
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Chci si do své XC70 P3 udělat spínač, na který napojím ovladač k bráně. Mám pod klimou jedno volné místo se záslepkou (vedle asistentů parkování apod.) a viděl bych jako vhodné tam dát nějaké origo tlačítko (nechci žádný super tuzing spínač z prodejny elektro ani nic do něčeho vrtat, šroubovat apod.). Nikde však nemohu takové samostatné tlačítko na P3 sehnat. Na P2 jich je všude habaděj. Nevíte někdo o něčem? Ideálně aby byl bez aretace. 

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Existuje i origo řešení: Volvo Home link. Tak můžeš zvážit i nákup tohoto z nějakého vraku.
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Ano, v manuálu jsem na to narazil. Ale zřejmě nepůjde jen o ten panel ve stínítku. Určitě to bude ještě nějaká anténa, plus možná nějaká řídící jednotka, kabeláž, stínítko a budu na pěti a více tisících a vše proto, abych nemusel honit ovladač po držáku nápojů
Ale pohledám, o jak složitou zástavbu se jedná. Snad najdu.
Tak prý stačí jen samotné stínítko s Home linkem. Vše potřebné má v sobě. Tak uvidím, zda nějaké najdu
Našel, ale pouze nové za 11 tis.

Ale pohledám, o jak složitou zástavbu se jedná. Snad najdu.
Tak prý stačí jen samotné stínítko s Home linkem. Vše potřebné má v sobě. Tak uvidím, zda nějaké najdu

Našel, ale pouze nové za 11 tis.

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Kola ekonomiky se musi otacet.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Opravdu stačí pouze stínítko, já bral starší za 1000Kc. Jen je potřeba pojídat na jaké frekvencí ti běhá brána. U té mojí to nebylo kompatibilní takze jsem musel ještě přidat krabičku k bráně. Stínítko jsem bral za 600kc kravička k bráně. 400.
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Já mám frekvenci 433Hz. V mé barvě interiéru F100 jsem nikde starší stínítko (OEM 39887089) nenašel. Hold budu asi čekat, až se najde nějaká bouračka.
Ale klidně bych bral i to tlačítko do středového panelu, protože to aspoň jednoduše otřu a bylo by podsvícené. Mám auto jako pracovní a to světlé stínítko by po pár použití, až bych někde po tmě šmátral nad hlavou, nevypadalo moc vábně
Ale klidně bych bral i to tlačítko do středového panelu, protože to aspoň jednoduše otřu a bylo by podsvícené. Mám auto jako pracovní a to světlé stínítko by po pár použití, až bych někde po tmě šmátral nad hlavou, nevypadalo moc vábně

_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14250
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
A je ti jasné, že to tlačítko je hlavně softwarové, že to není klasický spínač.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Ovládání brány - tlačítko do středového panelu
Softwarové nevím, měl jsem za to, že bude s relé, případně s časovačem. Nějak bych to nabastlil, s autem by to nebylo nikterak spojeno, pouze s ovladačem k bráně. Mám v panelu jenom asistenta parkování a sjezdu z kopce, takže cokoliv mimo tyto dva. Ale nemohu nikde v nákresech dohledat nějaké oem čísla. Třeba od BLIS nebo hlídání pruhů apod.: V podstatě i nefunkční.


_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé