Vybíjení baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#1 Vybíjení baterie
Ahoj, všiml jsem si, že tato auta moc netrpí na vybíjení baterie a nejsou moc náročná na její kvalitu. Jasně, žádné start/stop blbosti, kvalitní dobíjení apod.
Ale jak je to s vybíjením? Hlídá něco, jestli baterii nevybiju například sezením v autě a posloucháním rádia? Nebo se prostě vybije a mám smůlu a nenastartuju to? Vím třeba, že Oktávka si to hlídala a nenechala se úplně vybít...i když taky to nebylo 100 procentní, třeba když byla už špatná, stejně se vybila na smrt...
Ale jak je to s vybíjením? Hlídá něco, jestli baterii nevybiju například sezením v autě a posloucháním rádia? Nebo se prostě vybije a mám smůlu a nenastartuju to? Vím třeba, že Oktávka si to hlídala a nenechala se úplně vybít...i když taky to nebylo 100 procentní, třeba když byla už špatná, stejně se vybila na smrt...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Vybíjení baterie
Napíše ti to na displeji "vybitá baterie", ale hraje to vesele dál. Každopádně když je baterie horší, tak stačí i kratší doba se zapnutým rádiem, nic to nenapíše a stejně nenastartuješ.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 Vybíjení baterie
Tak to ja seděl jednou před Lidlem a s mladym měl puštěne radio. Napěti podle mě v pohodě. Palubak zahlasil vybyta baterie. Řikam jasně. Pak se vyplo radio a napsalo taky něco jako omezeny režim a nefungovalo. Někam si to zapsalo protože po opětovnem otočeni kličku to trvalo.
Edit už jsem našel fotky. Seděl jsem tak 10-15min s radiem
Edit už jsem našel fotky. Seděl jsem tak 10-15min s radiem
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Vybíjení baterie
Tak tohle umí asi jenom novější modely, páč u mě jsem to nikdá neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#5 Vybíjení baterie
Já seděl s rádiem docela dlouho a nic... normálně jsem nastartoval a jel. Sem si říkal, o kolik víc to žere kvůli lepšímu rádiu se zesilovačem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Vybíjení baterie
Dokonce ta hláška je i v manualu:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#7 Vybíjení baterie
Zrovna nedávno jsem to taky řešil. V autě aku ještě z Německa a se mnou už tam taky byla 6let. Sednu do auta s diagnostikou, pustím rádio a auto mi po chvilce psalo, že je slabé napětí. Ještě se mi to podařilo nastartovat a projet, ale ráno už ani ťuk, respektive zacvakali relátka a to bylo všechno. Po koupi nové aku jsem to chvilku sledoval a jak zapne klíček tak i u nové 100Ah aku to napětí letí docela rychle dolů, té elektroniky je tam prostě mrak.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#8 Vybíjení baterie
U mě je debilni to, že když jede radio funguji i větraky a světla. Když si vzpomenu tak je přepnu, ale nedělam to vždy. Pak to jde pěkně vidět na napětí. Třeba dneska po ranu 11.3V vypnul jsem větraky a zapl potkavačky a 11.5V před startem.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 Vybíjení baterie
Jak to myslíš, že když jede rádio, tak fungují větráky i světla??? Vždyť rádio jde v i poloze 1, kdy světla ani topení nejdou, teda pokud máš obojí na AUTO.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#10 Vybíjení baterie
Taky záleží kde a jak měříš napětí. Takovej ten bazmek do zapalovače mi ukazuje o 0,5V jinak než multimetr na aku.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#11 Vybíjení baterie
Jo maš pravdu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 392
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
#12 Vybíjení baterie
Bezva, takže no stres
Jde předělat zásuvku, aby fungovala jako ve VW? Tedy nabíjela furt, i bez klíčku, až na nějakou úroveň vybití?
Jde předělat zásuvku, aby fungovala jako ve VW? Tedy nabíjela furt, i bez klíčku, až na nějakou úroveň vybití?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#13 Vybíjení baterie
Napojit si zásuvku na přímo na baterku (přes pojistku samozřejmě) a vřadit třeba tento modul. Odpojovací napětí si nastavíš podle svého nejlepšího svědomí.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Vybíjení baterie
V kufru zásuvka funguje pořád, ale bude bez hlídání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#15 Vybíjení baterie
Docela mě zaujalo, že v systému je tahle hlášeka:
Podle mě je důležité co tam zapojíš. Pokud třeba měnič na 230V tak většina má hlídání napětí.
Podle mě je důležité co tam zapojíš. Pokud třeba měnič na 230V tak většina má hlídání napětí.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#16 Vybíjení baterie
První krok je zjistit, jestli vůbec zásuvka v kufru je.
Já ji nemám.
Já ji nemám.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#17 Vybíjení baterie
Ten jsem dodělával.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=796182#p796182
Za provozu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=819110#p819110
Z Číny to stojí par korun:
https://www.aliexpress.com/wholesale?trafficChannel=main&d=y&CatId=0&SearchText=Marine+Dual+DC+12V<ype=wholesale&SortType=default&page=1
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=796182#p796182
Za provozu:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=819110#p819110
Z Číny to stojí par korun:
https://www.aliexpress.com/wholesale?trafficChannel=main&d=y&CatId=0&SearchText=Marine+Dual+DC+12V<ype=wholesale&SortType=default&page=1
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 Vybíjení baterie
Jo, když do ní něco zapojím tak vyskočí hláška na palubáku.
Tuším, že někdo psal, že je tam někde schovaný kabel na dodělání.
Tuším, že někdo psal, že je tam někde schovaný kabel na dodělání.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#19 Vybíjení baterie
V pravém podběhu je schovaný kabel na dodělání zásuvky, ale je potřeba dát ještě jedno to podlouhé relé v zádu do pojistkové skříně. Takže stačí koupit zásuvku někde v autodílech, vyvrtat pro ni díru, zapojit a přidat relé. Mě to ted přestalo fungovat, asi mi to relé chcíplo, jinak to fachčilo.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#20 Vybíjení baterie
Pri tlmení dverí sa mi podarilo vybiť baterku len interiérovým svetlom. Behal som okolo auta 6hodín otváral a zatváral dvere a vybilo sa to bez nejakej hlášky, čakal som práve ten núdzový režím a zhasnutie svetiel :/
Tak to je teda divné, pretože u mňa je to presne naopak. Všetko mám v režime auto a po zhasnutí motora a ponechaní kluča v zapalovaní ide ventilace a elektrika veselo dalej. Neviem či vypínanie vetilátoru je dostatočné, v tom aute je hafo elektriky, ktorá beží dalej. Už som sa nad tým zamýšlal, že to nejako nemajú doriešené bo napr. VW group to má šikovne, že po vypnutí motoru a ponechaní kluča v nule ide iba rádio.
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2914
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#21 Vybíjení baterie
Pořád to není taková bída jako novy Hilux, kdy se vám auto uspí až když korektně zamknete. Pouze zavřené auto bez zamčení za cca 14 hodin nelze nastartovat. Žáci dva tři takové cykly a baterka na výměnu a reklamace není uznaná. Zkušenost kamaráda u cca 12 aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#22 Vybíjení baterie
Tak podobně odešla baterka na kamaradově Fiatu Ducato. Dcera nezamkla a stalo to 14 dni na zahradě. On to nechal dalšich 14 dni takže když jsem došel baterka měla 6V. Podle mě už bude poškozena. Zatim to ma nabiječce. Leto asi da a pak vyměna...
K tomu uspavani mechanici mi taky jednou vymlatili baterku když potřebovali mit "N" a zvednute auto, což je debilni u automatu. Spustili to dolu a nešlo nastartovat. Takže ochranu mam ale asi ne uplně chytrou.
K tomu uspavani mechanici mi taky jednou vymlatili baterku když potřebovali mit "N" a zvednute auto, což je debilni u automatu. Spustili to dolu a nešlo nastartovat. Takže ochranu mam ale asi ne uplně chytrou.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 Vybíjení baterie
Na XC90 jsem taky potřeboval neutrál, když jsem se hrabal na haldexu... a to nevypneš klíček. Ale tušil jsem zradu, tak jsem po hlášce připojil nabíječku a chuděra to rvala 3 dny (cca 1A), než naducala zpátky tu 100A baterku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#24 Vybíjení baterie
A co je za problem rucne odblokovat volic? Kazdy automat ma skryte tahlo na vyrazeni kvuli odtahu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Vybíjení baterie
Problém je, že o tom nevím
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek