wickey píše:hlavne jestli nekdo nekdy videl starsi US film - tak na pumpach bezne nabizeli kontrolu / vymenu oleje pri natankovani
ad flame - samozrejme vyskumy v laboratornich podminkach jsou jedna vec a real zivot je vec jina. Ja abych nemusel plnit statistiky jezdim na Mobil a mam klid (zatim )
v USA je to celkom bežné stále. Na každej pumpe Ti vymenia olej na počkanie
_________________ est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
wickey píše:hlavne jestli nekdo nekdy videl starsi US film - tak na pumpach bezne nabizeli kontrolu / vymenu oleje pri natankovani
ad flame - samozrejme vyskumy v laboratornich podminkach jsou jedna vec a real zivot je vec jina. Ja abych nemusel plnit statistiky jezdim na Mobil a mam klid (zatim )
v USA je to celkom bežné stále. Na každej pumpe Ti vymenia olej na počkanie
Len neviem ako na bavoraku alebo medvedovi zresetuju RJ, ale majitelia tychto vehiklov asi olej na pumpe nemenia, ked to maju v autorizaku za par supov...
Použij selský rozum.
U spalovacích pístových motorů se dělá tenký film oleje mezi stěnou válce a pístem (kroužky). Tento olej je potažmo stírán a cyklován stále dokola - během chodu motoru se směšuje se spalinami, při hoření paliva zřejmě podléhá tepelným vlivům.
Může nějaký olej mít doživotně stabilní vlastnosti ?
Olej ve vodní turbíně ti vydrží 15 let, ale ne ve spalovacím motoru.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
s těma olejema to je nekonečná story. Nedá mi to a musím se na něco zeptat. Moje auto jsem koupil, když mělo najeto 290tis km a jezdilo výhradně na castrol 0W30. Já jsem udělal dvě výměny oleje za Mobil 5W30. Tak jako měl bych se něčeho bát?
Drak3n píše:pani , zaujimalo by ma co si o tomto myslite https://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
po dopozerani som ostal dost vo velkom soku fakt neviem co si mam o tom mysliet
staci ze si vsimnes jak ti motor po vymene oleja stichne
hayney píše:s těma olejema to je nekonečná story. Nedá mi to a musím se na něco zeptat. Moje auto jsem koupil, když mělo najeto 290tis km a jezdilo výhradně na castrol 0W30. Já jsem udělal dvě výměny oleje za Mobil 5W30. Tak jako měl bych se něčeho bát?
určitě ne, pokud jsi dodržel požadovanou specifikaci a interval. Mobil je dobrá a kvalitní značka se zvýrazněnými detergenčními účinky, dle mého názoru však zbytečně drahá.
hayney píše:s těma olejema to je nekonečná story. Nedá mi to a musím se na něco zeptat. Moje auto jsem koupil, když mělo najeto 290tis km a jezdilo výhradně na castrol 0W30. Já jsem udělal dvě výměny oleje za Mobil 5W30. Tak jako měl bych se něčeho bát?
určitě ne, pokud jsi dodržel požadovanou specifikaci a interval. Mobil je dobrá a kvalitní značka se zvýrazněnými detergenčními účinky, dle mého názoru však zbytečně drahá.
900.- Kcs za 5l oleje Mobil 1 5W-40 ACEA A3 mi neprijde zbytecne drahe. Za jakou cenu mas olej (a jaky) Ty? Diky Janek
_________________ MB CLA coupe MY22; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Drak3n píše:pani , zaujimalo by ma co si o tomto myslite https://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
po dopozerani som ostal dost vo velkom soku fakt neviem co si mam o tom mysliet
Nevim co tam z toho všichni dělaj za zázrak, i kdyby to opravdu fungovalo, tak měnit olej v pravidelných intervalech mě rozhodně nevytrhne. Nevim jak to máte vy, ale pro mě náklady na olej a jeho výměnu, jsou v celkových provozních nákladech vozu, jen malá kapka v moři
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
st_Andy píše:se jenom premenovali a maji novou samolepku, naplne identicke, tot vsio
Take si myslim... Prdet na etiketu. Splnuje ACEA, je to Mobil a ze je HC synthese.. Zadnej olej neni 100% syntetickej. Stejne jako zadnej benzin u nasich pump nema 100oct.. J.
_________________ MB CLA coupe MY22; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Drak3n píše:pani , zaujimalo by ma co si o tomto myslite https://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
po dopozerani som ostal dost vo velkom soku fakt neviem co si mam o tom mysliet
staci ze si vsimnes jak ti motor po vymene oleja stichne
nikdy jsem snížení hlučnosti nebo jinou charakteristiku zvuku po výměně nezaznamenal.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Drak3n píše:pani , zaujimalo by ma co si o tomto myslite https://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
po dopozerani som ostal dost vo velkom soku fakt neviem co si mam o tom mysliet
Nevim co tam z toho všichni dělaj za zázrak, i kdyby to opravdu fungovalo, tak měnit olej v pravidelných intervalech mě rozhodně nevytrhne. Nevim jak to máte vy, ale pro mě náklady na olej a jeho výměnu, jsou v celkových provozních nákladech vozu, jen malá kapka v moři
to máš pravdu je to minimum,ale to musíš poznat dobře německou povahu. šetří kde můžou.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Drak3n píše:pani , zaujimalo by ma co si o tomto myslite https://www.youtube.com/watch?v=4S2FRNswGtQ
po dopozerani som ostal dost vo velkom soku fakt neviem co si mam o tom mysliet
k tomuto tématu je nutno vzít v úvahu,že
ad 1) na palubce medvěda skutečně "svítí" stav asi 150 tis.km ujetých od posl.výměny oleje resp.resetu řj.
ad 2) vynálezce spešl oleje vůbec nestojí o zveřejnění ,jaký olej používá
ad 3) výměna filtru je nutná a poté doplnění oleje "po rysku"
takže já to za úplný nesmysl nepovažuji . . .
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
ksw píše:nikdy jsem snížení hlučnosti nebo jinou charakteristiku zvuku po výměně nezaznamenal.
ja ano a citelnou, dosud jsem mel jenom italsky benziny, cca 7 kusu, sam to mozna znas ze vetsi 4-valce si poklepkavaj jak 5-valec no a kazdej ma po vymene oleje podstatne tichsi a kultivovanejsi chod, pri horkem motoru napr.v otackach uplne ustalo klepani hydrostelu, efekt jako kdyz natankujes po Tesco benzine 95 V power Do novsich od vyroby liju v rodine Selenii, do starsich pak Mobil S
ksw píše:nikdy jsem snížení hlučnosti nebo jinou charakteristiku zvuku po výměně nezaznamenal.
ja ano a citelnou, dosud jsem mel jenom italsky benziny, cca 7 kusu, sam to mozna znas ze vetsi 4-valce si poklepkavaj jak 5-valec no a kazdej ma po vymene oleje podstatne tichsi a kultivovanejsi chod, pri horkem motoru napr.v otackach uplne ustalo klepani hydrostelu, efekt jako kdyz natankujes po Tesco benzine 95 V power Do novsich od vyroby liju v rodine Selenii, do starsich pak Mobil S
mám zkusit tedy jiný benzín ,tento tebou uváděný je také ze Shellky?
p.s. já pravě poslechem kontroluji hlučnost svých hydroštelů při každém studeném startu,asi 3 vteřiny po nastartování mi ventily klepou ,ale po naplnění olejem se stav zkl idní a já takto vím,že hydroštelování mám funkční, a pak už ani po zahřátí se hlučnost motoru nemění.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(