Ahoj chlapáci, jdu Vás prosit o radu.
Pár dní zpátky mi zasmrádlo auto tak, že jsem vyběhnul ven kde co hoří.
Po návratu jsem zjistil, že nejde palubka a klima panel. Dával jsem to za vinu palubce, tak proběhlo preventivní přepájení čipu a připojovacího konektoru...beze změny...ale zjistil jsem, že mi CCM pálí pojistku č.24
Napadlo mě, jestli třeba neshořel ventilátor. Už dost hučel. Po demontáži bych tomu i možná věřil, lyne se z něj podobnej odér jako byl cítit když to umřelo... Ale pojistky to pálí dál i když je větrák odpojenej a vyndanej.
Jediný kdy pojistka nezajiskří už při vkládání je, když z panelu klimatizace odpojim pravej zelenej svazek...ale pak se s autem nedá jezdit, protože nebliká a na palubku to taky nemá efekt.
Napadá Vás prosím někoho kde by mohl být problém? Jestli přímo v panelu klimatizace ( uvnitř zrovna vyhořele nevypadá) nebo by mohla být příčina někde po cestě viz. ten pravej svazek? Případně furt ještě palubka? Zkoušel jsem vyhledat něco kde se tohle řeší ale marně, Díky za jakoukoliv radu
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
24 je 10A pojistka na klimu? (climate control system; power driver’s seat; text window; shiftlock geartronic)
Pokud jo, tak bych odpojil konektor z kompresoru.
Pokud jo, tak bych odpojil konektor z kompresoru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Díky za postřeh, prozatim jsem v takový fázi, že proběhlo ještě očištění klima panelu a čekám na novej rezistor k ventilatoru. Teď jezdím a pojistka drží, ale snažím se spíš nejezdit. Po očištění ccm zase všechno hezky svítí. Po prvnim připojení to sežahlo pojistku a začmoudilo od spolujezdce. Od tý doby nic...Ventilátor po připojení na baterku frčí, takže tím to nebylo. Až budu skládat dohromady větrání, tak na tu klimu kouknu... vypadá to spíš jako elektro problém v motorový části a smrad se jen nasál přes větrák do kabiny...kde přesně byla chyba a proč teď funguju netuším... možná opravdu clima panel. Mám v plánu ještě trochu detailněji ohlidnout veškerou kabeláž kabina/motor...co můžu říct jistě je, že problém se vyskytuje v oblasti spolujezdce v mot. prostoru...klimu teď bez ventilátoru neotestuju, taky je možný že to odešlo a proto je klid?
zítra bych si na to chtěl udělat čas a začít zkoumat...asi začnu rovnou u toho kompresoru, děkuju

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Hele, pokud je vypnutej ventilátor, tak nesepne ani klima kompresor... to jen abys věděl, že vše souvisí se vším.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Jo jo klimu teď nemám jak otestovat...na panelu se sice přepne ale ventilátor mám furt odpojenej a nesepne. Uvidím jestli zítra někde něco objevím. Jinak se ukáže víc, asi až zadělám zpátky rozfuk...jinak otázka... když jsem si rozhejbal klapky u ventilátoru, tak to pak bude dělat neplechu až to zapojim a bude se to muset nechat nějak seřídit? Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Přes origo diagnostiku jde udělat kalibraci klapek.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Tak bych to rád uzavřel...po výměně rezistoru už konečně valí i topení a klima... podařilo se mi asi najít příčinu, ale nevím přesně o co se jedná. Je to roztavený konektor v blízkosti ventilátoru. Netušíte odkud to vede? Vypadá to jak čidlo dorazu klapky - motor/kabina
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14265
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
To senzor kvality vzduchu, 99,9% aut ho má nefunkční.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II D5 120kw
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Suprr, docela mě vyděsil hajzlík
jestli to teda bylo jím xD

-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: XC90 D5244T MY2004
CCM pálí pojistku/palubka/něco zahořelo
Konektor vyzera v poriadku.Problem ti sposobuje tento spominany senzor,velmi poruchovy diel,odtrhne sa v nom krystal.Ale v tvojom pripade je tento senzor navyse aj v skrate,ten roztaveny obal nie je normalny jav.Vnutri na PCB nieco vyhorelo.Ma spolocne napajanie s CCM.Mozes ho zatial odpojit od konektora a budes normalne fungovat,avsak bez automatiky vstupnej klapky.Takmer nikto ho nema funkcny,ibaze by si kupil novy original diel.Pouzivany nekupuj,nepojde.Tie povodne BEHR/Paragon nie su velmi podarene.Kupit sa da uz novy od ineho vyrobcu s novym cislom dielu a tie uz su lepsie vyriesene.Tiez som po roznych pokusoch o opravu,alebo nahradu za iny radsej kupil novy original a vysledkom je plne funkcna automatika privodu vzduchu do kabiny.
.
.
_________________
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
Voz : Volvo XC90 MY2004 D5244T
Volvo tools: ViDA DiCE ,VDASH
Servis a opravy vsetkych druhov riadiacicch jednotiek vsetkych znaciek,vratane Volvo casto problemovych CEM,DIM,ICM,Audio a ine...hlavne po hardverovej stranke.
Opravy elektroinstalacii,diagnostika zavad,upravy,retrofit vybavy,zmena podsvietenia a vela ineho...
-
Offline
- Příspěvky: 5580
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]