Ahoj,
viac hláv, viac rozumu. Tak to skúsim u Vás. Keďže ja v tom tápam a nepoznám hlavne motorizácie.
Trochu Vás zasvätím do situácie. Momentálne na stavbu RD mám skriňovú verziu VW Caddy (2000). Jednoduchý motor 1.9SDI (47Kw) bez turba. Žiadny trhač asfaltu, ale pracant. Motor blbuvzdorný, vzadu namiesto tlmičov listové perá (čo je veľké plus), žiadna extra výbava a takmer žiadna korózia. Začína byť ale malý a musím pokukovať po niečom väčšom. Nie zase nejakú obludu!
Takže aké sú podmienky? Zase opäť niečo v skriňovej verzii. Nebude vadiť 6 alebo 9 miestne, ale sedačky musia ísť komplet von. Ideál (nie nutnosť) 3 sedačku vpredu. Videl by som plus v listových perách vzadu (neviem či sa ešte vyrába). Aspoň tonu nech to uvezie. Od toho sa odvíja motor. Nechcem plne naložený (nebude to často) ísť 50km/h mimo obce, ale zase to nemusí byť prekoňované. Samozrejme nafta. Bočné dvere do kufru je tiež plus a zadné dvere do kufru preferujem otváranie do boku (nie je podmienkou).
Z 95% to bude využívané na stavbe. Je v pláne 2x do roka naložiť motorky a pozrieť sa na okruh.
Takže sa jedná o dodávky typu VW Transportér, Peugeot Boxer, Ford Transit, Renault Trafic a podobné. Žiadne extra long verzie a nadstavby.
Teraz čo vybrať? Moje okolie ma odhovára od áut začínajúcich na F (ford, fiat, francúzi). Tiež mi bolo povedané, že sa mám vyprdnúť na mercedes.
Ak budem dávať na moje neodborné okolie vychádza mi VW Transportér. Ale aký T4 alebo T5? Potom akú motorizáciu? Internetový odborníci 2,5 77kW alebo 96kW.
Ale na druhú stranu mi to bude asi jedno aká značka, ak mi to nezhnije za 3 roky, vzadu nebudem musieť nosiť náhradný motor pre každý prípad a každých rok meniť podvozok (berte s nadsadením).
Poraďte. Píšte aj prípadne neduhy.
Díky
Výber dodávky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Výber dodávky
Boxer -jumper, H1,nebo H2, L1
třeba https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/citroen/jumper/153344856
třeba https://www.sauto.cz/uzitkova/detail/citroen/jumper/153344856
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
@Romulusw díky, pozriem na to. A nejaké motorizácie, ktorým sa najlepšie vyhnúť?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5703
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Výber dodávky
Nevím čemu se vyhnout, ale 2,5D je nesmrtelný. Občas se vymění žhavičky a olej. Žádná elektronika a když se "upraví" chcípací ventil na čerpadle, tak to jede i bez proudu 

-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Výber dodávky
T5 bych se vyhnul, pokud nejde jinak, tak 1.9tdi, hlavne ne 2.5 v jakekoli vykonove verzi. Kdyzby, tak T4 s 2.5tdi v jakekoli vykonove specifikaci, nemeni to nic na faktu, ze to hrozne hnije.
Z novejsich zkus take vivaro, trafic a skudo s 2.0jtd.
Z novejsich zkus take vivaro, trafic a skudo s 2.0jtd.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Výber dodávky
Tatko mal v stavebnej firme Transita 2,0D hladký diesel nový kúpený v roku 2000 a držal veľmi dobre. Odlúžil 18 rokov na stavbe a šiel do dalších rúk. Poruchy a hrdza len občas.
Taktiež mali Seat Inca s sdi. Tam sa dosť prejavila korózia. Majú ešte MB Vito 2006 a to kvitne ako záhon
, dva Ople Vivaro DTi 2008 s kaziacim sa egr. Super bolo Caddy 1,9 TDi 2004 druhej generácie, to odišlo postupne na spojku/klimu/rozvod
Taktiež mali Seat Inca s sdi. Tam sa dosť prejavila korózia. Majú ešte MB Vito 2006 a to kvitne ako záhon


-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
Díky za Vaše poznatky
Už na základe toho pozerám inzeráty.

_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
Ahoj. Musím obnoviť toto téma. Opäť a zase musím vybrať dodávku. Aktuálne je podmienka minimálne 6 miest. Bohužiaľ rozpočet mám max 150k.
Chcel som sa spýtať ako je to s motorizáciami u Renault Trafic. Čo taká 2.0 dCi alebo 1.9? Alebo Ford Transit?
Všetko to má cez 300 tisíc najazdené. V tej cenovej relácií ani nečakám zázraky. Ale predsa len, má to význam pozerať?
Vyhýbam sa T5 ako bolo spomenuté vyššie. Našiel som jednu s 1.9 motorom, ale kastle... Takže sa najčastejšie dostávam ku Traficu alebo Transitu.
Chcel som sa spýtať ako je to s motorizáciami u Renault Trafic. Čo taká 2.0 dCi alebo 1.9? Alebo Ford Transit?
Všetko to má cez 300 tisíc najazdené. V tej cenovej relácií ani nečakám zázraky. Ale predsa len, má to význam pozerať?
Vyhýbam sa T5 ako bolo spomenuté vyššie. Našiel som jednu s 1.9 motorom, ale kastle... Takže sa najčastejšie dostávam ku Traficu alebo Transitu.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Výber dodávky
Já vzal Peugeota kde je prej Fordí motor 2,2l s řetězem... Od Renaultu mě odrazovali.
Nevim jak velký auto potřebuješ, kamarád bude prodávat Fiat Scudo, dlouhou verzi. Myslim, že je tam dvoulitr, klima, bufik, teď dělal komplet brzdy...
Nevim jak velký auto potřebuješ, kamarád bude prodávat Fiat Scudo, dlouhou verzi. Myslim, že je tam dvoulitr, klima, bufik, teď dělal komplet brzdy...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
Auto bude z 80% slúžiť na stavbu baráku. Takže aby tam človek bez problémov dal sadrokartóny, profily dlhé 3m. Prípadne aby to odviezlo pytle cementu, stratené bednenie - nosnosť minimálne 1t.PetrXC70 píše: 04 črc 2025 10:01 Já vzal Peugeota kde je prej Fordí motor 2,2l s řetězem... Od Renaultu mě odrazovali.
Nevim jak velký auto potřebuješ, kamarád bude prodávat Fiat Scudo, dlouhou verzi. Myslim, že je tam dvoulitr, klima, bufik, teď dělal komplet brzdy...
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Výber dodávky
Aha, tak to je málý...
Dodávek je hromada, to se něco najde...
Dodávek je hromada, to se něco najde...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výber dodávky
6 míst a 3m nákladového prostoru do 150tKč, tak to držim palce... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Výber dodávky
Medzi podmienkami nie je "a zároveň". 3m stačí, keď sa vyberú sedačky, alebo popod sedačky, diagonálne a podobne.
Neplánujem voziť 6 ľudí a pri tom materiál.
Neplánujem voziť 6 ľudí a pri tom materiál.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Výber dodávky
Tzn. bez přepážky...
OT: minulej tejden jsem seděl v traficu se 7 místy. Čuměl jsem jak puk, konfigurace 3+4 s pevnou přepážkou, to jsem nikdy neviděl.
OT: minulej tejden jsem seděl v traficu se 7 místy. Čuměl jsem jak puk, konfigurace 3+4 s pevnou přepážkou, to jsem nikdy neviděl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé