Nahrkáno 263.xxxKm (256.xxx při koupi)
Dvakrát ťuklý na předek - škoda do šedesáti v obou případech - geo a rám v pohodě, zbytek se dá opravit, tak jsem to vzal

Výbava sociální, ale dostačuje mi.
Super látkový sedačky, ale pouze vyhřívaný.
Ihned po koupi jsem ho servisoval, oleje motor + převodovka, filtry, proražená nádobka ostřikovačů - 19.540Kč
Jelikož původní pneumatiky měly DOT 46/2011, tak dvě sady - 225/55 R16 Nokian Wetproof - 10.879Kč a 225/55 R16 Nokian WR D4 XL - 9996Kč
Trošku vizuálku - nálepka do znaku volantu, samozřejmě, jsem netrefil velikost, takže skončila na palubce, 2x losíky na boky, chybějící chromový šrouby do kol - 1659Kč
Mio SmartBox III + Mio MiVue C380 Dual - 4227Kč - Imrvére vybitá baterka, takže stejně na noc vypojuju

Začal jsem pomalu skládat facelift nárazník, ještě mi spoustu věcí chybí, a cenovka je už dostatečně vysoká - přes 15 tisíc, a to nemám ani lampy, lak.
Původní nárazník je v nepoužitelným stavu.
Před týdnem jsem dělal větší servis motoru - Komplet rozvody, rozvod plochýho řemene
řetěz - 2440Kč
Napínák řetězu - 1880Kč
Ozubené kolo s VVT - 11.760Kč
Spodní ozubené kolo - 1410Kč
Ozubené kolo výfukové hřídele - 5880Kč
Vodící lišty - 2100Kč
Napínací kladka 2x - 570Kč
Řemen příslušenství - 380Kč
Aretační sady - 2000Kč
Volnoběžka alternátoru - 2100Kč
Gufero, těsnění - 570Kč
5w-30+filtry, chladivo klimy - 1790Kč
Práce - 8500Kč
Suma sumárum - 41.380Kč
Původní napínák řetězu byl vadný, při zastavení motoru se vracel.
Řetěz chrastil při studeném startu.
Volnoběžka na straně řemene byla zaseklá na obě strany.
Takže se mi opět potvrdilo - ŘETĚZ SE PROSTĚ MĚNÍ
Objednaný brzdy - Zimmermann 250.1360.53 a destičky Zimmermann 24123.900.1 + nějakej ten vercajk - 8858Kč
Baterka 74Ah - 3100kč
To jsou zatím všechny výdaje - kromě benzínu - co jsem za ten necelej rok měl.
To auto, i přes vyšší cenu servisu, prostě miluju.
Průměrná spotřeba je okolo 11.4L/100Km - moc na to nehledím, najedu max 30km denně
Luxusní zvuková kulisa i v nižších otáčkách.
S výkonem nemám problém, předjetí i ve vyšší rychlosti je otázka několika málo sekund.
Furt má svoje muchy - mluví to německy, hlásí mi to chybu hlavního světla - všechno svítí, naklápí nevím co tomu miglo - nevím jak se mažou chyby, špatně zamykaj jedny dveře, mám jen jeden klíč, převodovka nakopává.
To je ale ještě spoustu času a hodně desetitisíců předemnou.
Plánuju - Přestavbu předku a zadku na facelift - makám na tom
- Custom laděnej vejfuk od BSR
- Bílá folie s černýma prvkama - celopolep
- předělání z 300mm brzd na 336mm
- Dvě černý origo sady kol, 18" (Modin, Fortuna, Skadi...)
- Naučit ho mluvit česky
- Originální styling exteriéru - spoiler
Doufám, že mě nezklame, a najezdí spoustu dalších kilometrů
