Zdravím,
před časem jsem sem psal dotaz k Haldexu, mám od 06/21 S 80 II r.v. 2007 3.2 AWD, je to mé první Volvo. Při řešení problému s topením mi v jednom servisu řekli po diagnostice, že odešla pumpa od haldexu, že patrně se spálil filtr a tím odešla i pumpa. A hlavně mi hned napočítali na kolik by mě to vyšlo.
Byl jsem u svého servisáka, ten se ale nespecializuje na Volva, ale na koncern, a nemá tak potřebné přípravky. Pumpu se mu ale podařilo vyndat a ozkoušet a ta funguje bez chybičky. Problém tak dle něj bude v řídící jednotce či dvou snímačích, které dávkují olej do pumpy (jestli to správně popisuju, v haldexu se lautr nevyznám, dosud jsem měl zadokolky nebo quattra).
Long story short, můžete mi doporučit nějaký servis v Praze na haldexy, kde mě nebudou chtít jen oškubat, ale reálně to opravit? Já vím, to chci moc, ale tak zeptat se musím.
Díky.
AWD u S80 II
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S 80 II 2007 3.2 AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
AWD u S80 II
Tak nejdřív origo diagnostika a pak se uvidí.
Dřív nemá cenu nic dělat. Po Praze je dost lidí, co ji má a může pomoci. Která část Prahy?
Dřív nemá cenu nic dělat. Po Praze je dost lidí, co ji má a může pomoci. Která část Prahy?
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S 80 II 2007 3.2 AWD
AWD u S80 II
Na origo diag jsem to měl, co přesně hlásila nevím, jelikož v daném servisu ihned řekli podle té diagnostiky, že je to ta pumpa. Ale ta to není.
Ideálně Praha 4, ale je jedno, která část, hlavně, aby to byl někdo kompetentní.
Ideálně Praha 4, ale je jedno, která část, hlavně, aby to byl někdo kompetentní.
-
Offline
- Příspěvky: 605
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
AWD u S80 II
Tak kabeláž k pumpě: 
Mám ulomenou pojišťovací packu na konektoru k té pumpě a špatně drží. Tak jestli nemáš něco podobného.

Mám ulomenou pojišťovací packu na konektoru k té pumpě a špatně drží. Tak jestli nemáš něco podobného.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4611
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
AWD u S80 II
Tak to máš kliku, protože Roman (Romulusw) je z Modřan, diagnostiku má a navíc se vyzná a je šikovný.Ptrsn píše: 31 led 2022 18:05
Ideálně Praha 4, ale je jedno, která část, hlavně, aby to byl někdo kompetentní.
Ale nechci mluvit za něj.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
AWD u S80 II
Pokud to do Modřan nemáš daleko, tak se klidně stav a já ti k tomu povím další.
Domluvit přes SZ
Domluvit přes SZ
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
AWD u S80 II
Takže, jak se říká - cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly.
Petr přijel, auto jsem načetl, DEM červená -chyba DEM-P188974
Po smazání zelená, ukazovala nějaký malý tlak a pár mA na solenoidu. Projeto hodnoty beze změny - znova chyba.
Pumpa údajně vpořádku, dohodli jsme se, že nechá zkontrolovat solenoid.
Pak jsem mu nakalibroval klapky topení - vše OK
Nakonec jsem ještě zkusil manuálně spustit pumpu haldexu, jestli jí uslyšíme běžet. Po pár vteřinách (1-2) palubka zablikala jak vánoční stromek
a diagnostika ukazovala přepětí asi 16V
Chyb celá stránka - vymazáno (postupně pak asi 4x) a zustala chyba ECM-U012087
Podezření na baterku, výměna - bez změny.
Odpojení baterky a vynulování poteciálu na kabelech (spojeno) pak to chvíli vypadalo, že to dobíjí normálně, ale ta chyba a rudá hláška se po nastartování zase objevila.
A zůstala chyba DDM a PDM, která nešla smazat
Nemyslím, že by odešel regulátor dobíjení, ale spíš je rozhozena sběrnice, po které je to řízeno. Možná to má na svědomí i to DDM a PDM (konkrétně okna, všechny čtyři)
Ví někdo, jak ji nakonfigurovat? Nebo je opravdu možné, že odešel regulátor? Auto tu zatím nechal, protože není jistota, aby to zase nepřebíjelo.
A proč by to způsobila pumpa haldexu? Baterka není úplně nejnovější a že by to udělalo nějaké podpětí?
Někdo nápad?
Petr přijel, auto jsem načetl, DEM červená -chyba DEM-P188974
Po smazání zelená, ukazovala nějaký malý tlak a pár mA na solenoidu. Projeto hodnoty beze změny - znova chyba.
Pumpa údajně vpořádku, dohodli jsme se, že nechá zkontrolovat solenoid.
Pak jsem mu nakalibroval klapky topení - vše OK
Nakonec jsem ještě zkusil manuálně spustit pumpu haldexu, jestli jí uslyšíme běžet. Po pár vteřinách (1-2) palubka zablikala jak vánoční stromek
a diagnostika ukazovala přepětí asi 16V
Chyb celá stránka - vymazáno (postupně pak asi 4x) a zustala chyba ECM-U012087
Podezření na baterku, výměna - bez změny.
Odpojení baterky a vynulování poteciálu na kabelech (spojeno) pak to chvíli vypadalo, že to dobíjí normálně, ale ta chyba a rudá hláška se po nastartování zase objevila.
A zůstala chyba DDM a PDM, která nešla smazat
Nemyslím, že by odešel regulátor dobíjení, ale spíš je rozhozena sběrnice, po které je to řízeno. Možná to má na svědomí i to DDM a PDM (konkrétně okna, všechny čtyři)
Ví někdo, jak ji nakonfigurovat? Nebo je opravdu možné, že odešel regulátor? Auto tu zatím nechal, protože není jistota, aby to zase nepřebíjelo.
A proč by to způsobila pumpa haldexu? Baterka není úplně nejnovější a že by to udělalo nějaké podpětí?
Někdo nápad?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
AWD u S80 II
K těm chybám DDM a PDM - nakalibroval jsi po výměně baterie okna?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
AWD u S80 II
Ne. Napadlo mě to, ale už jsme měli málo času.
To je vždycky, nebo jen jak se tomu zamane?
Napadlo mě, jestli třeba ta DEM není zatečená a požadavek na aktivaci pumpy něco neprovedl se sběrnicí CAN, nějaký šlus, nebo tak něco, co ruší ten zbytek.
To je vždycky, nebo jen jak se tomu zamane?
Napadlo mě, jestli třeba ta DEM není zatečená a požadavek na aktivaci pumpy něco neprovedl se sběrnicí CAN, nějaký šlus, nebo tak něco, co ruší ten zbytek.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
AWD u S80 II
Kalibrace oken se ztratí pokaždé když odpojíš baterii (nebo klesne napětí pod nějakou úroveň).
S tím zbytkem nevím, nejsem elektrikář.
S tím zbytkem nevím, nejsem elektrikář.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
AWD u S80 II
Jo, tak to by souhlasilo.
Pak mi ještě napadlo, nějaká vadná kostra, to taky dokáže potrápit.
Pak mi ještě napadlo, nějaká vadná kostra, to taky dokáže potrápit.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé