343-teče olej
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
343-teče olej
Teče mi olej a vytéka z otvoru ve spojkové skříni. Asi bude nemocnej nějakej simering že???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
simering_na_klukovej_hriadeli?
Podľa mňa to bude simeringom na kľukovom hriadeli zo strany spojky (obtiažne vymeniť)
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Pardubice
no mne to taky teklo, ale nebylo to tragicky. Neresil jsem. Jsou to simeringy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
mno, teče to z motora,neb převodovka je na zádi vozu.... A tragicky to je. Auto dela louzicky. Do tejdna vytece tak 0,5 litru. Takze to resit budu muset. Já jen-kolik simeringu tam vlastne je? Pocitam ze 2. Klikovka a vačka. Nebo se pletu? Osobne si myslim,že to bude ten na klice... ?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
tesnenie
Dve na vačkovom hriadeli (vpredu je ozubená remenica rozvodu na kuželi - musí ísť dole so sťahovákom) dva na kľukovom hriadeli (na tu vpredu si budeš musieť vyrobiť sťahovak - v ozubenej remenici sú dva diery na skrutky na vytiahnutie, ten zadný simering vymeníš jedine ak odmontuješ spojku - komplikované, je tu na fóre o tom písané (posunúť prevodovku dozadu). Môže to byť aj tesnením veka olejovej vani (to nedáš ľahko dole, pretože ti bude zavadzať rúra pod nim (buď uvoľníš motor zo silentblokov a trosku nadvihneš, alebo ju vymontuješ, alebo sa uskromníš s tým, že veko odsunieš len par cm a nedáš celkom dole). A čo vypúšťacia skrutka oleja?
Najprv zisti, kade Ti to tečie, aby si sa zbytočne nenarobil kvôli vypúšťacej skrutke oleja
Lebo ak dáš dole remeň, vačku, veko olej. vane,.... práce ako na generálke motora .....
Najprv zisti, kade Ti to tečie, aby si sa zbytočne nenarobil kvôli vypúšťacej skrutke oleja

_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
tesnenie
to že je komplikovane vymontovat spojku není vůbec pravda. To už mám za sebou. Kudy mi to teče,to vím-vytéká to ze spojkové skříně. A vypouštěcí zátka je na prostředku... Sejnak chci vymenit rozvody,neb nevím jak dlouho tam sou a motor začíná mít nepravidelnej chod...Ladislav píše:odmontuješ spojku - komplikované, je tu na fóre o tom písané (posunúť prevodovku dozadu).
Najprv zisti, kade Ti to tečie, aby si sa zbytočne nenarobil kvôli vypúšťacej skrutke olejaLebo ak dáš dole remeň, vačku, veko olej. vane,.... práce ako na generálke motora .....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
-
Offline
- Příspěvky: 1776
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
hmm - pořád červ
polož dlaň na dolívací otvor oleje a zjisti, jestli je dlaň "vytlačovaná" nebo "vcucávaná" . druhou rukou přidávej plyn

polož dlaň na dolívací otvor oleje a zjisti, jestli je dlaň "vytlačovaná" nebo "vcucávaná" . druhou rukou přidávej plyn
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
nene, tím to určo není,neb olej vytéká i na volnoběh. Přetlak tam opravdu není... Myslím si že to bude tím že tam pan otec asi nalil moc oleje a ono to vytlačilo simering... Totéž se nám stalo v práci na 7xx. Já si myslím že to opravdu bude simering. Jen jsem chtěl vyloučit závady typu prasklý blok... Jinak děkuji všem... A opravdu nevím že by na mojí 343ce bylo odvetravani klikovky někde ze spoda...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé