Pro nadšence, kteří ještě provozují řadu 940 na LPG, zasílám zřejmě maximální rozměr nádrže,
která se po citlivých úpravách vejde do kufru místo rezervy:
nazdar M.
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 40
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 1
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Super 
Bohužel jen do některých, nebo se to schová pod "citlivé úpravy", protože některé, a ještě jsem nevypozoroval které, mají rovné dno na rezevu a jinde je vypouklé.

Bohužel jen do některých, nebo se to schová pod "citlivé úpravy", protože některé, a ještě jsem nevypozoroval které, mají rovné dno na rezevu a jinde je vypouklé.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Podlaha kufru mé 940 Turbo byla v minulosti citlivě upravena takto. Aktuálně mám novou nádrž a po dohodě s plynařem jsme to raději nechali tak jak je. Musela by se vysadit komplet podlaha kufru. No třeba někdy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
No, je hezké jakou nádrž ti tam "plynař" narval, ale tohle je nádrž pro montáž pod auto, nikoli místo rezervy. 
Nádrž místo rezervy má multiventil uvnitř kruhu, kdežto venkovní nádrž ho má bokem.

Nádrž místo rezervy má multiventil uvnitř kruhu, kdežto venkovní nádrž ho má bokem.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Nádrž s vnějším multiventilem se na tyto montáže běžně používá v Itálii, což je zrovna tento případ. Není na tom nic špatného až na to, že ten multiventil je pak víc vystaven vnějším vlivům (což by byl stejně, pokud by nádrž byla pod autem). Nevidím nic špatného na tom to tak nechat, obvzlášť pokud by se jinak musely znovu tahat trubky (napojovat se nesmí, ale to jako "plynař" určitě víš).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Ale jako jo, jestli je tam na ten venkovní ventil někde místo (což běžně v prohlubni na rezervu nebývá), tak proč ne. Teda až na to, že by prostor s multiventilem měl být odvětraný a oddělený od vnitřního prostoru auta. 
Na fotce není ventil pořádně vidět.

Na fotce není ventil pořádně vidět.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
No dle italského postupu montáže těchto nádrží se na něj prostor prostě udělá
Do vany je vždy vyřízlá utěsněná díra a ventil trčí z vany pro rezervu ven. Nevím, proč je toto řešení v Itálii tak populární, ale v drtivé většině to zrovna na devítkách bývá uděláno takhle. Takže bez obav, multiventil je fakt venku...

_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Asi jsou ty nádrže o fous levnější. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 740
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Těžko říct, ale má to vyšší objem, než toroid s vnitřním multiventilem... V tomto rozměru je to konkrétně 72l vs 77l.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 40
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 1
nádrž LPG na místo rezervy v řadě 940 - 650/270 mm
Ještě foto a schema vyústění multiventilu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé