Ahojte, viete mi niekto poradiť ako nahrať pôvodnú mapu s vdash ? Momentálne mám Stage 2 147kw , a na STK tam chcem vrátiť pôvodnú zálohu. V70 D5 2003
Môžem tie mapy kedykoľvek už bezplatne medzi sebou meniť? Dakujem
Chiptuning Stage 2 d5t5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#2 Chiptuning Stage 2 d5t5
Proč to chceš vracet? Na STK nic nepoznají.
Jinak ti to tam zdarma dá ten kdo ti tam nahrával stage 2. Jestli jsi to dělal sám, tak stačí zakliknout origo SW a nahrát.
Jinak ti to tam zdarma dá ten kdo ti tam nahrával stage 2. Jestli jsi to dělal sám, tak stačí zakliknout origo SW a nahrát.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#3 Chiptuning Stage 2 d5t5
Dakujem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#5 Chiptuning Stage 2 d5t5
Nejde o to či to spoznajú , chcel som si zmerať reálne jazdné data s a bez chipu a urobiť si záver čo bude vhodnejšie ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#6 Chiptuning Stage 2 d5t5
Pro mě určitě s chipem... Vzhledem k váze auta(přes 1900kg) je těch 120kw málo... Spotřebu mam stejnou...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#7 Chiptuning Stage 2 d5t5
No tie rozdiely čo som nameral sú zanedbatelne , ale musím podotknúť že pôvodný soft nebol už asi originál , pri Stage 2 cítiť hlavne nárast nm čo pre mna neni až take podstatne (čo sa odzrkadlilo hlavne pri počítačom zrýchlení ) a chcem šanovat AT prevodovku , ale momentálne tam mám ten Stage 2
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Chiptuning Stage 2 d5t5
A co prijit s konkretnimi daty/cisly? Pro nekoho je zadebatelne 1%,10%,30%, 1HP, 20HP, etc...
BTW co znamena "šanovat"? Jako šetřit/neničit?
BTW co znamena "šanovat"? Jako šetřit/neničit?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#9 Chiptuning Stage 2 d5t5
No konkrétne data mám z jazdenia take ako ma zaujímajú , keby veľmi chcem tak to dám odbrzdiť , no nemám to za potreby... šanovat = šetriť , čo sa týka softu mi pôvodný vdash vyhodnotil ako neoriginal, mnou namerané rozdiely 0-100 boli totožné ( Stage 2 viacej hrabal skrz vyšší výkon ) 100-150,200 ide lepšie Stage 2 ( logicky) v tiahlom stúpaní 60-140 ( viac to auto tade nejde) isly viac menej rovnako rýchlo no Stage 2 dosiahol max rýchlosť cca 100m skôr . Takze všetky poznatky smerujú k tomu že ten Stage 2 je silnejší ale hlavne čo sa týka nm , pri kickdown mi zas ten pôvodný príde kultivovanejší a šetrnejší k prevodovke ( čo je logické skrz mensie nm) Na D5 s manuálom musí byt super ten stage2 len pri tom aisin mi príde že ten potenciál nieje na plno využitý skrz časté podradovanie pri plnom plyne
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek