Na V70 2,5 tdi mám studené starty asi 2 sek. při 5st. C a až 5 sek. při minus 10 st.C.
Byl jsem připojenej na počítač ale nic mi nezjistili že snad vstřikovací čerpadlo. Tak jsem ho dal zgenerálkovat. Stálo mě to 18 000,- a efekt žádnej. Pak to znovu ladily na počítači a jediný výsledek bylo že to začalo víc kouřit a zvedla se spotřeba.
Už nevím co s tím. Jediné co se mi nezdá je to že startér točí truchu pomaleji než bych si představoval, tak jsem ho vytáhl a taky nechal zgenerálkovat. Udělali mi to a říkali že nic vážného nenašli. Tak jsem se nechal objednat k jednomu koumákovi a ten mi už po telefonu řekl že si myslí že tam mám startér z benzíňáku a ten prý je o pár kW slabší.
Jednak nevím jestli je to tím pomalejším startem a jednak se mi nezdá že by byly startéry odlišné. Co vy na to?
V 70 2,5 Tdi - delší studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písečná
V 70 2,5 Tdi - delší studené starty
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi
V70, 1997, 2,5 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 1766
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Jseš si 100% jistej, že máš správně nastavenej předvstřik? Nechal jsi změřit tlaky? Asi zbytečná otázka: žhavičky jsi kontroloval?
Jinak typ startéru: najít číslo, porovnat. Ten olej taky neni špatnej nápad. Jakou viskozitu tam leješ? Já 5W40 a při -10 to chytlo na 1. převalení (tuto zimu nejnižší teplota při který jsem startoval).
Jinak typ startéru: najít číslo, porovnat. Ten olej taky neni špatnej nápad. Jakou viskozitu tam leješ? Já 5W40 a při -10 to chytlo na 1. převalení (tuto zimu nejnižší teplota při který jsem startoval).
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písečná
Nastavení předvstřiku mi dělali v BOSCH servisu hned po GO čerpadla a pak to ladily ve velké opravně na PC. Dělají tam kompletní GO motorů dnes a denně. Tak by to mělo být v pořádku. Byl jsem pak i ve Volvu v Olomouci a tam mi řekli že tu opravnu dobře znají a nikdy po nich žádnou chybu nenašli, tak jsem to už ani neověřoval.
Žhavičky jsem ověřoval jen kontrolou průtoku proudu přímo na motoru. Venku jsem je neměl. Olej mám Castrol Magnatec 10W 40. Startér se pokusím ověřit, ale on je tak hluboko zapakovanej, že na něm asi nic neuvidím.
Žhavičky jsem ověřoval jen kontrolou průtoku proudu přímo na motoru. Venku jsem je neměl. Olej mám Castrol Magnatec 10W 40. Startér se pokusím ověřit, ale on je tak hluboko zapakovanej, že na něm asi nic neuvidím.
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi
V70, 1997, 2,5 TDi
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písečná
Že by mohla padat nafta mě taky napadlo, ale jak to zjistit?jarek.krizan píše:Je těsný palivový systém ? Nepadá nafta dík netěsnosti přepadu ? Filtr je předpokládám mezi tím už taky vyměněný a žhaviče mají stejný odběr.
Když motor naskočí tak jde malý okamžik nepravidelně, to by mohlo tuhle myšlenku podporovat ne?
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi
V70, 1997, 2,5 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Zkus zkontrolovat přepadový hadičky u vstřiků, jestli to okolo nich neni umaštěný, :idea: ale to by z toho smrděla nafta, že bys musel mít pořádnou rýmu, aby sis toho nevšim. Taky to může bejt 1, 2 žhavičky v háji. To co tu maj všichni na mysli je takovej ventilek u naftovýho filtru. Když se prohrabeš fórem, byl i někde vyfocenej.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Písečná
Tak mám auto zpátky z opravy. Ten koumák prověřil úplně všechno a bylo to několik drobných závad, které dohromady dělaly neplechu. Tak nějak jsem si to i myslel. Dvě trysky měly špatný rozptyl, předvstřik nebyl úplně správně nastavený a dvě žhavičky (ty u vadných trysek) byly zanesené sazema od nafty, takže prý na povrchu neměly dostatečnou teplotu. Všechno odstranil a utíčko si krásně brouká.
_________________
V70, 1997, 2,5 TDi
V70, 1997, 2,5 TDi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé