531 hlava a 968 green giants na B230FT

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 23
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT

#1 531 hlava a 968 green giants na B230FT

Příspěvek od shitbox »

Páni, čo si myslíte o tom, čo píše tento borec? Máte nejaké skúsenosti?
Ja som po načítaní turbobricks pred rokom tiež siahol po 968 (zatiaľ ešte len dávam dokopy motor) a rozmýšľal som aj o tej 531 hlave.

Díky.
Přílohy
531.png

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 531 hlava a 968 green giants na B230FT

Příspěvek od Urvanej »

No k těm vstřikům potřebuješ i velkou váhu. No a hlavu asi stejně neseženeš, takže neni nutno to řešit :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 23
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: 740 89 wagon B230F soon to be FT

#3 531 hlava a 968 green giants na B230FT

Příspěvek od shitbox »

Pokiaľ viem a čo som sa bavil s ľuďmi, ktorí mi robili mapu na ECU a EZK, tak vôbec nie je potrebná veľká váha, práveže to niektorí dávajú preč, keď to skúsia, pretože len ťažko to udrží stabilný voľnobeh. Hlavy viem zohnať a dá sa z nich aj vyberať, takže preto sa pýtam.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 531 hlava a 968 green giants na B230FT

Příspěvek od Urvanej »

Podle mě je důležitější vačka než hlava. Ta 531 má v jistých ohledech výhody z důvodu průtoku a světlosti kanálů a i chlazení je lepší, takže sníží detonace a tím umožní o maličko vyšší plnící tlak. Ale to je v případě, že budeš honit každýho koně za každou cenu.
Ale pokud máš načtený kostky, tak tam je všechno popsaný pěkně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“