Zdravím kolegové,
rád bych znal Vaše názory na můj problém. Při rozjezdu se mi kolem 800-1000 1/min ozve klepnutí z motoru, nikdy jindy ani v tahu při plným plynu se to nestane. Toto klepání lze vyvolat i na volnoběh rychlým pumpováním plynový pedálem (jako na motorce) viz. video. Byl jsem si téměř jist, že to dělá vstřikovač, i když dle diagnostiky byly korekce v normě. Sehnal jsem všech 5 vstřiků za havarovaného auta ( nájezd cca 120000km ) a problém stále stejnej. Vyčištěný sání od EGR až do hlavy. Když zkouším odpojovat po jednom vstřiku, tak to prostě dělá pořád, kromě situace, když odpojím 3. válec, tak auto zhasne. Diagnostika kromě žhavení obvod na 5. válci a občasný závady nadměrných otáček turbodmychadla nevykazuje nic. Výkonově nepociťuju problém, ale spotřebou jsem tak o 1,5l výš, než na mojí bývalé 2.4D5 120kw, při stejným stylu. Poraď po čem dál jít.
Děkuju Honza
https://www.youtube.com/watch?v=21Iy3CX8QI8
V70 D3 120kw klepání motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: S60 D5 120kw, Volvo FH16 750
-
Offline
- Příspěvky: 5809
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
V70 D3 120kw klepání motoru
Tohle bych tipoval na mechanicky problem. Zkoukni siletbloky zda nejsou keclé na kastli. Rad tohle dela silent pod baterkou co drzi prevodovku. Pak jeste u nadobky chladici kapaliny.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé