Zdravíčko, možná je to blbost, ale jak moc náročná může být zástavba manuální převodovky do kastle z automatu? Jde jen o to vyřešit spojkový pedál? A jde to vůbec nějak lidsky? (má to cenu nebo nad tím strávím mládi )
Díky
740 automat -> manuál ?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
740 automat -> manuál ?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
740 automat -> manuál ?
musis vymenit:crtec píše:Zdravíčko, možná je to blbost, ale jak moc náročná může být zástavba manuální převodovky do kastle z automatu? Jde jen o to vyřešit spojkový pedál? A jde to vůbec nějak lidsky? (má to cenu nebo nad tím strávím mládi )
Díky
- pedaly (brzdovej je jinej a spojkovej se musi pridat)
- lanovod spojky pridat
- propojit kabel (3 a 4) ve ctyrpinovem konektoru svazku k automatu (blokovani starteru) a zapojit dva draty na 1 a 2 (potrebujes trochu delsi s kulatymi dutinkami na druhem konci) pro spinac zpatecky a protahnout pruchodkou na leve stranbe tunelu
- nevim jestli neni nutny vymenit i setrvak, ale rozhodne se musi pridat do auta klasicka spojka
- vymenit prevodovku za manualni
- vymenit most prevodovky a silentblok za odpovidajici
- pripojit druhej konec lanka spojky (+zavazi na konci vypinaci paky)
- nevim, jestli nebude nutna vymena kardanu (alespon jeho predni casti - muze byt jinak dlouhy a muze mit jine zakonceni k unaseci na prevodovce)
- no a nakonec uz zbejva jen prosroubovat manzety radici paky na tunelu a vymenit plasty stredove kozoly (jak hlavni, tak kryt)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Tak tohle jsme taky řešili a neni to zrovna jednoduchý. Ta mechanika je relativně sranda ale zasekli jsme se u něčeho jinýho. Automat nemá setrvák jako takovej ale jen kotouč s po celém obvodu dírkovaným věncem a snímání pro zapalování je jinak než u manuálu z normálního setrváku. Nakonec jsme to vyřešili tak, že došlo na osoustružení setrváku a na něj jsme narazili ten věnec z automatu. Jenom výměna řídící jednotky nepomohla a překopávat elektriku nemělo cenu - to byla jednodušší úprava setrváku
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé