P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Myslel jsem, že to bude snadná akce, ale začínáme se s tím docela trápit.
Pořídil jsem vyhřívaný volant s kroužkem pod volant (SWM) a modul vyhřívání (HSWM). Člověk by řekl, že to šikovný mistr Svoboda přepinuje, zapojí a jedeme. Přepinoval to parádně, kroužky prohodil, zapojil. Vše perfektně funguje, což je velký úspěch ------ ovšem až na ten výhřev.
Jak už zmínil Thor u roků 2012+ se mění CEM za novější a maká to. U 2011 nelze. Zde se dostáváme k tomu, proč modul nefunguje - existuje zde komunikace s CEM, ale CEM v tu dobu vůbec nevěděla, že nějaký vyhřívaný volant bude.
Zkusili jsme i přemostit relé v HSWM a při zapojení 12V se relé spojí - s vyhříváním to ale taky nehnulo.
Co dál?
1. vyrobit extra modul arduino
2. zakomponovat na nějaký z existujících čudlů na panelu jak radí marekmb?
Velký dík patří Kubovi, že mi s tím pomáhá. Teď už ale potřebujeme další hlavy a rady.
Díky
Pořídil jsem vyhřívaný volant s kroužkem pod volant (SWM) a modul vyhřívání (HSWM). Člověk by řekl, že to šikovný mistr Svoboda přepinuje, zapojí a jedeme. Přepinoval to parádně, kroužky prohodil, zapojil. Vše perfektně funguje, což je velký úspěch ------ ovšem až na ten výhřev.
Jak už zmínil Thor u roků 2012+ se mění CEM za novější a maká to. U 2011 nelze. Zde se dostáváme k tomu, proč modul nefunguje - existuje zde komunikace s CEM, ale CEM v tu dobu vůbec nevěděla, že nějaký vyhřívaný volant bude.
Zkusili jsme i přemostit relé v HSWM a při zapojení 12V se relé spojí - s vyhříváním to ale taky nehnulo.
Co dál?
1. vyrobit extra modul arduino
2. zakomponovat na nějaký z existujících čudlů na panelu jak radí marekmb?
Velký dík patří Kubovi, že mi s tím pomáhá. Teď už ale potřebujeme další hlavy a rady.
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
A funguje to vyhřívání vůbec? Myšleno, že když se to připojí na tvrdo, tak to hřeje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
jasny
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 410
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#4 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
A nejde nahrát nějaký upgrade cem? Třeba autorizak? Nebo ok2ucx? Nebo jak by s autem komunikovala cem z roku 2012?
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#5 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Nejde to spojit s výhřevem řidičovi sedačky? Asi pokud je už zima na volant, bude zima i na zadek ne? Nebo zadní okno?
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Vyhrivany volant ofiko az od 2014, tak panove SW variantu uz prosim nezminujte, proste to nejde. Pac origo modul komunikuje s SWM po LINu a ten SWM pak nasledne po CANu a CEM. Vse je videt ve schematu vyse.
Hlavni problem je, ze SWM - modul pod volantem ma 7 pinů. SWM pro vyhrivany volant má 8 pinů a zde nastava ten problem, proc to nejde SW rozchodit. Proste SW pro starsi auta NEEXISTUJE.
Tudiz je nutno regulaci zapojit a ridit uplne nezavisle na cemkoliv v aute.
Zde par jeste foto z rozborky kroužků pod volantem a vytazeni 8 pinu z krouzku bokem pro teplotni senzor.
Posledni 2 fota je prepinovani tlacitek, pac krouzek ma jiny Pin-Out
Hlavni problem je, ze SWM - modul pod volantem ma 7 pinů. SWM pro vyhrivany volant má 8 pinů a zde nastava ten problem, proc to nejde SW rozchodit. Proste SW pro starsi auta NEEXISTUJE.
Tudiz je nutno regulaci zapojit a ridit uplne nezavisle na cemkoliv v aute.
Zde par jeste foto z rozborky kroužků pod volantem a vytazeni 8 pinu z krouzku bokem pro teplotni senzor.
Posledni 2 fota je prepinovani tlacitek, pac krouzek ma jiny Pin-Out
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 764
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#7 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Zde bych se pokusil nabrat nějaké info
Jak jsem řekl já a i Kuba Svoboda, cesta OEM instalace není a nebude možná do před sensusovych vozů.
https://www.drive2.ru/l/454132388205691315/
Jak jsem řekl já a i Kuba Svoboda, cesta OEM instalace není a nebude možná do před sensusovych vozů.
https://www.drive2.ru/l/454132388205691315/
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Ru zname od A do Z, jen ja proste nerozumim elektronice. Tudiz regulaci ja uz nedam.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Regulace je ve výrobě
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Hele blbá otázka, ale volant má v sobě nějakou řj, nebo jde každý tlačítko po svym drátě? Nemůžeš změřit odpor toho topení?
Jen tak přemejšlim nahlas, jak by se takovej volant dal zapojit jinde, kde neni tolik elektroniky. Nemam představu, jakej výkon se používá na topení volantu.
Jen tak přemejšlim nahlas, jak by se takovej volant dal zapojit jinde, kde neni tolik elektroniky. Nemam představu, jakej výkon se používá na topení volantu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
#11 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
A na P2 jeste nikdo vyhrivany volant nevymyslel?
To bych faaakt potreboval
To bych faaakt potreboval
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
A co takhle vynechat všechny ty "krabičky" a vyhřívání zapojit jen přes regulátor napětí (step-down měnič), kterým by se nastavila nějaká rozumná míra vyhřívání?
Kdybys chtěl využít i zabudovaný teplotní snímač, tak se může zapojit nějakej modul termostatu...
A k čemu je vlastně vyhřejvanej volant dobrej - když bufík vyhřívá interier, tak to lízne trochu i volant...?
Kdybys chtěl využít i zabudovaný teplotní snímač, tak se může zapojit nějakej modul termostatu...
A k čemu je vlastně vyhřejvanej volant dobrej - když bufík vyhřívá interier, tak to lízne trochu i volant...?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#13 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Nelizne vubec. Mam u V60 jak bufik, tak volant a ten je proste studeny.
Navic vyse uvedena S80 prave nema bufika.
Navic vyse uvedena S80 prave nema bufika.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1898
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#14 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Přesně když máš bufíka a vyhřívané sedačky tak člověk pozná jak tam ten vyhřívaný volant chybí. Mám MY 14 tak Kubo trénuj montáž
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Na MY14 to bude malina.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
On jako zapojit extra jde, ale prostě pak pořád hřeje do tý doby, než ten kabel rozpeče volant. Takže je potřeba nějaká ta regulace.Urvanej píše: ↑19 lis 2021 13:24 Hele blbá otázka, ale volant má v sobě nějakou řj, nebo jde každý tlačítko po svym drátě? Nemůžeš změřit odpor toho topení?
Jen tak přemejšlim nahlas, jak by se takovej volant dal zapojit jinde, kde neni tolik elektroniky. Nemam představu, jakej výkon se používá na topení volantu.
Ale asi vím, kam míříš. Jestli by prostě nestačilo přimitivní kolečko jak na řízení otáček ventilátoru a tím si budeš štelovat volty, který jdou do vyhřívání.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Takže dobrá věc se podařila a dnes úspěšně dokončeno.
Nešlo by to bez:
Jakub Svoboda, který se postaral o hardwarovou část a opět precizní elektrické zapojení všech komponent.
zbysej - který nahradil origo řídí modul vyhřívání krabičkou skládačky arduino, ozkoušel na svém vozu a zaslal z Rožnova až do dalekých Čech.
Sadu za ten vypínač jsem už dostal, ale klidně se můžete přidat ještě další. Holt na tohle nemám moc cit. Alespoň ho vyměním za černý bez popisků, aby ve sloupku volantu moc nesvítil.
Ještě jednou moc děkuju pánové. Ehm...teda Pája děkuje.
Nešlo by to bez:
Jakub Svoboda, který se postaral o hardwarovou část a opět precizní elektrické zapojení všech komponent.
zbysej - který nahradil origo řídí modul vyhřívání krabičkou skládačky arduino, ozkoušel na svém vozu a zaslal z Rožnova až do dalekých Čech.
Sadu za ten vypínač jsem už dostal, ale klidně se můžete přidat ještě další. Holt na tohle nemám moc cit. Alespoň ho vyměním za černý bez popisků, aby ve sloupku volantu moc nesvítil.
Ještě jednou moc děkuju pánové. Ehm...teda Pája děkuje.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#18 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Tak žena mi hlásila, jak je to moc super věc takové vyhřívání volantu. Mise splněna!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#19 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Nebylo by levnější a jednodušší koupit jí rukavice?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#20 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
a jízdní kolo
Hajnej a spol. palec nahoru za prošlápnutí
Hajnej a spol. palec nahoru za prošlápnutí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#21 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
A ještě vyhřívané.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Popravdě taky jsem se nad tím zamýšlel a dokonce vyzkoušel. Jenže pak skoro nemůžeš ovládat tlačítka.
No a já mám bufík a ona nic? Takhle by to nešlo...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#23 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Domácí pohoda je základ!
A co teda ten Arduino zámotek umí? Je zapojen ten snímač teploty ve volantu?
Díky
A co teda ten Arduino zámotek umí? Je zapojen ten snímač teploty ve volantu?
Díky
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5138
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#24 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Ano, senzor je zapojen. Na foto žlutočerný dratek do wago svorky.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 P3 - vyhřívaný volant do S80 MY2011
Na 5 minut zapne vyhřívání volantu na max a pak stahne na komfortní teplotu. K tomu mu dopomáhá ten termostat ve volantu. Detailní podrobnosti neznám, ale dá se to programovat dle libosti.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek