343-teče olej

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1887
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

343-teče olej

Příspěvek od Sarkasmic »

Teče mi olej a vytéka z otvoru ve spojkové skříni. Asi bude nemocnej nějakej simering že???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 977
Registrován: 16 roků
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Stalin »

Zjisti kde ti ubejva olej motor nebo převodovka?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 38
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

simering_na_klukovej_hriadeli?

Příspěvek od Ladislav »

Podľa mňa to bude simeringom na kľukovom hriadeli zo strany spojky (obtiažne vymeniť)
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

Jirrka
Offline
Příspěvky: 454
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Jirrka »

no mne to taky teklo, ale nebylo to tragicky. Neresil jsem. Jsou to simeringy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1887
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Příspěvek od Sarkasmic »

mno, teče to z motora,neb převodovka je na zádi vozu.... A tragicky to je. Auto dela louzicky. Do tejdna vytece tak 0,5 litru. Takze to resit budu muset. Já jen-kolik simeringu tam vlastne je? Pocitam ze 2. Klikovka a vačka. Nebo se pletu? Osobne si myslim,že to bude ten na klice... ?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 38
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

tesnenie

Příspěvek od Ladislav »

Dve na vačkovom hriadeli (vpredu je ozubená remenica rozvodu na kuželi - musí ísť dole so sťahovákom) dva na kľukovom hriadeli (na tu vpredu si budeš musieť vyrobiť sťahovak - v ozubenej remenici sú dva diery na skrutky na vytiahnutie, ten zadný simering vymeníš jedine ak odmontuješ spojku - komplikované, je tu na fóre o tom písané (posunúť prevodovku dozadu). Môže to byť aj tesnením veka olejovej vani (to nedáš ľahko dole, pretože ti bude zavadzať rúra pod nim (buď uvoľníš motor zo silentblokov a trosku nadvihneš, alebo ju vymontuješ, alebo sa uskromníš s tým, že veko odsunieš len par cm a nedáš celkom dole). A čo vypúšťacia skrutka oleja?

Najprv zisti, kade Ti to tečie, aby si sa zbytočne nenarobil kvôli vypúšťacej skrutke oleja :-) Lebo ak dáš dole remeň, vačku, veko olej. vane,.... práce ako na generálke motora .....
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1887
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

tesnenie

Příspěvek od Sarkasmic »

Ladislav píše:odmontuješ spojku - komplikované, je tu na fóre o tom písané (posunúť prevodovku dozadu).
Najprv zisti, kade Ti to tečie, aby si sa zbytočne nenarobil kvôli vypúšťacej skrutke oleja :-) Lebo ak dáš dole remeň, vačku, veko olej. vane,.... práce ako na generálke motora .....
to že je komplikovane vymontovat spojku není vůbec pravda. To už mám za sebou. Kudy mi to teče,to vím-vytéká to ze spojkové skříně. A vypouštěcí zátka je na prostředku... Sejnak chci vymenit rozvody,neb nevím jak dlouho tam sou a motor začíná mít nepravidelnej chod...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ladislav
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 38
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Vůz: VOLVO 340DL
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Ladislav »

Prepáč, nechcel som sa dotknúť tvojho majstrovstva, u mňa je komplikované vymeniť aj koleso :lol: (raz mi na strediacom čape prihrdzavelo) :oops:
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1898
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

sarkasmicu, nemáš přetlak v kartru (zacpaná protipožární spirála v odvětrání klikové skříně)?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1887
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Příspěvek od Sarkasmic »

ja mam odvetravani z vrchu z vika... Ze by bylo odvetravani i nekde odspod to teda nevim... Ale jesstli tam je tak je to možný,ale nevim kde hledat.....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1898
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

hmm - pořád červ :D

polož dlaň na dolívací otvor oleje a zjisti, jestli je dlaň "vytlačovaná" nebo "vcucávaná" . druhou rukou přidávej plyn
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1887
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Příspěvek od Sarkasmic »

nene, tím to určo není,neb olej vytéká i na volnoběh. Přetlak tam opravdu není... Myslím si že to bude tím že tam pan otec asi nalil moc oleje a ono to vytlačilo simering... Totéž se nám stalo v práci na 7xx. Já si myslím že to opravdu bude simering. Jen jsem chtěl vyloučit závady typu prasklý blok... Jinak děkuji všem... A opravdu nevím že by na mojí 343ce bylo odvetravani klikovky někde ze spoda...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Zpět na „300 / 400 - opravy“