po ránu něco bouchá v rejdu - 940
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Hojte, minulý týden auto stálo celou dobu a nejezdilo.
V tomto týdnu se vždy při vyjíždění z parkovacího místa, tedy:
- plný levý a dopředu
- plný pravý a dozadu
- plný levý a dopředu
Ozývaly strašné rány - při pohybu s vytočenýma kolama na 80 - 100 %. Jako kdyby při vyjíždění z parkovacího místa přeskakoval hřeben řízení o nějaký ten zub, nebo uskakovala kola o kus směrem ven.
Toto se objevilo 3x při ranním odjezdu, kdy byly teploty kolem nuly. stačilo ujet pár metrů a už se rány neozývaly.
Včera už se oteplilo a nic.
Díval jsem se na pružiny a uložení tlumičů a zdá se být vše ok, čepy a stabilizátory drží... ale víte jak, laický pohled. Jinak to začalo dělat pár dní po přezutí na letní papuče. Kola se ale zdají být dotáhle v pořádku, nijak se nepatřičně nehýbou.
Někdo s křišťálovou koulí tip má?
V tomto týdnu se vždy při vyjíždění z parkovacího místa, tedy:
- plný levý a dopředu
- plný pravý a dozadu
- plný levý a dopředu
Ozývaly strašné rány - při pohybu s vytočenýma kolama na 80 - 100 %. Jako kdyby při vyjíždění z parkovacího místa přeskakoval hřeben řízení o nějaký ten zub, nebo uskakovala kola o kus směrem ven.
Toto se objevilo 3x při ranním odjezdu, kdy byly teploty kolem nuly. stačilo ujet pár metrů a už se rány neozývaly.
Včera už se oteplilo a nic.
Díval jsem se na pružiny a uložení tlumičů a zdá se být vše ok, čepy a stabilizátory drží... ale víte jak, laický pohled. Jinak to začalo dělat pár dní po přezutí na letní papuče. Kola se ale zdají být dotáhle v pořádku, nijak se nepatřičně nehýbou.
Někdo s křišťálovou koulí tip má?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Zálěží, kdy to mlátilo. Pokud to bylo při točení volantem, tak to je horní uložení. Pokud to dělalo při stálém natočení a jízdě, tak jsou to silentbloky. Pokud se to neprojevuje jinak, tzn. auto neplave, stopu drží a celkově se chová vychovaně, tak to neni nutný řešit. Něco podobnýho mi totiž dělá Kája, ale musí být čistý suchý asfalt a správná teplota.
Ale taky to může bejt něco jinýho, co mi teď nenapadlo
Ale taky to může bejt něco jinýho, co mi teď nenapadlo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Účko díky za prvotní analýzu.
Bouchalo to jen tehdy, když se popojíždělo s vytočenými koly. Když jsem točil volantem na místě, nic se nedělo. Kromě toho, že slyšíš pracující servo.
No a jestli se to neprojevuje jinak? Jakože auto neplave, drží stopu? Jako oproti C30 to plave a nedrží stopu, žuje se to v zatáčce, reaguje na povely s 2 denním zpožděním.... Ale co já vím, co je standard u krabice
Bouchalo to jen tehdy, když se popojíždělo s vytočenými koly. Když jsem točil volantem na místě, nic se nedělo. Kromě toho, že slyšíš pracující servo.
No a jestli se to neprojevuje jinak? Jakože auto neplave, drží stopu? Jako oproti C30 to plave a nedrží stopu, žuje se to v zatáčce, reaguje na povely s 2 denním zpožděním.... Ale co já vím, co je standard u krabice
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#4 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Nevím jaký je rozdíl mezi P2 a P1 platformou v jízdních vlastnostech, ale mně 944 jezdí líp než V70, vyjma vyšších rychlostí (nad 110 km/h), kde je už lepší V70. Jen je 944 snažší na rozkývání a je hodně citlivá na boční vítr.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#5 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
P1 a P2 je rozdil asi jako motokara a volvo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
#6 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Vyrábí někdo horní uložení v dobré kvalitě ve druhovýrobě nebo se musí koupit originál Volvo za 2x 2500?
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Já mam s krabicema naskákáno cca 200tkm a kupoval jsem jednu sadu preventivně, ale dosud nepoužil, vždy stačilo rozebrat, vyčistit, namazat a funguje dál.
Tím jsem chtěl říct, že mi na to auto nepřijde citlivé. A ozývá se při točení nebo propružení, to nebude Habenův problém.
Tím jsem chtěl říct, že mi na to auto nepřijde citlivé. A ozývá se při točení nebo propružení, to nebude Habenův problém.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#8 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
taky jsem řešil a následně to vyřešil imrija. Horní uložení to nebylo, byla vyskočená pružina z gumy, jestli jsem to dobře pochopil. Při rejdu to někdy byla rána jak kladivem. Jestli si dobře vzpomínám, tak to rozebral, vyčistil, prohlídnul, promazal a pečlivě složil a ejhle, rány byla pryč.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#9 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
ano, rána jako kladivem, ale klidně 2x-3x za sebou a auto poposkočilo směrem tečně ven. Jako kdyby při vyjíždění z parkovacího místa auto s každou ranou poposkočilo "odstředivou" rychlostí ven. Už máme vypozorované, že to dělá jen za teploty pod 2C. Nad je klid.
Dnes jedu na obhlídku do SPX, tak uvidíme, co uvidí. Dám vědět. Jako možná preventivně uděláme celý spodek. Ty ceny silentbloků, čepů apod. jsou srandovní oproti P1 či P2 platformě
Dnes jedu na obhlídku do SPX, tak uvidíme, co uvidí. Dám vědět. Jako možná preventivně uděláme celý spodek. Ty ceny silentbloků, čepů apod. jsou srandovní oproti P1 či P2 platformě
Naposledy upravil(a) Haben dne 12 dub 2022 12:16, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Kdybys měl jiný gumy, tak to dělat nebude...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
nechytám se... jako že studený asfalt nesvědčí letním? Nebo jde o rozměr R16? Nebo o značku?
Na Octě už mám taky letní a žádný pazvuk tedy nepřichází a auto kolem nuly taky neposkakuje
Na Octě už mám taky letní a žádný pazvuk tedy nepřichází a auto kolem nuly taky neposkakuje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 940 B200FT 1998
#12 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Mně právě přední kola sebou začala při otáčení trochu škubat. Neotáčí se plynule, ale po kouskách. Dělá to při točení na místě i při vyjíždění z parkovacího místa. Občas na hrbolaté cestě i při vyšší rychlosti cítím, jak poskakují. Na letních i zimních gumach.
_________________
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
Bylo: Chrysler New Yorker, 3,3L, 1990; Volvo 340 DL, 1,6 diesel, 1985; Toyota Carina E, 1995
Je: Volvo 940 B200FT, 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#13 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Tak hlásím objevy po návratu z SPX car:
1) spodní čepy tlumičů mají odchlíplé prachovky = raději vyměníme, předpokládám, že je tento ND díl č. 19 na nákresu, číslo dílu 270477 např. https://granex.cz/podpora-kloub-lemforder-1201202 2) utržené silentbloky na příčném stabilizátoru - to je nejspíše ten důvod, proč když je zima (silentblok je ztuhlý) tak auto při vjíždění několikrát v rejdu poskočí. No a až se trochu silenblok prohřeje, je klid. Originál díl z Volva je za 277 Kč, beru tedy origo díl 3) klepala se mi řadící páka manuální převodovky a na vlnitých cestách se pohupovala nahoru/dolů. Zjištěn utržený držák převodovky. Dle VIDA jde o toto uložení, viz. pozice 9, číslo dílu VIDA neprozradila. Našel jsem např. toto: https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska Dle nákresu i toho, co jsem viděl na autě, by mělo jít asi konkrétně o tento díl https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska?productId=140563 nebo tento https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska?productId=1411879 Nebo jaký? Poradí mi někdo znalý prosím?
Tady je ještě jiný obchod a i když u dílu Meyle píšou v nadpise pro AT převodovku, tak v popisu už mluví o MT převodovce: https://i-obchod.rall.cz/cs/katalog/tecdoc/osobni/volvo/940-944/2-3/loziska/120/193/2843/100238~100239~100772/?path=100238~100239~100772
1) spodní čepy tlumičů mají odchlíplé prachovky = raději vyměníme, předpokládám, že je tento ND díl č. 19 na nákresu, číslo dílu 270477 např. https://granex.cz/podpora-kloub-lemforder-1201202 2) utržené silentbloky na příčném stabilizátoru - to je nejspíše ten důvod, proč když je zima (silentblok je ztuhlý) tak auto při vjíždění několikrát v rejdu poskočí. No a až se trochu silenblok prohřeje, je klid. Originál díl z Volva je za 277 Kč, beru tedy origo díl 3) klepala se mi řadící páka manuální převodovky a na vlnitých cestách se pohupovala nahoru/dolů. Zjištěn utržený držák převodovky. Dle VIDA jde o toto uložení, viz. pozice 9, číslo dílu VIDA neprozradila. Našel jsem např. toto: https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska Dle nákresu i toho, co jsem viděl na autě, by mělo jít asi konkrétně o tento díl https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska?productId=140563 nebo tento https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/loziska?productId=1411879 Nebo jaký? Poradí mi někdo znalý prosím?
Tady je ještě jiný obchod a i když u dílu Meyle píšou v nadpise pro AT převodovku, tak v popisu už mluví o MT převodovce: https://i-obchod.rall.cz/cs/katalog/tecdoc/osobni/volvo/940-944/2-3/loziska/120/193/2843/100238~100239~100772/?path=100238~100239~100772
Naposledy upravil(a) Haben dne 13 dub 2022 09:41, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Spodní čepy to umí dělat, ale ty jsou poznat i jinak než poskakováním v zatáčce. Vybral si dobrej, ten mam už 10 let a 80tkm v Kájovi.
Stabík mi dle fotky připadá ok, ale rozhodně poskakování způsobovat nemůže.
Uložení převodovky má být volný a i ta konstrukce tomu odpovídá. Spíš jak je zeblitej od oleje, tak to mu dobře nedělá... doporučuju do servisního plánu dát výměnu zadního gufera na M47 v horizontu několika málo... let. Uložení cos poslal na granexu jsou obě konstrukčně stejná, jen každé focené z jiné strany. Takže si vyber co chceš. Obecně se mrtvý uložení pozná tak, že šroub kouká pod profil mostu (převodovka spadne dolu a sedne na most), takže na tvojí foto nevypadá ještě mrtvě, ale úhel fotky je blbej.
A k těm pneu, prostě záleží na směsi, protože některá je schopná se šoupnout dřív a některá to napruží tolik, že to takhle skočí. Ten zvuk způsobuje to, že pneu a geometrie v rejdu namáčkne ramena k sobě a ve chvíli, kdy to překročí nějakou mez, ta pneu poskočí a ta rána je vlastně to, jak narazí veškerý uložení na druhej extrém polohy. A klidně to může bejt jen ložisko, horní uložení, nebo čep řízení i ten spodní. Výměnou čepu to nejspíš zmizí, ale nemusí to znamenat, že byl vadnej, ale jen se změnily úhly a už se to nebude tak šponovat. Zvedni za rameno to vnější kolo zatáčky, kdy to poskakuje, a prašti do gumy palicí a uslyšíš odkud to jde. Nesmíš to zvedat za kastli, protože to pak je zavěšení napružený
PS: fotku z vidy máš u převodovky špatnou.
Stabík mi dle fotky připadá ok, ale rozhodně poskakování způsobovat nemůže.
Uložení převodovky má být volný a i ta konstrukce tomu odpovídá. Spíš jak je zeblitej od oleje, tak to mu dobře nedělá... doporučuju do servisního plánu dát výměnu zadního gufera na M47 v horizontu několika málo... let. Uložení cos poslal na granexu jsou obě konstrukčně stejná, jen každé focené z jiné strany. Takže si vyber co chceš. Obecně se mrtvý uložení pozná tak, že šroub kouká pod profil mostu (převodovka spadne dolu a sedne na most), takže na tvojí foto nevypadá ještě mrtvě, ale úhel fotky je blbej.
A k těm pneu, prostě záleží na směsi, protože některá je schopná se šoupnout dřív a některá to napruží tolik, že to takhle skočí. Ten zvuk způsobuje to, že pneu a geometrie v rejdu namáčkne ramena k sobě a ve chvíli, kdy to překročí nějakou mez, ta pneu poskočí a ta rána je vlastně to, jak narazí veškerý uložení na druhej extrém polohy. A klidně to může bejt jen ložisko, horní uložení, nebo čep řízení i ten spodní. Výměnou čepu to nejspíš zmizí, ale nemusí to znamenat, že byl vadnej, ale jen se změnily úhly a už se to nebude tak šponovat. Zvedni za rameno to vnější kolo zatáčky, kdy to poskakuje, a prašti do gumy palicí a uslyšíš odkud to jde. Nesmíš to zvedat za kastli, protože to pak je zavěšení napružený
PS: fotku z vidy máš u převodovky špatnou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#15 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Děkuji za info.
Spodní čepy vyměníme a jsem rád, že jsme vybral značku, co ti drží.
Silentbloky na stabíku nedrží, stačilo zapáčit a silenbloky popojely 3 cm - na fotce stabilizátoru jde vidět, že je to kolem silentbloku vyčištěné.
Uložení je dle mne v háji, protože: když se přizvedlo, bylo utržené celé kolem dokola. Řadící páka se s nastartovaným motorem třepe a když najedu na nějakou terénní vlnu, tak mi poklesne o pár centimetrů pod rukou a pak zase vyletí nahoru. To je až moc velké volné uložení na mě
Zda je to zeblité od oleje či od nástřiku podvozku tím černým gumoasflatem, nevím. Nicméně po nákupu měl servis udělat vše, co viděl špatně, tak že by totok přehlídl? Či olej vzlíná ven, když to uložení dle mě není úplně cajk?
Zadní gufero mohu nechat vyměnit, otázka je, zda je to některý z těchto kroužků, či co hledat? https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/tesneni
Díky za vysvětlení to s tím pneu.
Jinak fotka z vidy je ta, co k danému VIN vyjela
Spodní čepy vyměníme a jsem rád, že jsme vybral značku, co ti drží.
Silentbloky na stabíku nedrží, stačilo zapáčit a silenbloky popojely 3 cm - na fotce stabilizátoru jde vidět, že je to kolem silentbloku vyčištěné.
Uložení je dle mne v háji, protože: když se přizvedlo, bylo utržené celé kolem dokola. Řadící páka se s nastartovaným motorem třepe a když najedu na nějakou terénní vlnu, tak mi poklesne o pár centimetrů pod rukou a pak zase vyletí nahoru. To je až moc velké volné uložení na mě
Zda je to zeblité od oleje či od nástřiku podvozku tím černým gumoasflatem, nevím. Nicméně po nákupu měl servis udělat vše, co viděl špatně, tak že by totok přehlídl? Či olej vzlíná ven, když to uložení dle mě není úplně cajk?
Zadní gufero mohu nechat vyměnit, otázka je, zda je to některý z těchto kroužků, či co hledat? https://granex.cz/autodily/volvo/940/2.3-96kw/prevodovka/manualni-prevodovka/tesneni
Díky za vysvětlení to s tím pneu.
Jinak fotka z vidy je ta, co k danému VIN vyjela
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
To uložení stabíku je ale volný, to klouzat má. Nicméně stojí pár korun, tak to je asi fuk... prodávaji se gumy na různý průměry stabíku, tak vyber to správný!
U převodovky z fotky poznám kuloví, jen upozorňuju, co vidim. Ono to gufero neni uplně práce na 5 minut. Ale to vidíš fyzicky, když na to čučíš, zda je to olej a nebo nástřik. Který gufero je správný nevím, nepamatuju se, nikdy jsem to neměnil, ale je to častej problém, rosí mi takhle Kája... Ale olej nekape, jen to maže podvozek, aby nekorodoval, tak mi to vyhovuje
Fotka ti vyjela, ale je to fotka zavěšení předního kola a ne převodovky Navíc už máš stejnou na začátku příspěvku, stejnej název souboru, takže si ji jen blbě vložil.
U převodovky z fotky poznám kuloví, jen upozorňuju, co vidim. Ono to gufero neni uplně práce na 5 minut. Ale to vidíš fyzicky, když na to čučíš, zda je to olej a nebo nástřik. Který gufero je správný nevím, nepamatuju se, nikdy jsem to neměnil, ale je to častej problém, rosí mi takhle Kája... Ale olej nekape, jen to maže podvozek, aby nekorodoval, tak mi to vyhovuje
Fotka ti vyjela, ale je to fotka zavěšení předního kola a ne převodovky Navíc už máš stejnou na začátku příspěvku, stejnej název souboru, takže si ji jen blbě vložil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Ha už to vidím, ano, vložena blbá fotka. Děkuji za upozornění. opraveno.
Průměr stabíku jsme měřili a má 21 mm, takže to sedí. Děkuji i tak za upozornění.
Gufero tedy neřeším, určitě to neteče, max maže jako tobě
Moc děkuji za tvé názory, jde vidět, že už krabice máš v oku
Průměr stabíku jsme měřili a má 21 mm, takže to sedí. Děkuji i tak za upozornění.
Gufero tedy neřeším, určitě to neteče, max maže jako tobě
Moc děkuji za tvé názory, jde vidět, že už krabice máš v oku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#18 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
To ulozeni pod prevodovku bych doporucil koupit origo,da-li se sehnat. Neorigo mivaji jinou tuhost,ale take rozmery (vyska se lisi treba o centimetr,coz muze udelat problemy s polohou kardanu)
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#19 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Origo právě asi není. Neboť VIDA nehází katalogové číslo. V tom případě technik nehledá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#21 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Měl si origo čísla přímo v tvém odkazu z granexu
https://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=1328900
Ve volvu je dokonce o 2Kč levnější https://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=1328900
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#22 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
A pokud to hosi budou i montovat,tak 20% dolu...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#23 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Dekuji. Uz mam doma dorucenou nahradu. Kdyz nebude sedet, vratim a vezmu z Volva
Naposledy upravil(a) Haben dne 14 dub 2022 19:44, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#24 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Hele to bych sem nepsal a rovnou to smazal,at to nezpusobi problemy.
Porovnej si ty silentbloky vyndany vedle sebe. Menil jsem to na 960 a nakonec jsem tam dal origo - nahrada byla mekka jak unavenej origo silenblok a o vic jak centimetr vyssi.
Jinak ja mam ve Volvu slevu na dily 10% jako pravidelny (malo)odberatel. Stacilo si rict.
Porovnej si ty silentbloky vyndany vedle sebe. Menil jsem to na 960 a nakonec jsem tam dal origo - nahrada byla mekka jak unavenej origo silenblok a o vic jak centimetr vyssi.
Jinak ja mam ve Volvu slevu na dily 10% jako pravidelny (malo)odberatel. Stacilo si rict.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 58
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#25 po ránu něco bouchá v rejdu - 940
Dik za info.
Vedeni o vsem vim, takze cajk. Ale mazl jsem to.
Silentblok jsem vytahl z krabicky. Je tvrdy jak kdyby byl nadopovany balenim Viagry. Z
Urcite pri montazi pomerime. Dik za info. A ta tva sleva ve Volvu rad vyuziju, kdyz bude potreba
Vedeni o vsem vim, takze cajk. Ale mazl jsem to.
Silentblok jsem vytahl z krabicky. Je tvrdy jak kdyby byl nadopovany balenim Viagry. Z
Urcite pri montazi pomerime. Dik za info. A ta tva sleva ve Volvu rad vyuziju, kdyz bude potreba
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek