně moje ženská, která do plynu moc žhavá nebyla a když by jí to někde buchlo a roztrhlo sání, asi bych těžko vysvětloval, že je to bezpečný :-)
a to se u sekvence stat nemuze?
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 09 srp 2004 00:09
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

bidak píše:
a to se u sekvence stat nemuze?
proc by melo? :shock:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

Ty si slyšel, že to někomu u sekvence buchlo do sání :?:
Vzhledem k tomu, že neni celý sací paroží plný plynu se vzduchem, ale jen ten kousek od vstřikovače po sací ventil, je to riziko podle mně minimální, ne?
Jinak uznávám, že když je vše v cajku(svíce, kabely,seřízeni...)je to i u podtlaku dost vzácnost, ale přecejen se to holt stává :evil:
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

TomPo píše:Ty si slyšel, že to někomu u sekvence buchlo do sání :?:
jj, slysel, ale stalo se to u modernejsiho motoru
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

2 bidak: Tak možný je holt asi vše :shock:
No a co tvoje zkušenost? Koukám, že si už s LPG taky asi něco nalítal. Máš tam podtlak, nebo sekvenci? A co nějaká osvědčená firma na přestavbu? Po tom co jsem četl za katastrofy, to nechci dát první firmě a pak se s někym handrkovat.
Jeden odstrašující příklad: http://lpg.cernosice.cz/forum/viewtopic.php?t=9
Shodou okolností jsem se u nich taky nedávno stavil na konzultaci( bylo mi sympatický, že tam jsou často vidět zaparkovaná Volva), ale po tom, co jsem viděl říkám NIKDY. Kluk mi tam ukázal namontovanou sekvenci na 480: LPG počítač jen tak zašouplej do nějaký škvíry, hadičky od elmag ventilů k tryskám jen tak natažený na hrdlech bez nějaké jistící pásky a navíc byly typu akvarijní vzduchotechnika jen větší světlosti, takže brzo stvrdnou a těsnot spoje bude pryč :shock: ..... :roll:
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

2tompo: zatim jsem toho moc nenalital, bohuzel
850 mi rozstrelil jeden nalitej blbecek a me rok trvalo, nez jsem se rozhoupal a nechal ten plyn prehodit do 960
mam sekvenci Landi Renzo montovanou v Autogas centru ve Strakonicich
s montazi do 850 jsem byl velmi nespokojenej, neb privodni hadici ke vstrikum vedli pres vicko 710 a prvotni nastaveni provedli tak, ze auto temer nejelo
pri druhe navsteve jsem jim to radne vysvetlil, hadici posunuli, i LPG ridici jednotku nastavili a pak uz to jelo tak jak ma
jen byl problem, ze kdyz uz bylo v nadrzi malo plynu (cili byl malej tlak) a vytocil jsem motor k 6000ot, tak se to preplo z plynu na benzin - to muze mit souvislost se slabejma privodnima trubkama
do 960 jsem nechal dat stejny trubky jako k turbomotorum a mam klid
jinak prestavba do 960 probehla OK, neb jsem jim po predchozi zkusenosti vysvetlil jak si to asi predstavuju a ted jsem spokojeny

pokud se Ti bude chtit, muzem se potkat a Ty si budes moct prohlidnout, jak to mam spachane

jinak jsem od Fandy z Havlbrodu dostal loni dobrou referenci na firmu v Jihlave, ale protoze jsem uz mel v garazi zarizeni Landi Renzo a ta firma ho nedela, tak jsem to zase odvezl do Strakonic, viz vyse
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

jinak ten Tvuj odkaz uz jsem videl, docela hukot :shock:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 24 led 2005 18:18
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

ad odkaz - hmm slušnej oddíl :roll:
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

Jojo na Autogascentrum jsem taky slyšel ne zrovna nejlepší reference.
Jinak co se týče firem, byl mi na Volva doporučován Zahrádka Cvikov. S tim pánem jsem mluvil a musim říct, že působil v pohodě, ale je to dost z ruky a brát si potom kvůli seřízení nebo nějaký reklamaci dovču(o nákladech nemluvě)mi příde dost uhozený. Navíc mám kvůli ne zrovna košér obchodu s Formánkem ke Cvikovu jistý odpor :evil:
Scháním proto něco v Praze nebo aspoň poblíž. Docela dobrej je prej AutogasCoubal,Puchmajerova 9,P5 ?
To se tu vážně nenajde nikdo s nějakou zkušeností s LPG montážníkama v Praze a okolí? Třeba i zápornejma-i ty můžou pomoci.
Dík!

2 bidak:Určitě bych to rád vomrknul. Co třeba příští úterý na minisrazu?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

ja mam dvoje rozdilny reference na HL propan - jeden clovrda je chvali, druhej se jich boji, neb se mu pri osobni navsteve zdalo, ze jsou mechanici pod parou

divnej pocit jsem mel z Neptun Harfa (vyndavali mi plyn z bourany 850), ale je to jen divnej pocit, spatnou zkusenost s nima nemam
prestavby nabizej i na splatky

v utery se nepotkame, neb do hospy nejedu
ale muzem nekdy udelat minisraz u Mikiho :wink:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 24 led 2005 18:18
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

bidak píše:......ale muzem nekdy udelat minisraz u Mikiho :wink:
Jasný 1.MSPS můžem udělat. :lol:


MSPS = Mini Sraz Plynových Sporáků
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od bidak »

koukam ze Miki je zase treskute ftipnej :lol:
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat

Miki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 432
Registrován: 24 led 2005 18:18
Bydliště: Hradištko u Nymburka

Příspěvek od Miki »

bidak píše:koukam ze Miki je zase treskute ftipnej :lol:
kušuj
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Příspěvek od tompo »

Děkuji všem zúčastněným za rady a zkušenosti!

Nakonec jsem vychladnul a uvědomil si, že když si i nadále na káře chci dělat co nejvíc oprav sám, musim jít do klasiky, jejíž seřízení neni závislé na poči atd. No a navíc je ještě levnější 8)
Takže na radu zkušeného plynaře Adama Petra z Petrova tam dám klasiku BRC, která je osvědčená a kterou uměj po celý Evropě. No a udělat to nechám v tom Cvikově u p.Zahrádky, kde ty Volva prej uměj :lol: Je to sice daleko, ale po rozhovoru s několika montážníkama, jsem nabyl dojmu, že je fakt lepší to dát někomu, kdo nedělá zástavbu do první 940 v životě 8)

2didak: I tak bych rád tu tvou sekvenci viděl. Takže až budu sporákoidní, dáme ten sraz u Mikiho nebo někde v Praze. Nebo klíďo i dřív, navrhni místo a termín.
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

tompo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 158
Registrován: 18 srp 2006 08:25
Bydliště: Praha 9-Střížkov

Re: LPG-sekvence nebo podtlak ?

Příspěvek od tompo »

Hlásím dokončení plynofikace by Zahrádka :palec:
Je to obyč. podtlak BRC s toroidem, kterej mohl být krapet větší, ale chtěl jsem zachovat 7 míst, takže mám holt smůlu :ryma:
Spotřebu zatim nevim, ale co se týká výkonu, má to větší zátah od spodu než na béňo a vytáčet to de podle mně stejně.
Takže spokojenost :D
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

bidak
Offline
Příspěvky: 496
Registrován: 06 srp 2004 18:39
Bydliště: Praha 5

Re: LPG-sekvence nebo podtlak ?

Příspěvek od bidak »

no tak vyborne :)
_________________
850 '96 automat
S40 '00 automat
V70 '15 automat
This topic is 13 years a 2 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900“