tak jsem se rozhodl, že po skoro třech letech založím téma i svojí dailyně.
Je to V70 D5252T '97 manuál. Kupoval jsem ji 10.4.2018 s "250xxx km", než se udělá generálka na T5, ale nějak jsme si na sebe zvykli

Stručná historie:
- Takto jsem ji dovezl Zkrátka obyčejný dělník
- První přezutí na colomba V tomto bodě se začal objevovat problém s převodovkou, postupně šla hůře a hůře zařadit pětka, až už jednou vůbec nešla.
Tenkrát jsem sehnal repasovanou z bouračky zde na fóru.
Tady asi můžou přestat číst puristi, protože s autem jsem se sžil a přišla chuť ho trochu dok**vit.
- Test fitment stavítka TA + gunmetal na colombech Zjistil jsem, že se na tom dá celkem jezdit (moje denní trasa je cca 5km na přivaděč a 50km dálnice), takže jsem se rozhodl, že TA zůstane a přiostříme.
- Za dobrý prachy se mi podařilo sehnat převářky z plechů z Opelu Astra - předky 8,5Jx16", zadky 9,5Jx16", hodili jsme je do černého lesku a šly na auto. - Někdy v tomto období mě přestal bavit původní interiér, což byla socka polokůže + šedý plast, tak jsem sehnal celokůži + dřevo taktéž z bouračky + polodřevěný volant, taktéž zde na klubu.
Fotku před žádnou nemám, nebylo o co stát.
Aktuální stav: (na fotce lze ještě vidět prasklé čelní sklo, to už je vyměněno)
- Objevilo se zde v inzerci V70XC na díly. Maska samozřemě nebyla, ale byly nárazníky - sice v tmavší barvě, ale nechal jsem je přeláknout a osadil je. (Při tý příležitosti jsem vzal masku aspoň sprejem


- Aktuální winter setup Jsou s autem ještě nějaké plány krom XC masky, C70 světel a US blinkrů? Spíš ne, ale jsem v tomhle dost impulzivní, takže těžko říct.
Na výkon se mi sahat úplně nechce, na to je T5.
Hejty vítám!
