crtec píše:Zdravíčko, možná je to blbost, ale jak moc náročná může být zástavba manuální převodovky do kastle z automatu? Jde jen o to vyřešit spojkový pedál? A jde to vůbec nějak lidsky? (má to cenu nebo nad tím strávím mládi

)
Díky
musis vymenit:
- pedaly (brzdovej je jinej a spojkovej se musi pridat)
- lanovod spojky pridat
- propojit kabel (3 a 4) ve ctyrpinovem konektoru svazku k automatu (blokovani starteru) a zapojit dva draty na 1 a 2 (potrebujes trochu delsi s kulatymi dutinkami na druhem konci) pro spinac zpatecky a protahnout pruchodkou na leve stranbe tunelu
- nevim jestli neni nutny vymenit i setrvak, ale rozhodne se musi pridat do auta klasicka spojka
- vymenit prevodovku za manualni
- vymenit most prevodovky a silentblok za odpovidajici
- pripojit druhej konec lanka spojky (+zavazi na konci vypinaci paky)
- nevim, jestli nebude nutna vymena kardanu (alespon jeho predni casti - muze byt jinak dlouhy a muze mit jine zakonceni k unaseci na prevodovce)
- no a nakonec uz zbejva jen prosroubovat manzety radici paky na tunelu a vymenit plasty stredove kozoly (jak hlavni, tak kryt)