V 70 2,5 Tdi - delší studené starty

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Petrs
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Písečná

V 70 2,5 Tdi - delší studené starty

Příspěvek od Petrs »

Na V70 2,5 tdi mám studené starty asi 2 sek. při 5st. C a až 5 sek. při minus 10 st.C.
Byl jsem připojenej na počítač ale nic mi nezjistili že snad vstřikovací čerpadlo. Tak jsem ho dal zgenerálkovat. Stálo mě to 18 000,- a efekt žádnej. Pak to znovu ladily na počítači a jediný výsledek bylo že to začalo víc kouřit a zvedla se spotřeba.
Už nevím co s tím. Jediné co se mi nezdá je to že startér točí truchu pomaleji než bych si představoval, tak jsem ho vytáhl a taky nechal zgenerálkovat. Udělali mi to a říkali že nic vážného nenašli. Tak jsem se nechal objednat k jednomu koumákovi a ten mi už po telefonu řekl že si myslí že tam mám startér z benzíňáku a ten prý je o pár kW slabší.
Jednak nevím jestli je to tím pomalejším startem a jednak se mi nezdá že by byly startéry odlišné. Co vy na to?
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1766
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

jsou
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Musej bejt :wink:

yavoo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 7
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha

Příspěvek od yavoo »

Nemá na to vliv typ oleje?
_________________
S70 2,5 106/144 1997

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

Jseš si 100% jistej, že máš správně nastavenej předvstřik? Nechal jsi změřit tlaky? Asi zbytečná otázka: žhavičky jsi kontroloval?
Jinak typ startéru: najít číslo, porovnat. Ten olej taky neni špatnej nápad. Jakou viskozitu tam leješ? Já 5W40 a při -10 to chytlo na 1. převalení (tuto zimu nejnižší teplota při který jsem startoval).

Petrs
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Písečná

Příspěvek od Petrs »

Nastavení předvstřiku mi dělali v BOSCH servisu hned po GO čerpadla a pak to ladily ve velké opravně na PC. Dělají tam kompletní GO motorů dnes a denně. Tak by to mělo být v pořádku. Byl jsem pak i ve Volvu v Olomouci a tam mi řekli že tu opravnu dobře znají a nikdy po nich žádnou chybu nenašli, tak jsem to už ani neověřoval.
Žhavičky jsem ověřoval jen kontrolou průtoku proudu přímo na motoru. Venku jsem je neměl. Olej mám Castrol Magnatec 10W 40. Startér se pokusím ověřit, ale on je tak hluboko zapakovanej, že na něm asi nic neuvidím.
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2401
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Je těsný palivový systém ? Nepadá nafta dík netěsnosti přepadu ? Filtr je předpokládám mezi tím už taky vyměněný a žhaviče mají stejný odběr.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Petrs
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Písečná

Příspěvek od Petrs »

jarek.krizan píše:Je těsný palivový systém ? Nepadá nafta dík netěsnosti přepadu ? Filtr je předpokládám mezi tím už taky vyměněný a žhaviče mají stejný odběr.
Že by mohla padat nafta mě taky napadlo, ale jak to zjistit?
Když motor naskočí tak jde malý okamžik nepravidelně, to by mohlo tuhle myšlenku podporovat ne? :roll:
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4099
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od dali »

Zkus zkontrolovat přepadový hadičky u vstřiků, jestli to okolo nich neni umaštěný, :idea: ale to by z toho smrděla nafta, že bys musel mít pořádnou rýmu, aby sis toho nevšim. Taky to může bejt 1, 2 žhavičky v háji. To co tu maj všichni na mysli je takovej ventilek u naftovýho filtru. Když se prohrabeš fórem, byl i někde vyfocenej.

Petrs
Offline
Příspěvky: 14
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Písečná

Příspěvek od Petrs »

Tak mám auto zpátky z opravy. Ten koumák prověřil úplně všechno a bylo to několik drobných závad, které dohromady dělaly neplechu. Tak nějak jsem si to i myslel. Dvě trysky měly špatný rozptyl, předvstřik nebyl úplně správně nastavený a dvě žhavičky (ty u vadných trysek) byly zanesené sazema od nafty, takže prý na povrchu neměly dostatečnou teplotu. Všechno odstranil a utíčko si krásně brouká. :D
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé