Prosím o radu s mým Volvem, koupil jsem ho cca před 2 měsíci...Auto kouřilo myslel jsem se že je někde na hadici k intercolleru díra motor byl od oleje...
Ale chyba byla v těsnění u olejevého filtru.....Hadice jsme zkontroloval i sundal nárazník a nic jsem nenašel....měnil sem i těsnění u škrtící klapky a těsnění
vstupu vzduchu na motoru a trubice k EGRu...
Katalizátor jsem sundal a vyčistil že je krásně průchozí....EGR jsem zaslepil a také nic - zas odslepeno....
Diagnostika v grafech za jizdy (požadovany a skutečný plnicí tlak + pedal plynu + podtlakový ventil) - dokonce srovnáno i se stejným motorem na 807....
Grafy jsou stejné....Mezi požadovaným a skutečným tlakem je rozdíl cca ve 100.......Turbo olej nežere a naklapí lopatky......
Podtlak je OK...
Co jsem nedělal zda by mohlo pomoct:
Zkusit jinou váhu vzduchu, nechat vyčistit vstřiky .... Napadá vás jestě něco?
Pak už snad jen že někdo dělal chip jednotky a nepovedl se....Auto jede jak má...
Lze zjistit zda je řídící jednotka čiplá? Nebo lze se nejakým způsobem dostat do jednotky a kouknou zda tam někdo nepřidal množství vstřikovaneho paliva?
U Oktavie TDI to lze....
Nebo je možné že by přímo Volvo servis přehrál zdarma či za nějaky malý peníze originál software do řídící jednotky?
Děkuji za každou radu......
