Ahoj,
dá se nějak s jistotou zjistit, jaký mám typ převodovky? Je to nějaká M56, tedy 5-ti kvalt manuál.
Auto je 2,5T Benzín, původně 154kW z roku 2008. Můj tip je M56LK. Ale jsou tři: L, LK a H.
Když tam vrazím špatnou, třeba z dízla, tak to moc nepojede, nebo vůbec nebude pasovat (M58)...
Máte někdo zkušenosti?
Typ převodovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Typ převodovky
Měl by sis ohlídat, aby byla ze stejnýho paliva, tzn. benzín/nafta. Jinak ti tam nepůjde fyzicky nasadit. Zbytek už je jen o převodových poměrech.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
Typ převodovky
Tak mi konečně přišli druhé klíčky poštou a odemkl jsem auto.
Kód na převodovce bohužel nevypadá jako nic, co jsem našel na netu. Většinou se tam uváděly převodové poměry, tady nic, jen kód.
Předpokládám, že to GC na konci určí právě převodový poměr.
Nevěděl by někdo víc?
Kód na převodovce bohužel nevypadá jako nic, co jsem našel na netu. Většinou se tam uváděly převodové poměry, tady nic, jen kód.
Předpokládám, že to GC na konci určí právě převodový poměr.
Nevěděl by někdo víc?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Typ převodovky
Jedná se o běžnou M56 určenou pro benzínové svižné motory s turbem.
V případě poruchy je to asi fuk, jen je potřeba aby to byla M56 pro přední náhon a benzín.
Naftová z D5 tam sice pasuje, ale je to utrpení.........převodový poměr je příliš dlouhý a auto líné.
V případě poruchy je to asi fuk, jen je potřeba aby to byla M56 pro přední náhon a benzín.
Naftová z D5 tam sice pasuje, ale je to utrpení.........převodový poměr je příliš dlouhý a auto líné.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé