Vybíjení baterie

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#1 Vybíjení baterie

Příspěvek od JaSk »

Ahoj, všiml jsem si, že tato auta moc netrpí na vybíjení baterie a nejsou moc náročná na její kvalitu. Jasně, žádné start/stop blbosti, kvalitní dobíjení apod.
Ale jak je to s vybíjením? Hlídá něco, jestli baterii nevybiju například sezením v autě a posloucháním rádia? Nebo se prostě vybije a mám smůlu a nenastartuju to? Vím třeba, že Oktávka si to hlídala a nenechala se úplně vybít...i když taky to nebylo 100 procentní, třeba když byla už špatná, stejně se vybila na smrt...

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Napíše ti to na displeji "vybitá baterie", ale hraje to vesele dál. :D Každopádně když je baterie horší, tak stačí i kratší doba se zapnutým rádiem, nic to nenapíše a stejně nenastartuješ.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#3 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

Tak to ja seděl jednou před Lidlem a s mladym měl puštěne radio. Napěti podle mě v pohodě. Palubak zahlasil vybyta baterie. Řikam jasně. Pak se vyplo radio a napsalo taky něco jako omezeny režim a nefungovalo. Někam si to zapsalo protože po opětovnem otočeni kličku to trvalo.

Edit už jsem našel fotky. Seděl jsem tak 10-15min s radiem
Přílohy
20210313_122030_copy_1024x498.jpg
20210313_122030_copy_1024x498.jpg (81.48 KiB) Zobrazeno 553 x
20210409_201904_copy_1024x683.jpg
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Tak tohle umí asi jenom novější modely, páč u mě jsem to nikdá neviděl. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#5 Vybíjení baterie

Příspěvek od JaSk »

Já seděl s rádiem docela dlouho a nic... normálně jsem nastartoval a jel. Sem si říkal, o kolik víc to žere kvůli lepšímu rádiu se zesilovačem

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#6 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

Dokonce ta hláška je i v manualu:
image.png
image.png
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#7 Vybíjení baterie

Příspěvek od ferdikf »

Zrovna nedávno jsem to taky řešil. V autě aku ještě z Německa a se mnou už tam taky byla 6let. Sednu do auta s diagnostikou, pustím rádio a auto mi po chvilce psalo, že je slabé napětí. Ještě se mi to podařilo nastartovat a projet, ale ráno už ani ťuk, respektive zacvakali relátka a to bylo všechno. Po koupi nové aku jsem to chvilku sledoval a jak zapne klíček tak i u nové 100Ah aku to napětí letí docela rychle dolů, té elektroniky je tam prostě mrak.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#8 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

U mě je debilni to, že když jede radio funguji i větraky a světla. Když si vzpomenu tak je přepnu, ale nedělam to vždy. Pak to jde pěkně vidět na napětí. Třeba dneska po ranu 11.3V vypnul jsem větraky a zapl potkavačky a 11.5V před startem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 Vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Jak to myslíš, že když jede rádio, tak fungují větráky i světla??? Vždyť rádio jde v i poloze 1, kdy světla ani topení nejdou, teda pokud máš obojí na AUTO.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#10 Vybíjení baterie

Příspěvek od ferdikf »

Taky záleží kde a jak měříš napětí. Takovej ten bazmek do zapalovače mi ukazuje o 0,5V jinak než multimetr na aku.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#11 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

raolsa píše: 10 dub 2021 09:53 Jak to myslíš, že když jede rádio, tak fungují větráky i světla??? Vždyť rádio jde v i poloze 1, kdy světla ani topení nejdou, teda pokud máš obojí na AUTO.
Jo maš pravdu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

JaSk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 392
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5T 2008

#12 Vybíjení baterie

Příspěvek od JaSk »

Bezva, takže no stres :)
Jde předělat zásuvku, aby fungovala jako ve VW? Tedy nabíjela furt, i bez klíčku, až na nějakou úroveň vybití?

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#13 Vybíjení baterie

Příspěvek od Juric »

Napojit si zásuvku na přímo na baterku (přes pojistku samozřejmě) a vřadit třeba tento modul. Odpojovací napětí si nastavíš podle svého nejlepšího svědomí.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#14 Vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

V kufru zásuvka funguje pořád, ale bude bez hlídání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#15 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

Docela mě zaujalo, že v systému je tahle hlášeka:
image.png
image.png (24.49 KiB) Zobrazeno 450 x
Podle mě je důležité co tam zapojíš. Pokud třeba měnič na 230V tak většina má hlídání napětí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 409
Registrován: 4 roky
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#16 Vybíjení baterie

Příspěvek od Juric »

První krok je zjistit, jestli vůbec zásuvka v kufru je. :D
Já ji nemám. :unknown:
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#17 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#18 Vybíjení baterie

Příspěvek od raolsa »

Jo, když do ní něco zapojím tak vyskočí hláška na palubáku. :wink:
Tuším, že někdo psal, že je tam někde schovaný kabel na dodělání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 160
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

#19 Vybíjení baterie

Příspěvek od ferdikf »

V pravém podběhu je schovaný kabel na dodělání zásuvky, ale je potřeba dát ještě jedno to podlouhé relé v zádu do pojistkové skříně. Takže stačí koupit zásuvku někde v autodílech, vyvrtat pro ni díru, zapojit a přidat relé. Mě to ted přestalo fungovat, asi mi to relé chcíplo, jinak to fachčilo.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 140
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Piešťany / Brno
Vůz: S60 2,4D Euro 3

#20 Vybíjení baterie

Příspěvek od Pongo »

Pri tlmení dverí sa mi podarilo vybiť baterku len interiérovým svetlom. Behal som okolo auta 6hodín otváral a zatváral dvere a vybilo sa to bez nejakej hlášky, čakal som práve ten núdzový režím a zhasnutie svetiel :/
Warcz píše: 10 dub 2021 18:00
raolsa píše: 10 dub 2021 09:53 Jak to myslíš, že když jede rádio, tak fungují větráky i světla??? Vždyť rádio jde v i poloze 1, kdy světla ani topení nejdou, teda pokud máš obojí na AUTO.
Jo maš pravdu.
Tak to je teda divné, pretože u mňa je to presne naopak. Všetko mám v režime auto a po zhasnutí motora a ponechaní kluča v zapalovaní ide ventilace a elektrika veselo dalej. Neviem či vypínanie vetilátoru je dostatočné, v tom aute je hafo elektriky, ktorá beží dalej. Už som sa nad tým zamýšlal, že to nejako nemajú doriešené bo napr. VW group to má šikovne, že po vypnutí motoru a ponechaní kluča v nule ide iba rádio.
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------

Vapik
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2914
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#21 Vybíjení baterie

Příspěvek od Vapik »

Pořád to není taková bída jako novy Hilux, kdy se vám auto uspí až když korektně zamknete. Pouze zavřené auto bez zamčení za cca 14 hodin nelze nastartovat. Žáci dva tři takové cykly a baterka na výměnu a reklamace není uznaná. Zkušenost kamaráda u cca 12 aut.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 5186
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#22 Vybíjení baterie

Příspěvek od Warcz »

Tak podobně odešla baterka na kamaradově Fiatu Ducato. Dcera nezamkla a stalo to 14 dni na zahradě. On to nechal dalšich 14 dni takže když jsem došel baterka měla 6V. Podle mě už bude poškozena. Zatim to ma nabiječce. Leto asi da a pak vyměna...

K tomu uspavani mechanici mi taky jednou vymlatili baterku když potřebovali mit "N" a zvednute auto, což je debilni u automatu. Spustili to dolu a nešlo nastartovat. Takže ochranu mam ale asi ne uplně chytrou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#23 Vybíjení baterie

Příspěvek od Urvanej »

Na XC90 jsem taky potřeboval neutrál, když jsem se hrabal na haldexu... a to nevypneš klíček. Ale tušil jsem zradu, tak jsem po hlášce připojil nabíječku a chuděra to rvala 3 dny (cca 1A), než naducala zpátky tu 100A baterku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5140
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#24 Vybíjení baterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

A co je za problem rucne odblokovat volic? Kazdy automat ma skryte tahlo na vyrazeni kvuli odtahu.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#25 Vybíjení baterie

Příspěvek od Urvanej »

Problém je, že o tom nevím :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“