CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Ahoj Máte někdo zkušenosti s tímto chip tuningem:
https://www.racechip.cz/e-shop/volvo/xc90-ii-od-2014/b5-mild-hybrid-235-hp-173-kw-16225-detail.html
?
Bohužel Polestar ani HEICO zatím nenabízí žádný chiptuning pro XC90 B5 diesel MY2021.....
https://www.racechip.cz/e-shop/volvo/xc90-ii-od-2014/b5-mild-hybrid-235-hp-173-kw-16225-detail.html
?
Bohužel Polestar ani HEICO zatím nenabízí žádný chiptuning pro XC90 B5 diesel MY2021.....
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Nikdy jsem to neviděl, ale vůbec to ve mě nevzbuzuje důvěru. Ať už názvem, tak funkcemi, cenou a výrobcem.
Osobně bych si nic od neznámé formy do auta nedal.
Pakliže tento zaručený výrobek však důvěru vzbudí, určitě mě bude zajímat výsledek. Hlavně na brzdě, srovnání před / po bude jistě zajímat více lidí.
Osobně bych si nic od neznámé formy do auta nedal.
Pakliže tento zaručený výrobek však důvěru vzbudí, určitě mě bude zajímat výsledek. Hlavně na brzdě, srovnání před / po bude jistě zajímat více lidí.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 2180
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Už jsem o ně párkrát zavadil, je to docela velký německý výrobce, ale to je tak vše co ti povím 
https://www.youtube.com/watch?v=z3oZnQ1hvLk

https://www.youtube.com/watch?v=z3oZnQ1hvLk
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Motory B5 už mají i bez chipování svých starostí dost, takže u nového auta bych si to experimentování dobře rozmyslel, než přijdete o záruku.
Při prvním napojení na diagnostiku je tento zásah prozrazen.
Při prvním napojení na diagnostiku je tento zásah prozrazen.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
RaceChip je externí přídavná ŘJ. Stávající ŘJ se nepřepisuje.... (stejně jako HEICO)David Patočka píše: 17 bře 2021 21:19 Motory B5 už mají i bez chipování svých starostí dost, takže u nového auta bych si to experimentování dobře rozmyslel, než přijdete o záruku.
Při prvním napojení na diagnostiku je tento zásah prozrazen.
Jaké problémy trápí motor B5?
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Netrápí ho nic a všechno. Jednoduchá poučka je taková, že objem nejde nahradit. Když jsem se ptal na optimalizaci pro T5 přímo ve Volvu, bylo mi nabídnuto HEICO za cca 200.000,- . A celkem otevřeně mi řekli, že to je proto, že by se museli vyměnit některé komponenty motoru, protože už ze série ty motory jsou pekelně přefoukaný a na hraně, aby ten dvoulitr dával takový výkon jaký dává....do něčeho co může potenciálně porušit záruku bych nešel.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
HEICO nabízí 2 úrovně navyšení výkonu:Lukaso píše: 18 bře 2021 18:25 Netrápí ho nic a všechno. Jednoduchá poučka je taková, že objem nejde nahradit. Když jsem se ptal na optimalizaci pro T5 přímo ve Volvu, bylo mi nabídnuto HEICO za cca 200.000,- . A celkem otevřeně mi řekli, že to je proto, že by se museli vyměnit některé komponenty motoru, protože už ze série ty motory jsou pekelně přefoukaný a na hraně, aby ten dvoulitr dával takový výkon jaký dává....do něčeho co může potenciálně porušit záruku bych nešel.
1) pouze úpravu ŘJ (zvedne kW/Nm cca na úroveň Polestaru) - čili takový lehčí chiptuning cca 2tis Eur
2) úpravu ŘJ + výměna některých dílů (a to už je mnohem razantnější zvednutí kW/Nm) cca 6 tis Eur
Já mám zájem o úrověň 1) to co Ti nabízely ve Studůlkách je úroveň 2)
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Mě nabídli Polestar do kterýho jsem taky šel. Moje sdělení bylo ale spíš o tom co je blbě s motorem B5. Což si vlastně dobře shrnul. Nepatrné zvýšení výkonu a nebo citelné plus HW úpravy. Jinými slovy, nechat si "načipovat" auto od kohokoliv, kdo pak nedrží záruku na celý auto je potencionální sebevražda.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Od Polestaru nemám, vůbec žádnou zpětnou vazbu, kdy bude chip na XC90 B5 MY2021. Ani dealer neví, nezbývá než čekat až to bude/pokud to vůbec bude. Komunikaci s Polestarem (psal jsem 2x), nikdo se ani nenamáhal mi odepsat, hodnotím školní známkou "5".
Od Heico mám zpětnou vazbu, že to řeší, ale ještě probíhá testování, přesný termín nedokážou přesně určit, snad koncem roku. Komunikaci s HEICO, hodnotím školní známkou "2".
Od Heico mám zpětnou vazbu, že to řeší, ale ještě probíhá testování, přesný termín nedokážou přesně určit, snad koncem roku. Komunikaci s HEICO, hodnotím školní známkou "2".
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Já bych do toho nešel...
Za prvé: Sice těžký auto, ale ten výkon co tam je neni úplně málo, a to auto se "hejbe"...
Za druhé: Ikdyž to chipneš, moc to nepoznáš...
Za třetí: To auto s tim motorem nikdy nebude rychlí...
Za prvé: Sice těžký auto, ale ten výkon co tam je neni úplně málo, a to auto se "hejbe"...
Za druhé: Ikdyž to chipneš, moc to nepoznáš...
Za třetí: To auto s tim motorem nikdy nebude rychlí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
to PetrXC70
1) ano tak cca do 80km/h to jede, nad 80 už musím přemýšlet koho mohu předjet a koho ne
2) asi si nejel v chipu s XC90 D5 II od polestaru/heico, je tam 17-19Kw navíc a 40-50Nm navíc (včetně overboostu), heico to má trvale, a lepší křivka výkonu a točivého memontu
3)já nepotřebuji jezdit rychle (máme 4 děti+náklad), já potřebuji bezpečný výkon na přejetí v krizových situací
Zjednodušení zrychlení z 0 do 80 vcelku v pohodě.
Ale pružné zrychlení 80-160 je slabota, a třeba právě Heico zrychluje cca o 3,5 s rychleji (16,5 orig, 13,0 heico) a to už je hodně znát.
T6 jsem nechtěl a T8 už vůbec ne.... X7, GLS, Q7 jsem měl a tam je málo místa ve 3-tí řadě, přesto že se ty auta tváří jak jsou veliká...
1) ano tak cca do 80km/h to jede, nad 80 už musím přemýšlet koho mohu předjet a koho ne
2) asi si nejel v chipu s XC90 D5 II od polestaru/heico, je tam 17-19Kw navíc a 40-50Nm navíc (včetně overboostu), heico to má trvale, a lepší křivka výkonu a točivého memontu
3)já nepotřebuji jezdit rychle (máme 4 děti+náklad), já potřebuji bezpečný výkon na přejetí v krizových situací
Zjednodušení zrychlení z 0 do 80 vcelku v pohodě.
Ale pružné zrychlení 80-160 je slabota, a třeba právě Heico zrychluje cca o 3,5 s rychleji (16,5 orig, 13,0 heico) a to už je hodně znát.
T6 jsem nechtěl a T8 už vůbec ne.... X7, GLS, Q7 jsem měl a tam je málo místa ve 3-tí řadě, přesto že se ty auta tváří jak jsou veliká...
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Ahoj máte někdo zkušenosti s Speed pedal upgrade od HEICO:
https://www.heicosportiv.de/en/products/xc90/256/engine-technology/emotion-speed-pedal-tuning-1848
?
https://www.heicosportiv.de/en/products/xc90/256/engine-technology/emotion-speed-pedal-tuning-1848
?
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
No tak jsem to nakonec objednal.Ahoj máte někdo zkušenosti s Speed pedal upgrade od HEICO:
https://www.heicosportiv.de/en/products/xc90/256/engine-technology/emotion-speed-pedal-tuning-1848
?
Tak trochu náhodou jsem zjistil, že Volvo změnilo dodavatele čipu do ECM pro motorizace s mildhybridy (B5,B6) z Renesas na Motorolu. Ten nový chip od Motoroly zatím nikdo neumí dost dobře načítat, tudíž právě proto není k dispozici chiptuning...
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
- Vůz: XC90 B5 MY2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Tak ten pedál jsem tam nakonec nedal, už je konečně k dispozici Polestar pro B5, tak to tam nahraji.
_________________
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
VOLVO XC90 II B5 AWD (183kW/520Nm), R-DESIGN MY2021, koupeno nové, najeto +80.000 km
VOLVO XC90 I D5 AWD POLESTAR (155kW/460Nm), AISIN TF-80SC, MOMENTUM MY2014, koupeno ojeté při 180.000 km, najeto +290.000 km
VOLVO V50 1.6D MOMENTUM MY2008, koupeno nové, najeto +450.000 km
možná bude C70II
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 7 měsíců
- Bydliště: Neveklov
- Vůz: Xc 90 midle-hybride 173kw 2021
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Borci jak je to u te B5 XC90 s tou úpravou polestar, jedná se za 30tis jen o zvýšení výkonu a nebo to má vliv i na spotřebu jako snížení?
Koukal jsem. Na powerboxy od cpa ale raději bych něco z autorizaku aby to bylo ofiko..
Diky
Koukal jsem. Na powerboxy od cpa ale raději bych něco z autorizaku aby to bylo ofiko..
Diky
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
Ofiko je jen Polestar a nárůst je jemný.
Pakliže chceš něco víc, zkus D5T5.
Pakliže chceš něco víc, zkus D5T5.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 5618
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
CHIPtuning pro XC90 B5 MY2021
A jakej je teda výsledek/rozdíl v tom zrychlování?zaludvaclav píše: 01 pro 2021 13:30 Tak ten pedál jsem tam nakonec nedal, už je konečně k dispozici Polestar pro B5, tak to tam nahraji.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé